Hm allright guys, thnx.
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDat van het bijten in plastic is bull. Dan dien je de bezoate wel een enorme lange tijd in de spuit te houden. Echter praten we hier over nog geen halve minuut.
Originally posted by Snuff-Sann View PostTuurlijk zou het mooi wezen om hier een mooie topic over home-brew hier te openen echter willen de moderators niet reageren op mijn mails die ik hun stuur. Ik ben niet meer in staat om bestanden te posten omdat ik op mijn limiet zit. Ik heb 3 moderators een lijstje gestuurd van alle bijlagen die nu gedelete mogen worden zodat ik weer bestanden kan uploaden. Helaas, denk dat ze me eerder een kogel tussen m'n ogen geven dan mij helpen.
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe weet ongeveer de prijs wel van een 10ml test-e vial UG. Ik kan dat nu 4x goedkoper.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
hey snuff, ik heb je waslijst met attachments ontvangen die je verwijderd wilt hebben. ik ga nu even een paar grote zaken verwijderen, zodat jij weer wat kan posten. maar heb nu geen tijd en zin om de hele lijst af te gaan.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNogmaals bedankt.
Je ziet er trouwens lekker droog uit bro.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postbedankt, jij ook. vond je fotos er goed uitzien. heb je al een plan hoe je ervoor gaat zorgen dat je dit vet% vast kunt houden, en daarnaast ook nog droge massa erbij kan winnen?
Nu heb ik dus besloten om vanaf nu die junkdagen weer als verleden tijd te beschouwen en puur op schoon eten verder te gaan.
Over 4 weekjes sta ik met mijn intake weer op onderhoud en zal daar plusminus 150 kcal boven gaan zitten. Elk weekend meet ik mijn gewicht en BF en aan de hand van het resultaat zal ik mijn inname aanpassen, hopelijk kan dit na elke week worden opgevoert.
Tsja, en over 4 weken natuurlijk de start van mijn heftige kuur die mij een hoop massa moet gaan brengen.
Comment
-
Originally posted by SpuitJunkie View Posthoe gaat het hier niks meer van snuff gehoord leeft die nog wel? hij was bezig met zijn eige gear maken tog was wel benieuwd
Heb vanmorgen mijn 3e injectie gezet van mijn eigen brew, 500mg.
Ik ga momenteel mijn tweede week in van 1 gram test-E in de week.
Vanaf aanstaande zondag komt er 80mg/d winstrol bij, 600mg Tren-E/w en 400mg Deca/w.Last edited by Snuff-Sann; 28-11-2010, 16:35.
Comment
-
Originally posted by Revius View Postdas geen kattepis
Originally posted by onderhandelen View PostMerk je al wat?
Op dit moment weeg ik 96kg met een BF van 8,9%. Ik zal na deze week 16 weken lang heftig kuren waarna weer een bridge na mijn volgende kuur toe.
Had afgelopen woensdag de uitslag van een bloedonderzoek. Zoals verwacht staan de FSH en LH op non-actief, verhoogde level van RBC, kleine verhoging van ALT en AST. Dokter maakte zich daarover wat zorgen maar ik weet beter. Door gewichtstraining en beschadiging van spierweefsel ontstaat zo'n verhoging. Misschien ook iets door mijn enorme supplementatie. Heb al 7 weken geen orals meer aangeraakt. Oestrogeen was wat verhoogt maar goed, denk dat dat wel logisch is met de hoeveelheid rondcirculerende testosteron. Toch wil ik die oestrogeen wat verlagen en neem ik nu 50mg proviron ipv 25mg, die ik tijdens de bridge al nam. Je dient altijd oestrogeen in je lichaam te hebben maar het mag net ietsjes lager. Verders een minimale verlaging van de witte bloedlichaampjes en glucose. De witte bloedlichaampjes is te wijden aan een hoger gehalte van Rode Bloed Cellen en de glucose door een minimale intake van suiker, zit nu op 16,8gr. per dag.
Maar goed das zo minimaal, maw gewoon te verwaarlozen.
Comment
-
Originally posted by SpuitJunkie View Posthoeveel weken duurt de deca en tren e??? neem je een ai erbij of treed je pas op als er gyno etc enzo verschijnt, hcg ook neem ik aan vanaf week 1?
wel erg dikke kuur 2 middele met 19 nor
- Test-E, week 1-16, 1000mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-14, 600mg/w, inject.
- Deca Durabolin, week 1-14, 400mg/w, inject.
- DHEA, week 1-16, 100mg/d, caps.
- Proviron, week 1-16, 50mg/d, tabs.
- Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d, tabs.
- HCG, week 1-16, 100IU/d, inject.
Ik zal ook aromasin en nolva bij de hand hebben, in geval van.
Uit eerder doorlopen kuurtjes heb ik ervaren een hoge roid-tolerantie te hebben. Vandaar de wat hogere doseringen.
Op dit moment zit ik zo goed als op onderhoud met mijn voeding. Vanaf volgende zondag zal dat 160 kalorieen boven onderhoud zijn. Elk weekend word aan de hand van een huidplooimeting mijn BF in de gaten gehouden en aan de hand daarvan en mijn gewicht stel ik mijn intake bij. Ik hoop natuulrijk aan te komen zonder BF verhoging zodat ik rustigjes aan mijn intake wekelijks kan opschroeven. Ik eet strikt en schoon. Zo laag mogelijk in zout, suiker en vet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment