1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wiehhh bitchies komen al weer kijken. Ik wist dat ik er gevoelig voor was en heb dus alvast arimidex in huis gehaald naast nolva omdat dit mijn kuur minder zou drukken..

Mijn tepels zijn al weer behoorlijk gevoelig aan het worden en ik merk dat er zich al weer meer klierweefsel aan het ontwikkelen is.

Ik wacht nog even met het bestrijden hiervan om bestwille van de kuurresultaten en de mooie volle ronde spieren

Zat te denken aan 0,5mg arimi p/d eerst tot ze rustig worden en dan dan om de dag. lijkt dit een goede dosering?

Na de kuur gewoon Aromafixen (nolva en aromasin)
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik zou er wat provi langs gooien.

Tevens zou bij mij gyno preventen toch echt 100000000x meer prioriteit hebben dan dat beetje gains wat het zal tegen houden.

En je bedoeld Aroxifen?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

voel je al een schijf? anders gewoon ff wachten denk bro... die van mij waren ook gevoelig maar had totaal nergens last van uiteindelijk? Als je een schijfje voelt dan wel

Comment

provi is inderdaad goed voor de shgb binding bedenk wel dat je aardig last van acne kan krijgen.

Maat dit is ook voor iedereen weer verschillend

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Ik zou er wat provi langs gooien.

Tevens zou bij mij gyno preventen toch echt 100000000x meer prioriteit hebben dan dat beetje gains wat het zal tegen houden.

En je bedoeld Aroxifen?
            Arofixen bedoelde ik inderdaad.

En provi vind ik te link omdat ik al erg acne gevoelig ben.

Dus het wordt arimidex. Denk dat ik er zondag mee begin. Dosering overigens goed?

Comment

Hoe oud ben jij? Jouw krachtstats zijn normaal voor iemand van 16/17..

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                Hoe oud ben jij? Jouw krachtstats zijn normaal voor iemand van 16/17..
                Dat was precies wat ik dacht. Ik ben 17 en heb bijna dezelfde stats.
                Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Ok ok ff kalm an he kerels. haha. Mijn borstdag was echt terrible vanwege mijn schouder.

in december zat ik kwa kracht op mijn top 7x85 kg bp en dit heb ik nog niet heel veel 16/17 jarigen zien doen.. Squat was 6x140. ook niet verkeerd dacht ik als je weet dat ik anderhalf jaar daarvoor 65 kg woog bij 1.84. Helaas ben ik sinds december (90-92kg bij 14%) 10kg kwijt geraakt door slecht dieet en op omderhoud trainen.. verhuizing tussendoor etc.

nu 7 weken strak voedingschema weer opgepakt en met goede basis weer begonnen 81kg bij 9%. stats knalden elke week alweer omhoog op spiergeheugen.. nu nog harder op de test. dus ik maak me niet zo'n zorgen.. 2 jaar terug was ik botje eerste klas en nu vrij massief met goede definitie.. dus hate all you want!

Ik ben trouwens 22..

Vanavond zal ik ff log van rugtraining vandaag weer ff posten. goede vooruitgangen geboekt tenopzichte van vorige week.

Comment

Hoe bedoel je tepels worden gevoelig? is dat normaal in een kuur?
                    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

• Originally posted by costina View Post
                      Hoe bedoel je tepels worden gevoelig? is dat normaal in een kuur?
                      aromatase.. omzetting van test naar oestrogeen.. oestrogeen het "vrouwelijke" hormoon.. gives you tiities boy!

en betreft mn stats.. wtf.. ben een bodybuilder.. geen powerlifter.. en dat massa pakken gaat primaaa

Comment

• Hoop niet dat je tietjes krijgt voor je
                        Succes met trainen man
                        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                          provi is inderdaad goed voor de shgb binding bedenk wel dat je aardig last van acne kan krijgen.

Maat dit is ook voor iedereen weer verschillend
                          Provi voor binding aan aromatase.

@TS: Je gaat toch ook winstrol er in gooien, niet?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                            Provi voor binding aan aromatase.

@TS: Je gaat toch ook winstrol er in gooien, niet?

jap, laatste 4 weken. (8 t/m12)

Comment

• Mn broertje van 17 heeft 4x90 bp

Maar je squat is dan misschien wel netjes. Maar je lpd en rows bijv zijn extreem laag.verder probeer ik je niet te beledigen hoor en succes met je kuurtje zal het in de gaten houden.

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                                Mn broertje van 17 heeft 4x90 bp

Maar je squat is dan misschien wel netjes. Maar je lpd en rows bijv zijn extreem laag.verder probeer ik je niet te beledigen hoor en succes met je kuurtje zal het in de gaten houden.
                                de stap van baby gewichten naar 90kg bench is niet zo groot, de meeste hebben dat binnen een half jaartje trainen wel bereikt. Maar de stap van bijvoorbeeld 90kg naar 130kg is veel groter, en je gaat daar ook veel langer over doen om dat te bereiken..
                                Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X