Ik ben nu 4 weken met een kuur trenboline samen met testo..Ik merk alleen weinig verschil..Ben wel iets droger aan het worden en krijg iets meer kracht maar gain verder weinig..
Me kuur is als volgt..
week 1 t/m 10 : 3 keer in de week 1 ml Trenboline..Einde van de kuur totaal 300 ml Trenboline gebruikt..
week 1 t/m 10 : Testo ook 3 maal per week kort werkende..
En nakuren met clomid
Me voedingschema is als volgt..
08:00..brinta pap met 50 gram krenten en een whey shake..
10:00.. 6 bruine boterhammen waarvan 4 met appelperenstroop en 2 met kipfilet,banaan en een whey shake..
13:00.. Bord rijst met kipfilet met sperziebonen of ananas..Een whey shake
15:00.. 6 bruine boterhammen 3met jonge kaas en tomaat en komkommer.. 3 bruine boterhammen met kipfilet en een granny smit ter afsluiting...
17:00.. 500 gram aan aardappels,rijst,spaggethi,lasagna,macroni,bami of miej..250 gram aan vlees bestaande uit kipfilet,biefstuk,balletje gehakt,snitschel 200 gram groente: zo'n beetje alle groenten..
en een liter melk of karnemelk om alles weg te spoelen..
19:00 uur 1 banaan dan naar de sportschool...Naar het trainen whey shake..en een carbo tijdens trainen en heel veel water 2 liter tijdens trainen dan..
19:30 t/m 20:30 trainen..
21:00 uur 500 gram kwark,rode grapefruit,kiwi en een sinsaasappel.. en een whey sake
23:00 uur als ik nog niet slaap bord crueslie met extra rozijnen en yoghurt..
Over de dag drink ik zelf nog op ze minst 2 liter water buiten het trainen..Verder multivitamine en appelsap en melk..
Me trainingsschema is als volgt:
Ik train steeds vier maal setjes van 6 en zo zwaar mogelijk
Maandag: Borst, triceps..
Dinsdag: Rug, biceps..
Woensdag: Schouders, triceps en buik
Donderdag: Bovenbenen, kuiten en buik
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Zelfde als maandag
Zondag: Zelfde als dinsdag
En dat gaat zo door..
Heeft iemand tips of ideeen waar het aan kan liggen dat ik zo weinig gain...?
greetz tim
Me kuur is als volgt..
week 1 t/m 10 : 3 keer in de week 1 ml Trenboline..Einde van de kuur totaal 300 ml Trenboline gebruikt..
week 1 t/m 10 : Testo ook 3 maal per week kort werkende..
En nakuren met clomid
Me voedingschema is als volgt..
08:00..brinta pap met 50 gram krenten en een whey shake..
10:00.. 6 bruine boterhammen waarvan 4 met appelperenstroop en 2 met kipfilet,banaan en een whey shake..
13:00.. Bord rijst met kipfilet met sperziebonen of ananas..Een whey shake
15:00.. 6 bruine boterhammen 3met jonge kaas en tomaat en komkommer.. 3 bruine boterhammen met kipfilet en een granny smit ter afsluiting...
17:00.. 500 gram aan aardappels,rijst,spaggethi,lasagna,macroni,bami of miej..250 gram aan vlees bestaande uit kipfilet,biefstuk,balletje gehakt,snitschel 200 gram groente: zo'n beetje alle groenten..
en een liter melk of karnemelk om alles weg te spoelen..
19:00 uur 1 banaan dan naar de sportschool...Naar het trainen whey shake..en een carbo tijdens trainen en heel veel water 2 liter tijdens trainen dan..
19:30 t/m 20:30 trainen..
21:00 uur 500 gram kwark,rode grapefruit,kiwi en een sinsaasappel.. en een whey sake
23:00 uur als ik nog niet slaap bord crueslie met extra rozijnen en yoghurt..
Over de dag drink ik zelf nog op ze minst 2 liter water buiten het trainen..Verder multivitamine en appelsap en melk..
Me trainingsschema is als volgt:
Ik train steeds vier maal setjes van 6 en zo zwaar mogelijk
Maandag: Borst, triceps..
Dinsdag: Rug, biceps..
Woensdag: Schouders, triceps en buik
Donderdag: Bovenbenen, kuiten en buik
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Zelfde als maandag
Zondag: Zelfde als dinsdag
En dat gaat zo door..
Heeft iemand tips of ideeen waar het aan kan liggen dat ik zo weinig gain...?
greetz tim
Comment