Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Apr. 08 2004,17:02)]Als je last hebt van de hcg zou ik eraf blijven is tenslotte toch maar uitstellen dat je doet. Van de winstrol zou je nog een kilo of twee-drie kunnen pakken en natuurlijk droger worden.
grtz
vind ik ook.
ben nooit zo'n voorstander geweest van hcg en heb diverse studies gelezen die ook zeggen dat hcg spuiten alleen maar uitstel van executie is.
Citaat[/b] (snipke @ Apr. 08 2004,17:02)]Als je last hebt van de hcg zou ik eraf blijven is tenslotte toch maar uitstellen dat je doet. Van de winstrol zou je nog een kilo of twee-drie kunnen pakken en natuurlijk droger worden.
grtz
vind ik ook.
ben nooit zo'n voorstander geweest van hcg en heb diverse studies gelezen die ook zeggen dat hcg spuiten alleen maar uitstel van executie is.
greetz
Alleen hcg is ook uitstel van executie!
Gevolgd door nolvadex/clomid kan het een hele goede toevoeging zijn.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment