Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

neem ook niet zomaar alles over
    de deca omdat het lang werkend is neem ik dus zo dat het gemiddeld 1,5 per week is.

en het is een voorstel wil graag reacties met aanbevelingen.

Comment

5x tab winstrol en 5x tab dboll, ik neem aan dat het per dag is?
      tja... weet je eigenlij kben ik best benieuwd wat dit doet, dus ik doe hier geen aanbevelingen over. er zal wel een psych. achter zitten, wat je dan niet moet aan gaan passen. dan wordt de hele kuur anders, qua opbouw, hoeveelheden en soorten.
      doe het gwoon en hou het hier bij. hebben we gelijk bewijs of zoiets werkt of niet.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bij STH moet je een maximale androgen werking resulteren. Zonder dat heeft STh gene zin.
        Dus dat verklaart al een aantal middelen.

Laat ik het zo zeggen deze kuur is opgezet door iemand die er echt wel verstand van heeft en weet wat hij zegt.
        Hij is helaas ook een type die niet echt spraakzaam is.
        Dus weinig uitleg altijd jemoet het zelf maar een beetje uit zoeken. maar tot nu toe is er nog geen 1 dood gegaan ziek geworden of wat dan ook.
        en het zijn allemaal stieren.
        Dus ja ik vertrouw hem en probeer het gewoon ook al snap ik niet geheel de logica.
        Misschine dat Curioso het wel kan uit leggen gezien zijn opmerking:Zal niet ingaan op de indeling van de kuur. Snap het wel maar zou het zelf niet zo doen. Vind wel dat 8 weken tekort is met test.

het enigste is dat ik naar 10 weken gegaan ben ipv. 8 weken.
        was inderdaad beter maar ook weer duurder mar goed wie mooi wil zijn moet .....

Comment

om de dag hgh word wel gedaan als je droger wil worden heb meerdere schemas waar mensen dat zo doen btw in het begin werd er maar 2-6 ui begruikt nu zitter er al mensen op 36ui dus is maar hoe snel je wil en met wat voor bijwerkingen

de test daar in tegen gaat pas na 3 weken een beetje werken dus waarom de eerste weken geen prop erbij
          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Heb het geprobeerd op te schrijven maar krijg het niet duidelijk verwoord ben ik bang.
            Ik snap inderdaad de gedachte wel achter de kuur. Deca is simpel dat geef je al aan, het is erg langwerkend dus je komt op 1,5 per week. zou er gewoon 2 per week van maken zelf maar veel maakt het niet uit.

Wat betreft de rest van de kuur ben ik heel benieuwd wat het gaat doen. Zoals aangegeven en je zelf ook al zegt de STH iedere dag nemen en verdelen over 2x per dag.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 24 2004,10:27)]Heb het geprobeerd op te schrijven maar krijg het niet duidelijk verwoord ben ik bang.
              Ik snap inderdaad de gedachte wel achter de kuur. Deca is simpel dat geef je al aan, het is erg langwerkend dus je komt op 1,5 per week. zou er gewoon 2 per week van maken zelf maar veel maakt het niet uit.

Wat betreft de rest van de kuur ben ik heel benieuwd wat het gaat doen. Zoals aangegeven en je zelf ook al zegt de STH iedere dag nemen en verdelen over 2x per dag.

Greets...
              inderdaad is het beter 2x dag
              en met deze inhoud zal ik maximale androgene werking hebben wat nodig.

verder eerst in het begin wat harder en droger worden zodat ik wat meer ruimte heb op het laatst van de kuur.

Dit ook weer in deze opzet omdat sth niet gelijk werkt en de test ook niet.
              Maar om al wel vast kracht toename te krijgen zodat je al op een hoger nivo zit wanneer de rest gaat werken.

dit is zo'n beetje de theorie er achter.
              moeilijk uit te leggen af en toe zoals je al zegt cur.

Comment

Waarom wil je zulke kuren doen als je niet eens weet hoeveel mg je prikt en waarvan. Er staat geen nakuur bij. EN je gaat nog aan de hgh ook.

Das hetzelfde als dat je in een groothandel komt met flessen cola van 50, 500, 1000 en 1500 ml en je zegt: Ja doen maar 2 keer cola. ja welke meneer? ja weet ik niet!

Meer is niet altijd beter, zitten je receptoren vol dan zitten ze vol

Comment

Met groeihormoon kan je beter de eerste 2 weken frontloaden met sustanon , 750 mg per week , dan vanaf week drie 400 à 600 mg deca + 500 mg sustanon + 4 weken dboll of anapolon.
                  Groeihormoon begint pas goed te werken in week 6 - 8 , dus vind ik dat je minstens 12 weken groeihormoon moet gebruiken , en dit minimum 4 ie per dag in 2 keer.
                  Om de kosten wat in te dijken kan je 5 dagen nemen en zaterdag + zondag niet.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jurianabol© @ Jun. 24 2004,13:03)]Waarom wil je zulke kuren doen als je niet eens weet hoeveel mg je prikt en waarvan. Er staat geen nakuur bij. EN je gaat nog aan de hgh ook.

Das hetzelfde als dat je in een groothandel komt met flessen cola van 50, 500, 1000 en 1500 ml en je zegt: Ja doen maar 2 keer cola. ja welke meneer? ja weet ik niet!

Meer is niet altijd beter, zitten je receptoren vol dan zitten ze vol
                    En wie is Jurianabol©?

en @ sammy
                    Is dat ervaring of een theorie?
                    Klinkt wel aannemelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X