doseringen verhogen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ phoenix....aspireren.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

zou een reactie op olie kunnen zijn elke lab heeft zo zijn eigen olie weet niet precies hoe het zit maar je zegt zelf dat je bij gg nergens last van had en bij prodigy wel , ze gebruiken verschillende olie je kan doen wat je wilt maar het gaat pijn doen

mijn advies switchen van merk

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        @ phoenix....aspireren.
        Yep, dat was het!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Grapjas! wat denk je dat er in je bil zit? (oei dit klinkt heel raar) maar ik bedoel dat je in je billen uiteraard ook spieren hebt zitten!
          Dat weet ik wel, maar ik bedoel dat ie dan netzogoed ergens anders kan zetten.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Gewoon GG dus weer de volgende keer.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

oke thnxz allemaal tot zover! mvg boes

Comment

Ligt aan de olie die in je gear zit, andere gear halen, heb er ook last van gehad
                Face your demons...........

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  excuus ik had iets te snel gelezen. Maar zit je wel op de goede plek te injecteren? misschien wat te laag? (ik bedoel dit ook niet stom)

heb heel vroeger ook wel eens een paar Test injects gehad (helaas geen kennis destijds en was meer omdat ik dacht dat het een wondermiddel was en dus ook snel genoeg mee gestopt maar heb daarbij wel voorlichting gehad hoe te injecteren) ik deed altijd één been ontspannen (al hangend tegen een muur) door 1 voet achter op mijn hak te laten rusten om de spier niet te stijf te hebben tijdens het injecteren. Ook werd me uitgelegd, dat indien het mogelijk was, ik de spuit met 2 handen moest vast houden om tijdens het (weet even niet meer hoe het heet, respireren of zo) niet te veel te draaien in de spier.

Misschien zit daar een knelpunt voor je?

en misschien anders de schouders eens proberen om te injecteren?
                  in heb al eerder een kuur gedaan dus weet wel hoe ik moet injecteren rust met 1 onderbeen op de badrand dus die bilspier rust goed en schouder kan ik niet riskeren om te proberen want als dat ook zo uitpakt(wat velen zeggen) dan kan ik helemaal niet meer trainen...

Comment

Heb je nu 2x links en 3x rechts geprikt in je bil? Waarschijnlijk niet want je hebt ook 1x in je been geprikt toch? Hoe kunnen je billetjes er dan aan wennen?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Heb je nu 2x links en 3x rechts geprikt in je bil? Waarschijnlijk niet want je hebt ook 1x in je been geprikt toch? Hoe kunnen je billetjes er dan aan wennen?

als je goed leest lees je dat ik richting de 5de week ga dus al meer als 5 spuiten heb gehad kevster. bijna 10! dus dan moeten ze wel gewend zijn onderhand neem ik aan!

Comment

Ja idd, na 10 shots zou het eigelijk toch wel minder pijn moeten doen.

Blijft de pijn ook constant hetzelfde of merk je wel dat het een beetje minder wordt?
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

@t kevster:
                          ja ik moet wel zeggen vorige week woensdag zette ik links nadat ik benen getraint had en die deed veel minder zeer dan de vorige keren moet zo weer de linkse dus ben benieuwd..

Comment

acuht... is al zo'n topic lopend. (of was dat deze)
                            heb ik allang gezegd: je kan gaan hardlopen, sauna-un, rukken, weet ik veel, het helpt je niks.
                            is gewoon je gear. dus: of doorspuiten en niet janken, of goeie sjit kopen zonder pijn. gege. zoals de iburain testo en norma deca
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik bijt nog eff paar weekjes door bruce

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X