test E deca winstrol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Als je constant van plek gaat ruilen krijg je op die andere plekken weer opnieuw diezelfde pijn. Ik zou het nu eerst even op dezelfde plek houden en na verscheidene keren plekken zul je merken dat je pijn minder word en uiteindelijk zelfs verdwijnt.
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • #17
      ik had ook al eerder gezegd dat ik 2 jaar terug sust van golden gear gebruikt had en deca en winstrol van G S maar verder maar 1 x last had gehad de 1ste keer zetten.. ook in de billen dus daar om snapte ik het niet maar dit is een ander merk(prodigy) en test E ook weer anders maar goed eff afwachten of dit aanhoud...

      Comment


      • #18
        3de week!

        hello allemaal weer!
        zit nu in men 3de week merk wel dat ik met sommige oefeningen flink sterker aan het worden ben o.a borst/rug/bicep vooral..ook is het libido nivo met 300% gestegen hahaha niet altijd even fijn volgens men vrouwtje!!
        maar de pijn in mn bil is wel ietsje minder maar hebben jullie nog meer tips voor me om er nog meer aan te kunnen doen behalve een warm bad/douche en even wat gaan lopen///\\\ m v g boes!

        Comment


        • #19
          ik zou juist niet gaan lopen en alleen maar masseren en masseren voor een kwartier lang ongeveer maar wel rusten en geen beweging.

          daarnaast weet ik niet of het al gezegd is maar omdat het nu stuk kouder is de spuit met vloeistof tijdje in je handen op te warmen zodat het meer op jou eigen temperatuur gekomen is voordat het je body ingaat.
          eat eat eat and look like a freak!

          Comment


          • #20
            THNXZ tripple x maar ook dat heb ik al gedaan is dit normaal dat die pijn na 3 weken nog steeds voorkomt??

            Comment


            • #21
              prik je jezelf overigens??

              Want het ligt ook aan wie prikt, sommige kunnen gewoon niety prikken.
              Ken gasten die niet kunnen prikken. Als je door hu8n geprikt word heb je altijd last en als ik die gasten prik hebben ze nergens last van.

              Heb geen flauw idee of het ook kan komen door het merk. Weet wel dat prop vaak wat pijner doet ook al heb ik er zelf geen last van.
              Ook al heb jij geen prop maarja je weet niet wat er echt inzit he
              eat eat eat and look like a freak!

              Comment


              • #22
                man man... wat een tips. kwartieren masseren. zometeen heb je een dagtaak.
                het is normaal dat je met je alcohol doekje veegt, naald erin, spuit leeg, zaak eruit, 1 naveeg (of niks) en klaar is kees. dat moet helemaal geen pijn doen. doet het wel pijn, ligt het gewoon aan wat erin gaat. missch. teveel benzyl alcohol. weet ik ut. maar het ligt echt niet aan al die activiteiten die je erop na moet houden.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                Comment


                • #23
                  ja idd ik prik wel zelf maar snap alleen niet wat het verschil moet zijn wanneer ik de naald injecteer of de buurman (bij wijze van)?

                  bruce het zetten doet verder geen pijn maar de dagen erna een soort van harde schijf er in lijkt wel die dan weer net optijd genezen is als de volgende er in gaat..

                  Comment


                  • #24
                    dus zoals ik zeg: je gear. harde schijf duidt op irritatie/ ontsteking. dus of veel alcohol of veel olie oid.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                    Comment


                    • #25
                      Niets ernstigs, gewoon een beetje een kleine ontstekingsreactie die je krijgt door de olie. Gaat wel weg. Gewoon om en om in de bil prikken en dan komt het goed.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • #26
                        Gewoon knalluh!
                        En afwisselen van kant!

                        Succes

                        Comment

                        Sidebar top desktop

                        Collapse

                        Actieve discussies

                        Collapse

                        Working...
                        X