Kuur trenboline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur trenboline

Ik ben nu 4 weken met een kuur trenboline samen met testo..Ik merk alleen weinig verschil..Ben wel iets droger aan het worden en krijg iets meer kracht maar gain verder weinig..
    Me kuur is als volgt..

week 1 t/m 10 : 3 keer in de week 1 ml Trenboline..Einde van de kuur totaal 300 ml Trenboline gebruikt..
    week 1 t/m 10 : Testo ook 3 maal per week kort werkende..

En nakuren met clomid

Me voedingschema is als volgt..

08:00..brinta pap met 50 gram krenten en een whey shake..

10:00.. 6 bruine boterhammen waarvan 4 met appelperenstroop en 2 met kipfilet,banaan en een whey shake..

13:00.. Bord rijst met kipfilet met sperziebonen of ananas..Een whey shake

15:00.. 6 bruine boterhammen 3met jonge kaas en tomaat en komkommer.. 3 bruine boterhammen met kipfilet en een granny smit ter afsluiting...

17:00.. 500 gram aan aardappels,rijst,spaggethi,lasagna,macroni,bami of miej..250 gram aan vlees bestaande uit kipfilet,biefstuk,balletje gehakt,snitschel 200 gram groente: zo'n beetje alle groenten..
    en een liter melk of karnemelk om alles weg te spoelen..

19:00 uur 1 banaan dan naar de sportschool...Naar het trainen whey shake..en een carbo tijdens trainen en heel veel water 2 liter tijdens trainen dan..

19:30 t/m 20:30  trainen..

21:00 uur 500 gram kwark,rode grapefruit,kiwi en een sinsaasappel.. en een whey sake

23:00 uur als ik nog niet slaap bord crueslie met extra rozijnen en yoghurt..

Over de dag drink ik zelf nog op ze minst 2 liter water buiten het trainen..Verder multivitamine en appelsap en melk..

Me trainingsschema is als volgt:

Ik train steeds vier maal setjes van 6 en zo zwaar mogelijk

Maandag: Borst, triceps..
    Dinsdag: Rug, biceps..
    Woensdag: Schouders, triceps en buik
    Donderdag: Bovenbenen, kuiten en buik
    Vrijdag: Rust
    Zaterdag: Zelfde als maandag
    Zondag: Zelfde als dinsdag  

En dat gaat zo door..

Heeft iemand tips of ideeen waar het aan kan liggen dat ik zo weinig gain...?

greetz tim

ter aanvulling ik ga 1 keer per maand uit als ik kuur en drink geen alchol en rook ook niet denk vermeld het nog ff

Comment

Tren moet je minimaal om de andere dag zetten. Je hebt het over 1ml dat zal neem ik aan 100mg zijn?

Test heb je het over kortwerkende, als het prop is moet je het ook minimaal om de andere dag zetten. Je hebt het over 3x per week. Bedoel je 3x per week 1ml? Afhankelijk van wat je hebt is dat tussen de 300mg en 750mg per week dus.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zoals Mr C al aangaf moet je tren en test prop om de dag zetten , dus maandag,woensdag,vrijdag, zondag, dinsdag, enz.....
        Op tren en test prop moet je ook niet veel verwachten van gains , deze zijn as voor af te trainen en geen massa as.
        Je hebt ook weinig rust vindt ik in je trainingsschema , 1dag rust om volledig te recupereren van zware trainingen is niet voldoende, denk eraan dat je pas gaat groeien als je in rust bent en niet in de gym, na je training zie ik ook geen pwo shake staan, neem je deze niet of wel en hoe ziet hij er dan uit. Je voeding ziet er op het eerste zicht goed uit, je moet enkel eens uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt

Grtz
        stil growing

Comment

ja de trenboline is 100mg..Deze neem ik dan samen met de test dit is ook 1 ml dus ook 100mg dus 300 in de week en dat verdeel ik samen met de tren over de week... meestal zondag dinsdag en vrijdag dat ik ze zet...

greetz

Comment

pwo shake wat is dat?Klinkt misschien stom..neem altijd een whey shake of een mix van eiwit samen met koolhydraten..
            en kcal uitrekenen eumm hoe doe je dat dan?ken de berekening niet..

Comment

Zoals Snipke al meldt, je bent aan het overtrainen.

Grtz

Comment

Oke dag extra rust tussen rug en benen doen?of nog meer rust?..

Comment

Elke spiergroep hoef je maar 1 x per week te trainen. Bovendien wil ik nog een opmerking maken aangaande de duur van tren. Deze moet je absoluut niet langer nemen dan 6 weken. Niet alleen is het erg toxisch voor lever en nieren. Maar het kan je longen ernstig beschadigen bij gebruik langer dan 6 weken. Ik heb zelf tren ed gespoten, maar 5 -5 weken werd ik er helemaal fucked up van. Mentaal als fysiek, mijn imuunsysteem was totaal van slag. Anyhows, tren beperken tot max 6 weken en wat minder trainen. Je groeit in je rustfase. Suc6.

Grtz

Comment

Oke..das een goede tip..maar hoeveel nam jij per week dan?
                    Oke ik zal gas terug nemen en ik slaap al erg veel..dus dat rusten komt helemaal goed..

Comment

Ervaringen verschillen daar nogal in. Begon zelf van tren pas echt iets te merken na 4 weken en heb het 8 weken gebruikt. Nergens last van gehad verder behalve wat zweetbuien...

Welke soort test heb je nu precies?

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Die zweetbuien heb ik ook last van..en ja ik merk zelf weinig van de tren (nog) hoop toch snel iets te gaan merken..Eumm het merk?Maar het is in iedergeval een kortwerkende..

Comment

Ik had tren van australian pacific, denk dat ik tussen de 75-100mg ed zat. Moet wel zeggen dat ik er de 1e 3 weken weinig van merkte in gains. Maar daarna ontplofte ik qua gains. Mentaal raakte ik er wel geheel opgefokt van. Kon iedereen zijn kop er wel aftrekken na 3 weken.

Grtz

Comment

Ja snel aangebrand enzo..heb ik ook af en toe..maar tot 10 tellen en diep ademhalen..Maar hoeveel zette jij dan in een week...?

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (justified @ Aug. 09 2004,20:15)]Ja snel aangebrand enzo..heb ik ook af en toe..maar tot 10 tellen en diep ademhalen..Maar hoeveel zette jij dan in een week...?
                              denk tussen de 500-600 mg, elke dag prikken, 75-100mg pd.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X