Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn ervaring met A.S.

Waar te beginnen.

Ik heb lang nagedacht of ik dit nu wel moest posten. Uiteindelijk heb er toch voor gekozen om het van me af te schrijven. Het is eigenlijk een soort van last waar ik vanaf moet. ik zal wel een hoop boe geroep naar mijn hoofd toe krijgen maar dat boeit me niet. Zal er ook geen punten mee scoren maar ik moet mijn verhaal kwijt. zit in mijn hoofd en daar moet ik vanaf.

Ik heb altijd het hardst geschreeuwd dat A.S slecht voor je gezondheid is en dat ik het niet zo snel zou gebruiken. Een half jaar nu ben ik me erin gaan verdiepen en heeft het mijn interesse gewekt. Veel gelezen erover en veel dingen gevraagd waar ik een antwoord op wilde.

Uiteindelijk heb ik toch besloten om een kuurtje te gaan nemen.
    Die kuur is inmiddels achter de rug.
    Ik wilde een lichte kuur. De reden hiervan is dat ik niet gelijk aan de zwaarder middelen wilde. Ik wilde zien wat het met mij deed. Wat het met mijn lichaam deed, en met mij als persoon.
    Ik had in mijn hoofd een anavar kuur op 50 mg voor 6 weken lang.
    Naast die kuur heb ik een fatburner gebruikt, mitotropin.

Mijn doel was bf zo laag mogelijk met behoudt van spiermassa, en ik wilde wat krachttoename.

Stats waar ik mee begon 75 kg op 16 % bf. Ik weet dat dit niet spectaculair is. Stats waar ik mee ben geeindigt 74 kg op 10 bf%. Dit is niet met een huidplooimeting gedaan. Ik heb genoeg foto,s gezien om te weten dat ik zo laag in mijn bf zit. Of dit een goed resultaat is weet ik niet. Ik denk het wel.

Een kort verhaaltje over de cycles zelf.

Plan was 20 mg 07.00 uur, 20 mg 16.00 uur, 10 mg 23.00 uur.
    De eerste dag dat ik de tabs innam had ik er gelijk een dubbel gevoel over.
    Je leeft gezond, eet gezond sport 4 x in de week maar je slikt wel a.s.?
    Ik heb die avond ook niet kunnen slapen vanwege dat dubbele gevoel.
    Elke keer als ik die tabs nam had ik er een slecht gevoel bij.
    Dit heeft 4 dagen geduurt voordat ik weer ''normaal'' kon slapen.
    Na een week zag ik wel wat verandering in de spiegel. Spieren stonden er hard bij. Borstspieren waren duidelijk aanwezig.
    Kreeg na een week ook last van hoofdpijn en had het idee dat ik af en toe wat benauwd werd. Hoofpijn zou ook kunnen komen door de mito.
    Na 1,5 week begon ik meer kracht te krijgen. 2 reps meer met bankdrukken.
    Na 2 weken kreeg ik lichte pijntjes in mijn buikstreek en werd mijn ontlasting harder als normaal. Het mindfucken bleef doorgaan na elke keer inname van mijn dosis anavar. Na 3 weken kreeg ik steeds meer last bij mijn buikstreek en mijn stoelgang was nier normaal meer. Na te ontlasten gelijk weer het gevoel hebben dat je weer moet. Dit heeft tot aan het einde van de kuur geduurt. 3 dagen nadat de kuur was afgelopen was alles weer normaal. Week 4. Spieren zien er strak uit mede doordat ik heel snel veel vet heb verloren. Krachtoename bleef stijgen. Ik begon wel steeds meer te twijfelen over het hoe en waarom ik zonodig een kuur moet nemen. Het begon aan me te knagen en wilde dat de kuur zo snel als mogelijk voorbij was. Ik voelde me niet lekker in mijn vel zitten. Trainingen gingen wel zwaar voor mijn doen, maar niet optimaal....het voelde niet 100%
    Week 5 alles begon tegen te staan. Begon wat sneller geirriteerd te raken. Mijn trainingen vond ik ook niet lekker gaan, ik was heel die kuur zat.
    week 6 heb ik niet afgemaakt. ik heb de rest van het potje door het toilet gespoeld. Ik was het helemaal zat. Dat dubbele gevoel van gezond bezig zijn en a.s gebruik kon ik niet meer tegen. Gevoel werd zo erg dat ik er mee ben gestopt. Wat een opluchting was dat zeg!
    Ik heb er achteraf gezien ook spijt van dat ik A.S heb gebruikt. Had ik niet moeten doen.

Had niet gedacht dat dit zo een impact om mij zou hebben. Die ''bijwerkingen'' die ik had was misschien wel placebo. 5 weken lange mindfuck was het voor mij.....
    Ik ben nu niet meer naturel en dat is ook iets wat me steekt. Anavar is misschien de lichtste A.S die er is, maar voor mij nog te zwaar.
    Ik weet zeker dat ik nooit meer A.S ga gebruiken. Ik moet heel ver uit de buurt blijven van dat soort zaken.

Het vreemde is dat ik een zware drinker ben geweest en heel veel harddrugs heb gebruikt, maar ik heb me nog nooit zo beroerd gevoelt als tijdens die kuur.

Positieve dingen die ik heb ondervonden van de kuur.

Krachtoename met 15 %
    Spiermassa behouden.
    Fysiek ziet er hard uit. Anavar met Mito gaat heel goed samen. Met een goed voedingsschema kan je er heel veel uit halen.

Ik zal wel een bak met commentaar krijgen van iedereen maar nogmaals....boeit me niet.
    Ik moest dit ergens kwijt en dit is voor mij de juiste plek.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Hoezo negatief commentaar? Komen wel veel gekkere verhalen langs.
    Verder duidelijke taal. Vind het overigens wel apart dat je de 1e dag toch bent begonnen terwijl je je er slecht bij voelde.
    En dat stempel van naturel of niet, wat maakt dat nou uit? Je hebt niemand vermoord of zo.
    Groeten

Comment

Het woord hypocriet schiet als eerste te binnen. Aan de andere kant: beter ten halve gekeerd etc.

Ronduit kut voor je dat je blijkbaar zo'n psychologische drempel tegen a.a.s. hebt, dat je je, je hele kuur kut hebt gevoeld.

Het resultaat is echter goed. 6% Vet verliezen, en maar 1kg verliezen. Dat is winst in vvm.

En natural is maar een term. Net zo iets als maagdelijkheid. Er staat veel lading op, maar waarom weet niemand.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dapper, echt dapper!
        Ga geen boe roepen, integendeel.
        Hoop dat je er in je hoofd vrede mee kan nemen toch gekuurd te hebben.

Comment

Thanks for sharing.

Goed om dit ook eens te lezen.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik vind het fantastisch dat je dit doet, ik juig je toe!
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Knap dat je dit post! En ik zie niet in waarom iemand negatief commentaar zou geven.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Boe zei de koe. Maakt allemaal niet uit, Ashley. Je blijft een spetter.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

daar is een forum voor lijkt me. je verhaal kwijt en dingen kunnen vragen. en zeker niet minder interessant jouw ervaring met as.
                  DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

Respect dat je het deelt met iedereen.

Maar in principe heb je er dus niet goed over nagedacht voor je begon.

Normaal gesproken moet je een geweldig gevoel erbij hebben, maar dat is alleen als je er 100 % achter staat natuurlijk.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Ashley egt goed dat je zoiets moeilijks post, AS valt niet mee...

Comment

VIEZE VUILE GORE LEUGENAAR!

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hey ash, ik zou niet weten wie er commentaar moet geven. Ik vind het juist dapper dat je dit van je afgeschreven heb. Anavar heb ik nooit gehad maar mito wel en daar kreeg ik beste koppijn van. na het stoppen geen hoofdpijn meer. Misschien ook doordat ik te weining gedronken heb.

Je zegt dat je spijt hebt van je kuur maar zie het als iets positiefs. je hebt een milde A.S nodig gehad om te realiseren dat het niks voor je is. Stel dat je met een zware kuur was begonnen? dan had je misschien wel veel meer last van sides gehad.

Kerel kop op, je bent ook maar eens mens he!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            VIEZE VUILE GORE LEUGENAAR!
                            Wtf ??

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              Wtf ??

U doet niet aan scrollen? Of uw sarcasme-radar is majorly stuk?

@Ash: Had eerder het idee dat je bezig was met plannen van een kuur gezien een shift in je posts, verrassend dat je hem al gehad hebt.

Kan niet goed begrijpen waarom je er aan begonnen bent, als je van het begin af aan al een rotgevoel er over hebt gehad. Anyways, spijt ervan hebben is zonde, je hebt er van geleerd toch?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X