Kuurvoorstel: Test-E+Bold+Winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yves View Post
    en dan zuipen?
    Heb jij al mijn startpost gelezen?!?
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Heb jij al mijn startpost gelezen?!?
      sorry goos, dacht misschien alleen voor op de vakantie doet geloof de helft hier op bn. dus vandaar.
      excuses als je het niet doet

Comment

ga je eigenlijk een log bijhouden? ben wel benieuwd ernaar

Comment

Originally posted by Yves View Post
          sorry goos, dacht misschien alleen voor op de vakantie doet geloof de helft hier op bn. dus vandaar.
          excuses als je het niet doet
          Het is je al weer vergeven gap! Nee ik ben een serieuze sporter.. Ik drink ECHT NIET! Al 2 jaar niet meer.. op 1 keer in de 2/3 maand een keer een bodempje van mijn whiskey collectie.. en dan drink ik ook echt maar 1 bodempje..
          Als ik niet serieus met de sport bezig zou zijn zou ik nooit voor roids gegaan zijn.

ga je eigenlijk een log bijhouden? ben wel benieuwd ernaar
          Hmmm.. heb nog nooit een log gemaakt.. zou niet weten hoe zo'n ding er uit moet zien.. kzal ff koekeloeren in de logjes van andere bodynetters.. Is misschien wel leuk om te doen.. ook voor mijzelf.. maar zal er niet altijd tijd en zin voor hebben denk ik om het goed bij te houden..

Comment

De rest van de kuur lijkt me vrij solid!
            Nee,want 10 weken equipoise schiet ook niet op.
            Je zal van een koude kermis thuiskomen....

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Nee,want 10 weken equipoise schiet ook niet op.
              Je zal van een koude kermis thuiskomen....
              Ik had inderdaad gelezen dat bold pas echt op gang komt NA week 10.. maar dat je vanaf week 6 er met 500mg/pw al wel de voordelen ervan merkt..

Ik vind het ie**************** to much om mijn eerste kuur meteen 12 of 14 weken te laten duren.. misschien is dat wel slimmer met de bold maar dan moet ik denk ik ook gaan denken aan HCG.. en dan komen de sides ook meer om de hoek kijken..

Wat denk jij snuff?

Comment

Ik had inderdaad gelezen dat bold pas echt op gang komt NA week 10.. maar dat je vanaf week 6 er met 500mg/pw al wel de voordelen ervan merkt..

Ik vind het ie**************** to much om mijn eerste kuur meteen 12 of 14 weken te laten duren.. misschien is dat wel slimmer met de bold maar dan moet ik denk ik ook gaan denken aan HCG.. en dan komen de sides ook meer om de hoek kijken..

Wat denk jij snuff?
                Je dient altijd HCG erbij te laten lopen wanneer je eigen hormoon-systeem op non-actief komt te staan.

Comment

Je dient altijd HCG erbij te laten lopen wanneer je eigen hormoon-systeem op non-actief komt te staan.
                  Ok ik dacht dat het met 10 weken test nog mee zou vallen en heb daarom bewust niet gekozen voor HCG omdat dit ook weer sides met zich mee zou brengen..

Maar jij zegt dus wel HCG.. en vanaf wanneer zou ik dat moeten zetten en met wat voor hoeveelheid? en voor mij als beginner ook slim om de kuur dan 2 of 4 weken langer door te laten lopen ivm het late effect van de bold?

Dit is wel mijn eerste echte kuur..

Comment

Ok ik dacht dat het met 10 weken test nog mee zou vallen en heb daarom bewust niet gekozen voor HCG omdat dit ook weer sides met zich mee zou brengen..

Maar jij zegt dus wel HCG.. en vanaf wanneer zou ik dat moeten zetten en met wat voor hoeveelheid? en voor mij als beginner ook slim om de kuur dan 2 of 4 weken langer door te laten lopen ivm het late effect van de bold?

Dit is wel mijn eerste echte kuur..
                    Wil je resultaat metbold dien je langer dan 10 weken te nemen.
                    700IU HCG in de week, kan gewoon met slin-spuitjes gezet worden, sub-q of IM. 2x in de week prikken.
                    Van test-e merk je na plusminus 5 weken pas iets maar is echter vanaf dag 1 al actief in het lichaam. Daarom eerste week van de kuur al starten met HCG.

Als eerste kuur is het misschien verstandiger om gewoon 500mg test-e in de week te zetten, 2x prikken, plus de HCG.

Comment

700IU HCG in de week, kan gewoon met slin-spuitjes gezet worden, sub-q of IM. 2x in de week prikken.
                      Van test-e merk je na plusminus 5 weken pas iets maar is echter vanaf dag 1 al actief in het lichaam. Daarom eerste week van de kuur al starten met HCG.

Als eerste kuur is het misschien verstandiger om gewoon 500mg test-e in de week te zetten, 2x prikken, plus de HCG.
                      was toch 500 iu 2x pw ? :P of maakt niet zoveel uit

moet nog ff keer lesje hcg bij je nemen

Comment

Hmm slin-spuitjes.. heb d'r wat over gegoogled maar niet nog echt concrete info over gevonden. Zal me er vanavond nog even meer in verdiepen. De HCG komt er.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de kuur langer door laat lopen of de bold schrap..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          was toch 500 iu 2x pw ? :P of maakt niet zoveel uit

moet nog ff keer lesje hcg bij je nemen
                          Je dient op z'n minst 100IU per dag te gebruiken, dat is 700IU per week.
                          Ymir gebruikte 500IU in de week en had last van wat krimping.

Based on studies with normal men using steroids, 100iu HCG administered everyday was enough to preserve full testicular function and ITT levels, without causing desensitization typically associated with higher doses of HCG.

HCG - Human Chorionic Gonadotropin Use After Anabolic Steroid Cycles for Bodybuilding | Bodybuilding News EliteFitness.com

Comment

Als ik het goed begrijp is het dan 350ui per prik.. 2x weeks..

Kan ik dat opdezelfde dag als de Test en de Bold zetten? Voor of erna? maakt dat uit?

Comment

De kuur blijft zoals hij is. Pak alleen wel HCG mee met mijn nakuur.

Ik heb geen duidelijke bronnen kunnen vinden dat Bold pas na week 10 erin zou kicken.. Ik zie zelfs wedstrijd bodybuilders het zelfs al alleen gebruiken in de eerste 6 weken ZONDER test.. dus dan moet het toch al behoorlijk wat doen..

De meningen zijn behoorlijk verdeelt.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. elk lichaam is ook weer anders.. Ik hou me aan de kuur zoals deze is. Heb hem aanbevolen gekregen van een behoorlijk ervaren bron en ik ga gewoon kijken wat dit voor mij op gaat leveren.

Gewoon knallen!

Comment

De kuur blijft zoals hij is. Pak alleen wel HCG mee met mijn nakuur.

Ik heb geen duidelijke bronnen kunnen vinden dat Bold pas na week 10 erin zou kicken.. Ik zie zelfs wedstrijd bodybuilders het zelfs al alleen gebruiken in de eerste 6 weken ZONDER test.. dus dan moet het toch al behoorlijk wat doen..

De meningen zijn behoorlijk verdeelt.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. elk lichaam is ook weer anders.. Ik hou me aan de kuur zoals deze is. Heb hem aanbevolen gekregen van een behoorlijk ervaren bron en ik ga gewoon kijken wat dit voor mij op gaat leveren.

Gewoon knallen!
                                Kerel, ik weet niet wie dat is die ervaren bron maar ik zou als ik jou was maar niet meer naar hem luisteren.
                                Ten eerste dien je inactiviteit van de leydig-cellen tegen te gaan. Dit doe je door tijdens de kuur HCG te zetten, niet in de nakuur want dan ben je al veels te laat.
                                Ook zul je door HCG in de nakuur te gebruiken je eigen hormoon-systeem, die weer dient op te starten, onderdrukken. HCG geeft meer oestrogeen wat op zijn beurt weer het FSH-hormoon onderdrukt. Geen HCG in de nakkur gebruiken, niet verstandig!!!

Over Boldenone.
                                Hoe kun jij je in hemelsnaam nu gaan vergelijken met een wedstrijd-bodybuilder? Je zegt zelf al, iedereen reageert lichamelijk anders. Dacht je nu werkelijk dat bold bij jou eenzelfde uitwerking heeft als een vergevorderde bodybuilder? Kerel, wees eens realistisch. En wat denk je, dat ervaren BB'ers enkel maar wat kleine hoeveelheden nemen? Als ze dat doen zijn ze in no-time hun spieren weer kwijt. Nee die gasten gebruiken iets meer dan enkel maar roids, wat dacht je van peptides, sarm's, groeihormoon, insuline, etc etc.
                                Als ik jou was zou ik maar eens wat fora afgaan en informatie gaan inwinnen over een verstandige kuurlengte wanneer boldenone gebruikt wordt.
                                14 weken minimaal en anders zul je teleurgestelt uit je kuur komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X