doseringen verhogen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • doseringen verhogen??

    hey allemaal.!

    zoals jullie weten ben ik bezig met een TEST E/DECA/WINNY kuur
    zit nu in mn 5de week maar die pijn in mn bil blijft aanhouden, even voor de duidelijkheid ik zet 2ml test en 1ml deca verdeeld in 2 in de week.
    nu stel ik voor om de nu nog overgebleven test op een hogere dosering te doen zodat ik minder moet spuiten en dus ook minder lang last heb van mn bill want fatsoenlijk benen trainen kan niet en deathlift ook al niet... dus vandaar mijn voorstel om te kijken wat jullie der van vinden.. mvg boes!!

  • #2
    Moeten ze in je bil? Toch gewoon in spiermassa.

    Zou gewoon ergens anders zetten.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

    Comment


    • #3
      in bovenbeen ook geprobeerd maar geeft het zelfde effect.. kheb gemaseerd warm bad/ douche,meteen lopen noem maar op!! ik ga het niet in men schouder proberen want als ik daar ook zon pijn krijg kan ik helamaal niet meer trainen!

      Comment


      • #4
        Injecteer je niet te snel?
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • #5
          Ik ben 2 weken terug met oxy's begonnen 100 mg perdag, Naar mijn oxy ga ik Test E Injecteren in mijn been, Nog nooit last gehad van het injecteren, Langzaam spuiten, En 30 tot 60 sec de spuit er in laten zitten, Daarna even maseren rondje rennen en warme douch pakken en slapen Vrijdags injecteren kun je weekend mooi wat wodka achterover slaan vanwege de pijn

          Comment


          • #6
            Originally posted by fransje9000 View Post
            Ik ben 2 weken terug met oxy's begonnen 100 mg perdag, Naar mijn oxy ga ik Test E Injecteren in mijn been, Nog nooit last gehad van het injecteren, Langzaam spuiten, En 30 tot 60 sec de spuit er in laten zitten, Daarna even maseren rondje rennen en warme douch pakken en slapen Vrijdags injecteren kun je weekend mooi wat wodka achterover slaan vanwege de pijn
            Kan je niet ergens anders gaan trollen?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

            Comment


            • #7
              @shredmaster: ik hou de sec niet bij maar ik zal er dicht tegen aan zitten denk ik.. ik zit erg te twijfelen over wat ik er mee aan moet..zal ik overstappen op de winny en deze test e periode maar als kickstart gaan zien? of maar hoger doseren zodat er minder weken spuiten bij komen,??¿¿

              Comment


              • #8
                @fransje zal altijd een fransje blijven als je zo door gaat! zonde van je test E en je oxy's.

                pak anders nog een vodkatje voor het trainen werkt ook wel....
                Last edited by boes boes; 07-12-2010, 19:50.

                Comment


                • #9
                  Spuit je de Test er misschien te koud in waardoor je te hard moet drukken?

                  je zou kunnen overwegen om ze in je bene te zetten.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SteefDK View Post
                    Moeten ze in je bil? Toch gewoon in spiermassa.

                    Zou gewoon ergens anders zetten.

                    Grapjas! wat denk je dat er in je bil zit? (oei dit klinkt heel raar) maar ik bedoel dat je in je billen uiteraard ook spieren hebt zitten!

                    Comment


                    • #11
                      heb je al eens ander merk geprobeerd?
                      Een dag niet getraind...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by The Phoenix View Post
                        Spuit je de Test er misschien te koud in waardoor je te hard moet drukken?

                        je zou kunnen overwegen om ze in je bene te zetten.

                        heb bovenbeen al geprobeerd zei ik al eerder maar geeft zelfde effect en de test is op kamer temp. hou ze zelfs nog even in mn broekzak om wat warmer te worden..

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by frankey View Post
                          heb je al eens ander merk geprobeerd?
                          ja 2 jaar terug van golden gear.. nu heb ik alles van prodigy.

                          had overgens nergens last van bij GG

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by boes boes View Post
                            heb bovenbeen al geprobeerd zei ik al eerder maar geeft zelfde effect en de test is op kamer temp. hou ze zelfs nog even in mn broekzak om wat warmer te worden..
                            excuus ik had iets te snel gelezen. Maar zit je wel op de goede plek te injecteren? misschien wat te laag? (ik bedoel dit ook niet stom)

                            heb heel vroeger ook wel eens een paar Test injects gehad (helaas geen kennis destijds en was meer omdat ik dacht dat het een wondermiddel was en dus ook snel genoeg mee gestopt maar heb daarbij wel voorlichting gehad hoe te injecteren) ik deed altijd één been ontspannen (al hangend tegen een muur) door 1 voet achter op mijn hak te laten rusten om de spier niet te stijf te hebben tijdens het injecteren. Ook werd me uitgelegd, dat indien het mogelijk was, ik de spuit met 2 handen moest vast houden om tijdens het (weet even niet meer hoe het heet, respireren of zo) niet te veel te draaien in de spier.

                            Misschien zit daar een knelpunt voor je?



                            en misschien anders de schouders eens proberen om te injecteren?

                            Comment


                            • #15
                              zou schouders niet proberen zal geen verschil maken met benen en billen.

                              kan je niet timen welke dag je spuit? Wanneer je je benen gaat trainen dan 3 dagen ervoor zetten.
                              En volgens mij in je andere topic gaven mensen aan dat het aan je shit ligt dat het zo pijn doet dus zou contact opnemen met je supplier en andere vials vragen kijken of dat helpt.
                              eat eat eat and look like a freak!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X