Originally posted by Cidious
View Post
1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)
Collapse
X
-
Hmm ik dacht juist dat arimidex een vrij heftig goedje was. Maar als ik het goed begrijp raden jullie mij proviron aan? begin links in mijn tepel al heel klein hard stukje te voelen ze zijn al goed pafferig. heb d'r nu 1mg arimidex inzitten. Maar als ik volgens jullie beter proviron kan pakken in deze situatie dan ga ik dat bestellen."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostHmm ik dacht juist dat arimidex een vrij heftig goedje was. Maar als ik het goed begrijp raden jullie mij proviron aan? begin links in mijn tepel al heel klein hard stukje te voelen ze zijn al goed pafferig. heb d'r nu 1mg arimidex inzitten. Maar als ik volgens jullie beter proviron kan pakken in deze situatie dan ga ik dat bestellen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHelpt ook geen ruk. Middelen zijn enkel maar om oestrogeen te onderdrukken zodat eventueel gyno voorkomen kan worden. Jij hebt het al. Jij dient iets te gaan gebruiken die het geneest en niet voorkomt, snappie?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Letrozole.. femara.. heb ik meer van gelezen.. wordt als "zwaargeschut" omschreven tegen gyno..
Ga me hier even wat meer in verdiepen. Thnx!
(overigens ben je het met me eens als ik voorlopig de arimidex even aanhoudt om het probleem niet zich niet verder te laten ontwikkelen?)"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostLetrozole.. femara.. heb ik meer van gelezen.. wordt als "zwaargeschut" omschreven tegen gyno..
Ga me hier even wat meer in verdiepen. Thnx!
(overigens ben je het met me eens als ik voorlopig de arimidex even aanhoudt om het probleem niet zich niet verder te laten ontwikkelen?)
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostAls het verders geen bijwerkingen teweegbrengt kun je kijken wat het jou probleem kan bieden."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostHet heeft een paar mindere sides.. maar in lagere doseringen 0,5mg om de dag schijnen deze amper of meestal helemaal niet waarneembaar te zijn. Maar arimidex heeft ook een paar goede eigenschappen.. het gaat me helpen met mijn vochtretentie.. ben in 3 weken 3kg aangekomen.. zal niet allemaal spier zijn.. Dus hoop hiermee ook duidelijker naar voren te krijgen wat ik nou precies aanzet.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostBijwerkingen zijn persoonsgebonden dus als het jou geen negativiteiten geeft dan zou ik er gewoon even mee doorgaan en kijken waar het schip strandt."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Benen en buik getraind.
Squat
20x lege stang
20x lege stang
15x 40
12x 60
10x 90
7x 110
4x 130 (nog niet op me oude niveau maar we kruipen elke week stukje dichterbij. Doel is 6x140 zoals afgelopen december)
Legpress
12x 100
10x 120
8x 140
5x 165
Leg extensions
12x 45
10x 52
6x 66
Lying legcurls (Ga ik nooit tot max om 2 redenen, vind grote hamstrings niet mooi en wil ze sparen voor deadlift op rugdag)
12x 36
12x 42
12x 42
Cable crunches
20x 36
15x 52
12x ? (don't know.. ergens 3 kwart onderin de gewichten stapel)
Cable side crunches
20x 36
20x 36
Hanging legraises (met sideraises van links naar rechts en weer terug)
30x
Squat ging redelijk maar ik heb moeite om mijn benen gelijk te laten gaan.. kan me niet herrinneren dat ik dit probleem ooit eerder had.. misschien dat ik er nu meer alert op ben.. ik probeer zoveel mogelijk mijn quads aan te spreken.. mijn rechterbeen lijkt sterk dominanter.. Maargoed moet ik ff doorheen denk ik en ff aftasten.. 4x130 is redelijk maar nog niet waar ik was.. denk dat ik volgende week wel 4-5x 140 ga proberen..
Overigens heb ik nu in totaal zo'n 2 mg arimidex achter de kiezen en zijn mijn tepels tot rust gekomen. en slinkt de knobbel weer in. We gaan dus gewoon nog ff door met de arimidex en kijken waar het me brengt. Zit nu op 0,5mg elke dag.. als alles rustig is ga ik naar 0,5 om de dag."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Maak een filmpje van je squat, die van 130 kilo.....geloof namelijk niet dat jij de techniek onder de knie hebt, gezien wat je hierboven beschrijft, wat je laatst repte over het niet voorbij de tenen laten gaan voor wat betreft de knieen wat dus neerkomt op halve squats ipv hele en dat de gehele gewichtsverhoudingen bij de verschillende beenoefeningen geen logica bevatten waardoor ik vermoed dat je nog aan de techniek en juiste uitvoering moet werken, vandaar een filmpje van je squat, dat zou een hoop kunnen verklaren............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoed nieuws kerel dat door de ari de inflammatie afneemt.
Als de knobbel niet verdwijnt ga ik toch kijken naar femara. Wil niet weer zoveel maanden met een knobbel in mijn tepel rondlopen."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment