Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• First aid is altijd handig hé! Heb zelf ook wat basic first aid kennis.

Verder nog succes met je training.

Heb net pagina 1-60 eens vlug (2uurtjes ongeveer) overlezen van je log, leuk tijdverdrijfje en je vergaart wat kennis altijd fijn!

Comment

• Ik ben eens benieuwd wat je ervan vindt.
      Na al dat gepraat over Krav Maga, ben ik zelf ook aan het denken om hier in Maastricht eens te gaan kijken.

Oh en gefeliciteerd met je First Aid diploma!!!
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Ideaal dat First Aid, kan je dat meteen toepassen na je Krav Maga.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Ideaal dat First Aid, kan je dat meteen toepassen na je Krav Maga.

Comment

• Kreeg gisteren my nieuwe gear.
            Winstrol en trenbolone.
            Ik ff beter kijken, zie ik tot mijn verbazing dat het geen trenbolone betreft maar testosterone.
            Ik geef dit door aan de leverancier.
            Die vertelt mij dat het trenbolone is, ondanks dat er op de vial test staat vermeld en tevens op het doosje.
            WHUAHAHAHAHA!
            Jezus, alsof ik net pas kom kijken.
            Het merk is Lixus.
            Hij zegt dat Lixus altijd met de naam testosterone enanthate werken, zelfs winstrol noemen ze stanozolol testosterone enanthate.
            WHUAHAHAHAHA!
            Ongelovelijk, neem ff een ander in de maling!
            Hij zegt dat trenbolone duurder is.
            Duh!!! Alsof ik dat niet weet.
            Nou, winstrol is binnen, nu nog ff op de ECHTE trenbolone wachten.

Comment

• haha, maar je hebt je geld wel terug van de test?
              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Haal je de rest wel bij die vage dude dan?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                  haha, maar je hebt je geld wel terug van de test?
                  Ik heb nog niks betaald, kreeg gisteren mijn gear. Morgen ff naar hem toe, hij is nu aan het kijken of hij die tren kan regelen.

Originally posted by quibus View Post
                  Haal je de rest wel bij die vage dude dan?
                  Haha, hij is mijn manager en een zeer goede gast. Heeft alleen de ballen verstand van roids volgens mij en probeert me een kat in de zak te laten kopen. Ben natuurlijk niet op mijn achterhoofd gevallen.
                  Ik moet tren hebben, test brouw ik zelf dus dat heb ik niet nodig.

Comment

• Jij maakt je eigen test???

Doe je dit vanwege kwaliteit of kosten?

Comment

• Oke nice, heb je een steriele ruimte?

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                        Jij maakt je eigen test???

Doe je dit vanwege kwaliteit of kosten?
                        Beide!

Originally posted by quibus View Post
                        Oke nice, heb je een steriele ruimte?
                        Hebben Underground Labs dat wel dan?

Comment

• 1 vraag: Klinkt negatief maar is niet zo bedoeld. Ben je ooit van plan om te stoppen met roids of niet heletijd on te blijven. En....ben je dan niet bang om zoveel terug te vallen? Want ik weet niet hoe goed jou basis was.

Comment

• Wil wat wat meer duidelijk zijn over het produceren van je eigen roids.

Je kunt, vooral in China, alle soorten anabolen steroiden als ruw, verkrijgen.
                            Afhankelijk van welke roid het is betaal je een prijs.

Kijkende naar een injecteerbare roid.

Je hebt het poeder nodig, dat is dus de ruwe roid, bijvoorbeeld testosterone enanthaat.
                            Dan nog enkele chemicalien en dat zijn er twee, Benzyl Alcohol en Benzyl Benzoate.
                            En als laatste de olie waar je het in mengt, dat kan zijn cottonseed oil of grapeseed oil.
                            Verder nog benodigdheden zoals, maatbeker, weegschaaltje, whatmann filters, normale alcohol, diverse spuiten en naalden.

Met de juiste knowhow ben je in staat zeer goede roids te produceren.
                            Veel goedkoper dan wanneer je het van een dealer koopt.
                            Wat betreft steriliteit, je bent bij het produceren van je eigen brew zelf bij geweest dus weet je in hoeverre het clean gefabriceert is. Dit in tegenstelling tot iets wat je koopt waar van alles mee gebeurd kan zijn.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              1 vraag: Klinkt negatief maar is niet zo bedoeld. Ben je ooit van plan om te stoppen met roids of niet heletijd on te blijven. En....ben je dan niet bang om zoveel terug te vallen? Want ik weet niet hoe goed jou basis was.
                              Heb het eerder gemeld. Zolang mijn bloedonderzoeken, die echt doorslaggevend zijn en uiterst belangrijk, positief uitwijzen zal ik ongehinderd verder ON blijven.

Mijn basis is lang en groot, ectomorfisch.

Terugval?
                              Wanneer zal ik terugvallen is dan de vraag, als ik 60 ben?
                              Dan ben ik er niet zo kapot van om terug te vallen.
                              Ook, wat ik nog niet zeker weet, blijkt dat het toedienen op latere leeftijd juist voor verbetering van je algehele toestand zorgt.
                              Maar goed, daar wil ik graag wat meer over weten.

Comment

• Ok sounds verstandig, ik weet dat het vervelend is als mensen dit soort vragen aan je stellen over roids enzo. Maar ik ben gwn heel erg benieuwd:P.

Nog 1 vraag dan: Voor wat doe je het? Want je doet geen wedstrijd oid? Nu zeg ik niet dat je alleen roids kan gebruiken om wedstrijden te doen maar ik neem aan dat je traint voor je plezier en dat trainen zou je ook bewerk kunnen stellen zonder roids. En voor je werk moet je groot zijn ja....maar groot worden kan je ook zonder roids, maar goed nogmaals geen aanval he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X