hij heeft helemaal geen gegronde ervaring...
Mijn ervaring met A.S.
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Posthij heeft helemaal geen gegronde ervaring...
TS had onbewust al een weerstand tegen AS maar nieuwsgierigheid won het van de weerstand. Die weerstand kwam keihard naar boven en op basis van die ervaring zegt hij NOOIT meer AS. Ik noem dat zeker een gegronde ervaring. Of denk jij als TS een naald in zijn reet douwt voor een week of tien hij als een blad om draait en plots helemaal happy en tevreden met zichzelf wordt van de AS?!!
Lijkt me niet, als je al voelt dat je fout bezig bent met var heb je gegronde ervaring dat AS niks is voor je en zal elke andere AS als var dezelfde of ergere reactie geven.Last edited by Erik77; 23-05-2010, 08:45.
Comment
-
Wat een hoop bullshit post je toch weer.
Elke anabole steroide heeft een andere werking op je. Als gebruiker weet ik dat, jij bent blijkbaar zo'n bosmongool die alleen vanuit de theorie lult en denkt dat 1 AS hetzelfde als de volgende is. Daarnaast had hij veel andere factoren in zijn kuur die invloed kunnen hebben gehad. Omdat hij niet weet welk symptoom aan welk product te kunnen toebedelen heeft hij nog geen gegronde ervaring. Je hebt pas een gegronde ervaring als je meerdere substanties en producten hebt geprobeerd en dat je precies weet welk effect je aan welk middel kunt toeschrijven. De irritaties en pijntjes die hij had kunnen net zo goed van de mitotropin komen, maar dat weet hij niet.
Als jij je gevoel gebruikt om tot idiote conclusies te komen dan is gevoel overrated. Ik ben niet gevoelsarm. Ik weet wanneer ik niet naar me gevoel moet luisteren omdat het in die gevallen, net zoals jij, complete bullshit uitkraamt.
Comment
-
Ben het enigszins wel met Fal eens, aangezien ik eerst ook dacht genoeg te eten, want mijn lichaam leek me niet om meer te vragen voor mijn gevoel. Maar ik at eerst hooguit 2000kcal nu eet ik zeker 1000kcal meer en ik moet zeggen dat ik nu wel fijner leef en beter sportprestaties kan verrichten, aangezien me lichaam gewoon meer kan verbranden. Ben wel wat aangekomen in vet maar toch.. Voel me er tot nu toe nog goed bij!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostBen het enigszins wel met Fal eens, aangezien ik eerst ook dacht genoeg te eten, want mijn lichaam leek me niet om meer te vragen voor mijn gevoel. Maar ik at eerst hooguit 2000kcal nu eet ik zeker 1000kcal meer en ik moet zeggen dat ik nu wel fijner leef en beter sportprestaties kan verrichten, aangezien me lichaam gewoon meer kan verbranden. Ben wel wat aangekomen in vet maar toch.. Voel me er tot nu toe nog goed bij!
Ben geen beginneling zoals de meeste(en jij)hier.
@ falstyr.
Je heb gelijk om te zeggen dat er meerdere factoren meespeelde.
Ik zat in een zware cutcycles met mito ernaast. Kan zijn dat deze factoeren hebben meegspeeld Is met geen mogelijkheid te zeggen dat dit inderdaad een boosdoener was van mijn bijwerkingen. Ik heb al eerder mito gebruikt en heb wat lichte hoofdpijn ervaren.
Ik kan inderdaad pas zeggen dat het door de Anavar komt als ik dezelfde cycles nog een keer zou toepassen en de zelfde bijwerkingen krijg.
Maar wat ik al eerder zei....ik ben dus 1 van die personen die niet met dit soort stoffen moet experimenteren. Heeft teveel inpact op mijn psyge.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
@ falstyr: Ik gooi niet alle AS op een hoop anders zat ik nu niet aan een kuur van drie verschillende middelen Jij laat de discussie steeds gaan over AS die allemaal verschillend zijn wat ik ook niet ontken. Waar ik het over had was dat als je gevoelsmatig het hele idee AS tegen de borst stuit het niks uitmaakt of je var test winny of weet ik veel wat pakt. De discussie ging niet over een bepaalde eigenschap van een bepaalde AS die iemand tegen staat zoals zoals diana bij iemand die geen bloat wil evt wel winny kan pakken.
En ik erger me aan woorden als bosmongool; ik reageerde en reageer nu ook met normale woorden tegen jou. Nergens voor nodig zulk taalgebruik, we zijn toch geen stelletje tokkies? Ik niet tenminste.
Comment
-
Originally posted by Erik77 View Post@ falstyr: Ik gooi niet alle AS op een hoop anders zat ik nu niet aan een kuur van drie verschillende middelen Jij laat de discussie steeds gaan over AS die allemaal verschillend zijn wat ik ook niet ontken. Waar ik het over had was dat als je gevoelsmatig het hele idee AS tegen de borst stuit het niks uitmaakt of je var test winny of weet ik veel wat pakt. De discussie ging niet over een bepaalde eigenschap van een bepaalde AS die iemand tegen staat zoals zoals diana bij iemand die geen bloat wil evt wel winny kan pakken.
En ik erger me aan woorden als bosmongool; ik reageerde en reageer nu ook met normale woorden tegen jou. Nergens voor nodig zulk taalgebruik, we zijn toch geen stelletje tokkies? Ik niet tenminste.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Sorry hoor ashley, maar als ik dit alles lees ben ik toch van mening dat je jezelf gek loopt te maken. Het voordurend letten op wat je wel en niet voeld is ook niet altijd goed, je gaat tog dingen denken en zien die er helemaal niet hoeven zijn. Tuurlijk zijn AS niet helemaal gezond voor je, maar dat weet je toch als je er aan begint, dus leg jezelf erbij neer en ga gewoon lekker knallen man. Al dat gejank eromheen. En ik wil niet grof zijn, maar je lijkt net een wijf man!! Get a grip man shit...
Met alle respect, tasteless.
Comment
-
Originally posted by tasteless View PostSorry hoor ashley, maar als ik dit alles lees ben ik toch van mening dat je jezelf gek loopt te maken. Het voordurend letten op wat je wel en niet voeld is ook niet altijd goed, je gaat tog dingen denken en zien die er helemaal niet hoeven zijn. Tuurlijk zijn AS niet helemaal gezond voor je, maar dat weet je toch als je er aan begint, dus leg jezelf erbij neer en ga gewoon lekker knallen man. Al dat gejank eromheen. En ik wil niet grof zijn, maar je lijkt net een wijf man!! Get a grip man shit...
Met alle respect, tasteless.
Met alle respect man.....post de volgend iets waar ik wel wat aan heb dat doet de rest namelijk wel.....of dat nou positief of negatief is.
Jij post onzin....lucht, doe dat lekker ergens anders. Is niet altijd goed om op je gevoel af te gaan?... Wat een onzin zeg.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk loop lang genoeg mee om te weten dat mijn voeding in orde is.
Ben geen beginneling zoals de meeste(en jij)hier.
Ik ben hier niet om mensen op de kast te jagen, mag dat duidelijk zijn
Hoewel ik het menselijke gevoel dat we hebben verder niet afkeur, misschien alleen wat voeding betreft denk ik"Straight outta gym"
Comment
-
Ik vind dat sommige hier wel erg kil en gevoelloos reageren. Sommige mensen vinden gevoel en zelfbeeld erg belangrijk. Ik zelf ben ook zo iemand, ik kan me echt druk maken om dingen die anderen geheel onbelangrijk vinden.
Ik zou niet kunnen kuren vanwege hoe ik er over denk, tis niet dat ik bang ben voor de lichamelijke gevolgen. Ik zou mezelf een valsspeler vinden en het gevoel hebben dat ik de mensen om me heen teleur stel.
Voor mij is dat genoeg reden om niet te kuren.
Kortom:
Mijn respect heb je ashley
Comment
-
Wat ik ook al eerder zag, is dat je te snel reageert op commentaar zonder het goed te lezen(waterpoloboy zegt niks over voeding, maar over dat gevoel niet altijd kloppend is)
Ik zeg alleen dat je het soms moet negeren om je einddoel te halen. Jezelf gek maken en jezelf zielig vinden zit allemaal tussen de oren, en je schiet er toch niks mee op. En met die instelling is nog nooit een serieuse bodybuilder groot geworden. En zoals ik al zei en weer ga zeggen je reageert fel en met enige emotie, ik wil niet grof doen maar je lijkt echt net een wijf!!
Groetjes, tasteless.
Comment
-
Originally posted by tasteless View PostEn met die instelling is nog nooit een serieuse bodybuilder groot gewordenDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment