Kuur van moi (red)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur van moi (red)

Nou ben vandaag begonnen met een kuur van 10 weken test (750 mg pw) en eq (500 mg pw) met de eerste en de laatste 3 weken winstrol eod edn de laatste 6 weken t3 en clen 2 weken op en af...

Daarnet 3 injecties gezet met 4 ml in elk been en de winny in mn schouder... beefde weer als een rietje, was namelijk weer een tijdje geleden.. maar alles ging goed en morgen even kijken of ik echt goed heb gespoten i.v.m. de spierpijn.. we zullen wel zien
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

drie injecties? pfff. ik doe zoveel mogelijk in een 5ml spuit. en dan leegpompen. nog nooit last gehad.kuur ziet er goed uit.
    hoe ga je de T3 doen?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Feb. 24 2004,14:31)]drie injecties? pfff. ik doe zoveel mogelijk in een 5ml spuit. en dan leegpompen. nog nooit last gehad.kuur ziet er goed uit.
      hoe ga je de T3 doen?
      dan waren het nog steeds 3 injec. want het was 8 ml (frontload) en 1 ml water basis dus 3 injecties.. ik was er ook niet echt blij mee maarja je moet wat. Met die t3 ga ik op 100 mcg zitten, snel omhoog en langzaam naar beneden (5-55-45).
      Maar ik wil eerst kijken hoe ik op de t3 reageer want als het echt heftig is hou ik de dosering lager..
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Heftig kuurtje, Red! Wat weeg je nu en waar wil je naar toe?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hum, waarom geen echte cuttingskuur? Bijvoornbeeld tren/masteron/winstrol evt met T3 en clen. Test is een massa maler pur sang. Anyhows iig suc6!

Grtz

Comment

ik vind 100mcg t3 wel erg veel hoor,red!

weet niet of je er al ervaring mee hebt maar ik dacht dat 50mcg al vrij pittig was.

ben zelf net klaar met t3 en ik zat op 50mcg per dag en ik weeg 135 kilo.

en wat is eigenlijk het voordeel van in je schouder spuiten?
            heb zelf alleen maar in been gespoten en lijkt me toch best wel eng om spuit in je schouder te zetten dus ik heb r respect voor dat je dat durft!

voor de rest vind ik je kuur er strak uitzien en weet zeker dat je gaat knallen!

ben erg benieuwd naar je resultaten,hou ons op de hoogte!

greetz

Comment

zeker ons op de hoogte houden. Krijgen we ook nog voor en na fotoos te zien
              I live to end the game

Comment

sorry voor mijn domheid maar was is eq.
                Schouders prikken dat is toch zijkant arm eigenlijk of prik jij echt bovenkant schouders , kan me het moeilijk voorstellen, maar ja ben dan ook niet van de slimste

grtz
                stil growing

Comment

eq is equipoise,snipke.
                  is hetzelfde als boldenone.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 24 2004,18:07)]eq is equipoise,snipke.
                    is hetzelfde als boldenone.

greetz
                    Ik dacht dat het equipose was, maar wat ik op het net lees hierover is dat je met weekdosisen zit van 200- 400 mg/per week en jij red zit op 500mg/pw . Ik heb begrepen dat je hiervoor ook veel moet prikken daar ze maar 25-50 mg/ml verkrijgbaar zijn. Wat ik ervan gelezen heb lijkt het me wel een goede as

grtz
                    stil growing

Comment

gs: 200mg per ml, snip.
                      schouders is idd zijkant arm helemaal bovenaan, maar dat heet toch echt schouder. hahah.

@arie: schouder voel je niet zo erg hoor. allee nals je de winstrol niet goed spuit ligt het niet lekker.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik weeg nu 104 met een te hoog vet percentage, rond de 20 procent en wil daar wat minder van maken doormiddel van de t3, cardio en clen, maar toch ook aankomen ga het proberen met een clean dieet en veel ijzer

100 mcg valt toch nog wel mee? ik heb op andere site's gelezen dat ze ron de 160 mcg zaten, maar daarom zei ik al eerst uitproberen anders blijf ik op een lagere dosis zitten.

En van die schouder heb je inderdaad niet veel last, net of je spierpijn heb.. maar toen ik de boldenon ging zetten voelde ik al dat ik in de buurt van een zenuw zat en dat doet nu verdomd pijn!

Comment

T3 vergroot toch ook je eiwit synthese waardoor je meer aankomt (spier)???

En ik wil ook nog een voor en na foto maken, alleen zoals je mischien in een ander topic gelezen heb ik mijn geld voor een digi. camera verloren door een bedrijf wat failiet ging
                          maar ik zal kijken of ik nog een foto kan maken met een gewone cam.

Comment

dit moet alle vragen wel hebben beantwoord

Wat de dosering betreft, dient men voorzichtig te werk te gaan, omdat het bij Cytomel om een zeer sterk en snelwerkend schildklierhormoon gaat. Heel belangrijk is het, dat wordt begonnen met een lage dosering, die na verloop van meerdere dagen langzaam en gelijkmatig wordt verhoogd. De meeste atleten beginnen met een 25 mcg tablet per dag en voeren de dosering om de 3 á 4 dagen op met één tablet( 25 mcg). Een hogere dosering dan 100 mcg/dag is niet vereist en ook niet gewenst. Het is aanbevelenswaardig de dagdosis niet in één keer te nemen, maar in drie aparte doses te verdelen, omdat zo de verdraagzaamheid wordt verbeterd. Verder moet men er op letten, Cytomel niet langer dan 6 weken in te nemen, met een aansluitende, minstens twee maanden durende, onderbreking. Wie Cytomel in hoge doseringen gedurende lange tijd inneemt, loopt gevaar, ziek te worden door een blijvend onderfunctioneren van de schildklier. Dit kan tot gevolg hebben, dat de atleet gedwongen is, voor de rest van zijn leven een schildkliermedicament in te nemen. Nochtans dient de dosering tegen het eind van het innemen teruggebracht te worden, d.w.z. het aantal tabletten moet langzaam en gelijkmatig gereduceerd worden en mag niet abrupt afgebroken worden. Wie van plan is Cytomel te gaan gebruiken, dient van te voren een arts te consulteren, om er zeker van te zijn, dat er geen schildklieroverfunctionering aanwezig is.

De mogelijke bijwerkingen: bij overschrijding van de individuele verdraagbaarheidsgrens voor liothyronin of overdosering kunnen, in het bijzonder bij te vlugge verhoging van de dosis, aan het begin van de behandeling de volgende, voor het overfunctioneren van de schildklier bekende klinische verschijnselen optreden: hartkloppingen, beven, hartritmestoringen, hartbeklemming, innerlijke onrust, ademnood, suikeruitscheiding in de urine, overmatig zweten, diarree, gewichtsafname, psychische storingen e.a., alsook overgevoeligheidsverschijnselen. We hebben de ervaring opgedaan, dat de meeste problemen zich uiten in een beven van de handen, onpasselijkheid, hoofdpijn, sterk zweten en hartkloppingen. Deze negatieve bijverschijnselen kunnen vaak worden opgeheven door een voorbijgaande reducering van de dagdosis. Toch is bij het innemen van Cytomel voorzichtigheid geboden, omdat in het bijzonder bij het begin de werking vlug en af en toe heftig kan intreden. Wie Cytomel gedurende meerdere weken gebruikt, zal een verlies aan spiermassa ondervinden. Door het gelijktijdige gebruik van steroïden kan dit vermeden worden, respectievelijk uitgesteld. Omdat Cytomel voor een niet onaanzienlijk deel ook proteïnen metaboliseert, moet men er aan denken dat er veel eiwit in het voedsel zit.
                            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

heel goed gezegd,dirkster!

hier kunnen we wat van opsteken!

red,doe dus voorzichtig aan en wens je veel succes!

ben benieuwd hoe het zal gaan bij je,hou ons op de hoogte!

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X