Ik kan mijn oude topic niet meer vinden?? En mijn kuur gaat volgende week nu echt van start. Maar zit nog met een paar vragen.
Heb alles nu binnen en mijn gyno lijkt zo goed als helemaal verdwenen op een beetje fluffy tepels na.. maar geen hard klierweefsel of gevoelige tepels meer.
Kuur:
Week 1-10: Test-E op 500mg per week
Week 1-10: Bold op 500mg per week
Week 6-10: Winny op 40mg per dag
Week 1-10: HCG op ?? per dag/week ??
Nakuur bestaande uit Arofixen en en Nolva (eerste 2 weken 1cap Arofixen per dag (20mg Aromasin + 20mg Tamoxifen) en dan 2 weken nolva 20mg
Arimidex bij de hand voor de zekerheid ivm gyno gevoeligheid.
Ik heb 6000IU HCG in huis liggen verdeeld over 3 ampullen. Nou stond er in mijn vorige topic duidelijk beschreven hoeveel ik daarvan zou moeten nemen om de hoeveel dagen om mijn testikels op formaat te houden.. maar mijn topic is dus onvindbaar.. daar stond ook een mooie link naar een onderzoeksverslagje in..
Ook weet ik niet meer met wat voor naald ik dit moet zetten.. een insulinespuitje of een ... spuitje...
Het ligt er even aan hoe de kuur verloopt maar ik heb genoeg test en bold in huis liggen om door te trekken naar 12 weken. Maar voorlopig hou ik het op 10 weken. Eerst maar eens kijken hoe het uitpakt en als ik dan tegen mijn laatste weken nog dikke gains maak dan trek ik de kuur nog 2 weken door.
Ik heb een liver Detoxifier en & Regenerator van "Now Foods" liggen.. met mariadistel en nog wat van die bende erin.. pak ik die vanaf de start van de winny of in de nakuur?
Ook heb ik voor de droge gewrichten glucosamine en chondroitine staan.
Standaard zit ik nu al een paar weken als voorbereiding weer op een strak voedingsschema (9 verschillende dagen uitgewerkt waaronde 1 geplande semi-junkdag). Op dit moment zit ik weer 2 weken in mijn bulk cycle met de volgende stats:
Trainingsjaren: 2,5 jaar
Lengte: 1,84 meter
Gewicht: 82kg
Vetpercentage 9%
Calorie inname heb ik voor trainingsdagen op 4500 kcal en niettrainingsdagen 4000 kcal staan en ik lijk gestaag weer te groeien zonder al te grote vetpercentage verhogingen.
De KEV verhouding ligt op trainingsdagen 35-45-20 en op niet trainingsdagen 35-40-25
Zit zo rond de 300-350 gram eiwitten.. meestal er iets boven. Voorlopig denk ik dat dit genoeg is. Maar ik zal in mijn kuur nog kijken of dit gaandeweg de gewichttoename nog aangepast moet worden.
Mijn standaard supplementie:
Isolaat perfection (B&Fs) Na de training
Protein Perfection mix (B&Fs) Bij het onbijt en voor het slapen gaan
Magic EAA's (B&Fs) Voor, tijdens en na training
Vitargo (Vitargo) Voor, tijdens en na training
Visolie (Tuinen) 's Morgens en 's avonds
Multimax (Tuinen) 's Morgens
Mineralencomplex voor sporters (Hema) Op trainingsdagen na de training
Preworkout: Op dit moment 1 scoop Noxipro+ 1 scoop Superpump250 (ga terug naar 1 scoop Noxipro+ 1 scoop Noxplode zonder caffeine, gaf mij brute energie, focus en aangename pomp)
Train op dit moment 3 daagse split:
Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: Rust
Dag 3: Benen en buik
Dag 4: Rust
Dag 5: Rug, schouders en biceps
Gaat worden tijdens kuur:
Dag 1: Benen en buik
Dag 2: Borst en voorkant/zijkant schouders
Dag 3: Rust
Dag 4: Rug en achterkant schouders
Dag 5: Rust
Dag 6: Biceps en Triceps
Dag 7: Rust
Moet het nieuwe schema nog in detail uitwerken.
Misschien dat ik ga loggen maar dat weet ik nog niet zeker. Het ligt er maar net aan hoe druk ik het de aankomende tijd ga hebben met mijn prive leven.
Wat vinden jullie ervan?
Heb alles nu binnen en mijn gyno lijkt zo goed als helemaal verdwenen op een beetje fluffy tepels na.. maar geen hard klierweefsel of gevoelige tepels meer.
Kuur:
Week 1-10: Test-E op 500mg per week
Week 1-10: Bold op 500mg per week
Week 6-10: Winny op 40mg per dag
Week 1-10: HCG op ?? per dag/week ??
Nakuur bestaande uit Arofixen en en Nolva (eerste 2 weken 1cap Arofixen per dag (20mg Aromasin + 20mg Tamoxifen) en dan 2 weken nolva 20mg
Arimidex bij de hand voor de zekerheid ivm gyno gevoeligheid.
Ik heb 6000IU HCG in huis liggen verdeeld over 3 ampullen. Nou stond er in mijn vorige topic duidelijk beschreven hoeveel ik daarvan zou moeten nemen om de hoeveel dagen om mijn testikels op formaat te houden.. maar mijn topic is dus onvindbaar.. daar stond ook een mooie link naar een onderzoeksverslagje in..
Ook weet ik niet meer met wat voor naald ik dit moet zetten.. een insulinespuitje of een ... spuitje...
Het ligt er even aan hoe de kuur verloopt maar ik heb genoeg test en bold in huis liggen om door te trekken naar 12 weken. Maar voorlopig hou ik het op 10 weken. Eerst maar eens kijken hoe het uitpakt en als ik dan tegen mijn laatste weken nog dikke gains maak dan trek ik de kuur nog 2 weken door.
Ik heb een liver Detoxifier en & Regenerator van "Now Foods" liggen.. met mariadistel en nog wat van die bende erin.. pak ik die vanaf de start van de winny of in de nakuur?
Ook heb ik voor de droge gewrichten glucosamine en chondroitine staan.
Standaard zit ik nu al een paar weken als voorbereiding weer op een strak voedingsschema (9 verschillende dagen uitgewerkt waaronde 1 geplande semi-junkdag). Op dit moment zit ik weer 2 weken in mijn bulk cycle met de volgende stats:
Trainingsjaren: 2,5 jaar
Lengte: 1,84 meter
Gewicht: 82kg
Vetpercentage 9%
Calorie inname heb ik voor trainingsdagen op 4500 kcal en niettrainingsdagen 4000 kcal staan en ik lijk gestaag weer te groeien zonder al te grote vetpercentage verhogingen.
De KEV verhouding ligt op trainingsdagen 35-45-20 en op niet trainingsdagen 35-40-25
Zit zo rond de 300-350 gram eiwitten.. meestal er iets boven. Voorlopig denk ik dat dit genoeg is. Maar ik zal in mijn kuur nog kijken of dit gaandeweg de gewichttoename nog aangepast moet worden.
Mijn standaard supplementie:
Isolaat perfection (B&Fs) Na de training
Protein Perfection mix (B&Fs) Bij het onbijt en voor het slapen gaan
Magic EAA's (B&Fs) Voor, tijdens en na training
Vitargo (Vitargo) Voor, tijdens en na training
Visolie (Tuinen) 's Morgens en 's avonds
Multimax (Tuinen) 's Morgens
Mineralencomplex voor sporters (Hema) Op trainingsdagen na de training
Preworkout: Op dit moment 1 scoop Noxipro+ 1 scoop Superpump250 (ga terug naar 1 scoop Noxipro+ 1 scoop Noxplode zonder caffeine, gaf mij brute energie, focus en aangename pomp)
Train op dit moment 3 daagse split:
Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: Rust
Dag 3: Benen en buik
Dag 4: Rust
Dag 5: Rug, schouders en biceps
Gaat worden tijdens kuur:
Dag 1: Benen en buik
Dag 2: Borst en voorkant/zijkant schouders
Dag 3: Rust
Dag 4: Rug en achterkant schouders
Dag 5: Rust
Dag 6: Biceps en Triceps
Dag 7: Rust
Moet het nieuwe schema nog in detail uitwerken.
Misschien dat ik ga loggen maar dat weet ik nog niet zeker. Het ligt er maar net aan hoe druk ik het de aankomende tijd ga hebben met mijn prive leven.
Wat vinden jullie ervan?
Comment