Originally posted by Yves
View Post
Kuurvoorstel: Test-E+Bold+Winny
Collapse
X
-
Originally posted by Yves View Postsorry goos, dacht misschien alleen voor op de vakantie doet geloof de helft hier op bn. dus vandaar.
excuses als je het niet doet
Als ik niet serieus met de sport bezig zou zijn zou ik nooit voor roids gegaan zijn.
ga je eigenlijk een log bijhouden? ben wel benieuwd ernaar"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNee,want 10 weken equipoise schiet ook niet op.
Je zal van een koude kermis thuiskomen....
Ik vind het ie**************** to much om mijn eerste kuur meteen 12 of 14 weken te laten duren.. misschien is dat wel slimmer met de bold maar dan moet ik denk ik ook gaan denken aan HCG.. en dan komen de sides ook meer om de hoek kijken..
Wat denk jij snuff?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostIk had inderdaad gelezen dat bold pas echt op gang komt NA week 10.. maar dat je vanaf week 6 er met 500mg/pw al wel de voordelen ervan merkt..
Ik vind het ie**************** to much om mijn eerste kuur meteen 12 of 14 weken te laten duren.. misschien is dat wel slimmer met de bold maar dan moet ik denk ik ook gaan denken aan HCG.. en dan komen de sides ook meer om de hoek kijken..
Wat denk jij snuff?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe dient altijd HCG erbij te laten lopen wanneer je eigen hormoon-systeem op non-actief komt te staan.
Maar jij zegt dus wel HCG.. en vanaf wanneer zou ik dat moeten zetten en met wat voor hoeveelheid? en voor mij als beginner ook slim om de kuur dan 2 of 4 weken langer door te laten lopen ivm het late effect van de bold?
Dit is wel mijn eerste echte kuur.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostOk ik dacht dat het met 10 weken test nog mee zou vallen en heb daarom bewust niet gekozen voor HCG omdat dit ook weer sides met zich mee zou brengen..
Maar jij zegt dus wel HCG.. en vanaf wanneer zou ik dat moeten zetten en met wat voor hoeveelheid? en voor mij als beginner ook slim om de kuur dan 2 of 4 weken langer door te laten lopen ivm het late effect van de bold?
Dit is wel mijn eerste echte kuur..
700IU HCG in de week, kan gewoon met slin-spuitjes gezet worden, sub-q of IM. 2x in de week prikken.
Van test-e merk je na plusminus 5 weken pas iets maar is echter vanaf dag 1 al actief in het lichaam. Daarom eerste week van de kuur al starten met HCG.
Als eerste kuur is het misschien verstandiger om gewoon 500mg test-e in de week te zetten, 2x prikken, plus de HCG.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWil je resultaat metbold dien je langer dan 10 weken te nemen.
700IU HCG in de week, kan gewoon met slin-spuitjes gezet worden, sub-q of IM. 2x in de week prikken.
Van test-e merk je na plusminus 5 weken pas iets maar is echter vanaf dag 1 al actief in het lichaam. Daarom eerste week van de kuur al starten met HCG.
Als eerste kuur is het misschien verstandiger om gewoon 500mg test-e in de week te zetten, 2x prikken, plus de HCG.
moet nog ff keer lesje hcg bij je nemen
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWil je resultaat metbold dien je langer dan 10 weken te nemen.
Hmm slin-spuitjes.. heb d'r wat over gegoogled maar niet nog echt concrete info over gevonden. Zal me er vanavond nog even meer in verdiepen. De HCG komt er.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de kuur langer door laat lopen of de bold schrap.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postwas toch 500 iu 2x pw ? :P of maakt niet zoveel uit
moet nog ff keer lesje hcg bij je nemen
Ymir gebruikte 500IU in de week en had last van wat krimping.
Based on studies with normal men using steroids, 100iu HCG administered everyday was enough to preserve full testicular function and ITT levels, without causing desensitization typically associated with higher doses of HCG.
HCG - Human Chorionic Gonadotropin Use After Anabolic Steroid Cycles for Bodybuilding | Bodybuilding News EliteFitness.com
Comment
-
De kuur blijft zoals hij is. Pak alleen wel HCG mee met mijn nakuur.
Ik heb geen duidelijke bronnen kunnen vinden dat Bold pas na week 10 erin zou kicken.. Ik zie zelfs wedstrijd bodybuilders het zelfs al alleen gebruiken in de eerste 6 weken ZONDER test.. dus dan moet het toch al behoorlijk wat doen..
De meningen zijn behoorlijk verdeelt.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. elk lichaam is ook weer anders.. Ik hou me aan de kuur zoals deze is. Heb hem aanbevolen gekregen van een behoorlijk ervaren bron en ik ga gewoon kijken wat dit voor mij op gaat leveren.
Gewoon knallen!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostDe kuur blijft zoals hij is. Pak alleen wel HCG mee met mijn nakuur.
Ik heb geen duidelijke bronnen kunnen vinden dat Bold pas na week 10 erin zou kicken.. Ik zie zelfs wedstrijd bodybuilders het zelfs al alleen gebruiken in de eerste 6 weken ZONDER test.. dus dan moet het toch al behoorlijk wat doen..
De meningen zijn behoorlijk verdeelt.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. elk lichaam is ook weer anders.. Ik hou me aan de kuur zoals deze is. Heb hem aanbevolen gekregen van een behoorlijk ervaren bron en ik ga gewoon kijken wat dit voor mij op gaat leveren.
Gewoon knallen!
Ten eerste dien je inactiviteit van de leydig-cellen tegen te gaan. Dit doe je door tijdens de kuur HCG te zetten, niet in de nakuur want dan ben je al veels te laat.
Ook zul je door HCG in de nakuur te gebruiken je eigen hormoon-systeem, die weer dient op te starten, onderdrukken. HCG geeft meer oestrogeen wat op zijn beurt weer het FSH-hormoon onderdrukt. Geen HCG in de nakkur gebruiken, niet verstandig!!!
Over Boldenone.
Hoe kun jij je in hemelsnaam nu gaan vergelijken met een wedstrijd-bodybuilder? Je zegt zelf al, iedereen reageert lichamelijk anders. Dacht je nu werkelijk dat bold bij jou eenzelfde uitwerking heeft als een vergevorderde bodybuilder? Kerel, wees eens realistisch. En wat denk je, dat ervaren BB'ers enkel maar wat kleine hoeveelheden nemen? Als ze dat doen zijn ze in no-time hun spieren weer kwijt. Nee die gasten gebruiken iets meer dan enkel maar roids, wat dacht je van peptides, sarm's, groeihormoon, insuline, etc etc.
Als ik jou was zou ik maar eens wat fora afgaan en informatie gaan inwinnen over een verstandige kuurlengte wanneer boldenone gebruikt wordt.
14 weken minimaal en anders zul je teleurgestelt uit je kuur komen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
39 minutes ago -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 day ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
4 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-