Winstol en test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Zeven dagen een korte ester is ook gewoon achterlijk. Test e duurt een week of 4-6, en je merkt die prop in week 1-2 ofzo. Echt ruk gewoon. Maarja, deze gozer snapt er ook de kloten niet van.

Front loaden gaat overigens ook vaker dan 1x wat meer zetten.

na 1 week merk je wel wat van de test p
    na de eerste week ben ik de eerstje injectie overgegaan test-p en test e
    en de eerstvolgende keer daarna 500 test in de week
    Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Met wat je post betekent dat je mij gelijk geeft.

Nou kerel, ten eerste ben ik jou al lang en breed voorbij met mijn derde topic, die ik begon toen jij al enige tijd je eigen topic had, ten tweede zijn mijn topics vrij populair, heb nog niemand tegen jou horen zeggen dat ze jou topic met genoegen elke keer maar weer induiken, ten derde ben ik zeker nog niet bejaard en kan voorlopig nog wel wat jaartjes mee en ten vierde weet ik zoveel meer over AS en kuren dan jou.
      Dus loop nou niet zo achterlijk te zwammen Blocko, als er iemand is die stupide bezig is ben jij het wel.

Oh ja, aangezien je mijn topics stupide vind bewijst dus dat je ze leest hehehe.

PS: Hoest met je piemeltje, leeftie nog?
      haha dude ik heb paar topics van je zien langskomen op ander fora met zulke domme vragen maar maakt niet uit wees blij dat je topic populair is... like i give a shit.

en nu je bekkie houden aub
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• goed topic dit, duidelijk vooral, perfect kuurschema etc goede info, goed voorbeeld je weet ZELLUF
        Groeten

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
          haha dude ik heb paar topics van je zien langskomen op ander fora met zulke domme vragen maar maakt niet uit wees blij dat je topic populair is... like i give a shit.

En anders wat flapdrol?

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post

Houd je kop tegen Snuff.

We zijn weer lekker vriendelijk voor elkaar..
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

• Moderators .. block verdiend wel een ban. Geen mening maar een feit.

Zijn reacties en de manier waarop het wordt gebracht zijn totaal niet acceptabel voor een bodybuilding forum als bodynet.

Just my 2 cents. Overigens is hij niet de enige waarop gelet moet worden.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                Moderators .. block verdiend wel een ban. Geen mening maar een feit.

Zijn reacties en de manier waarop het wordt gebracht zijn totaal niet acceptabel voor een bodybuilding forum als bodynet.

Just my 2 cents. Overigens is hij niet de enige waarop gelet moet worden.
                Let maar op, openlijk vragen naar een ban wordt ook niet altijd gewaardeerd.

Maar blocktoblock is inderdaad nogal snel op zijn teentjes getrapt, zal wel iets met zijn cultuur te maken hebben.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                  Let maar op, openlijk vragen naar een ban wordt ook niet altijd gewaardeerd.

Maar blocktoblock is inderdaad nogal snel op zijn teentjes getrapt, zal wel iets met zijn cultuur te maken hebben.
                  Hoezo nou weer cultuur? Van mij heb je toch ook nooit last gehad?

Comment

• Ik wil ook totaal niet generaliseren, alleen het is een feit dat zuid-europeanen feller en emotioneler kunnen reageren.

En niet zo aangevallen voelen he, ik had het over block alleen, ik heb het over zijn cultuur

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                      Ik wil ook totaal niet generaliseren, alleen het is een feit dat zuid-europeanen feller en emotioneler kunnen reageren.

En niet zo aangevallen voelen he, ik had het over block alleen, ik heb het over zijn cultuur
                      We zijn beide turks en islamitisch. Zelfde cultuur toch?

Dit soort opmerkingen worden vaker gemaakt op BN.. dat irriteert mij een beetje.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                        We zijn beide turks en islamitisch. Zelfde cultuur toch?

Dit soort opmerkingen worden vaker gemaakt op BN.. dat irriteert mij een beetje.
                        Jij hecht er waarde aan, ik zeg niks verkeerds. Of wil jij ontkennen dat Zuid-Europeanen meer temperament hebben? Is toch overduidelijk als je de reacties van blcoktoblock leest, en verder heb ik niks gezegd over jou.

Comment

• Come on guys, ik denk dat Blocko daar alleen maar een stijf piemeltje van krijgt dat wij met elkaar lopen te bekvechten.
                          Oops, ik zeg iets verkeerd volgens mij, Blocko kan helemaal geen stijf piemeltje krijgen, sorrrryyyyy....

Nee ff alle gekheid op een stokkie.
                          Thnx in ieder geval voor jullie steun en support maar denk dat Blocko gewoon een klein beetje gefrustreerd is dat hij qua herzeninhoud gewoon achterop ligt op de rest van ons en daardoor een hoop ongezonde beslissingen maakt.
                          Als hij dan ook nog TS zijn broer gaat noemen is het niet onwaarschijnlijk dat men inderdaad gaat denken dat het zo is.

Als Blocko daar niet tegen kan, tsja daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen he.

En dan met van die onnozele dreigementen aankomen, want zo zie ik het, dat ik m'n bekkie moet houden, laat hij al helemaal zien dat hij het met woorden niet red, en alsof ik nu niet meer naar buiten durf omdat anders mijn leven niet meer zeker is whuahahahahaha.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                            Hoezo nou weer cultuur? Van mij heb je toch ook nooit last gehad?

Nou ik vond je wel een beetje lastig tijdens onze trainingsmeet. Elke keer als jij aan de beurt was moesten we de helft van de gewichten weer van die barbell afhalen.....Best wel lastig.

Gewoon je niet te druk maken het is een forum. Zijn altijd wel dingen die je storen. Heeft iedereen....

OT want anders is heel dit topic helemaal naar de klote. Hakan je bent aardig eigenwijs als je denkt dat je goed bezig bent. Je krijgt hier te horen dat je test pas na een week of 4 gaat inkicken.....wat voor wonderspul heb jij dan dat je het binnen 7 dagen merkt?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• test prop had die het over ashley
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Nou ik vond je wel een beetje lastig tijdens onze trainingsmeet. Elke keer als jij aan de beurt was moesten we de helft van de gewichten weer van die barbell afhalen.....Best wel lastig.

Gewoon je niet te druk maken het is een forum. Zijn altijd wel dingen die je storen. Heeft iedereen....

OT want anders is heel dit topic helemaal naar de klote. Hakan je bent aardig eigenwijs als je denkt dat je goed bezig bent. Je krijgt hier te horen dat je test pas na een week of 4 gaat inkicken.....wat voor wonderspul heb jij dan dat je het binnen 7 dagen merkt?
                                Ik had een blessure

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X