DNP logje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by koenv91
    een week is te kort vind ik, je merk dan niet het volle resultaat.
    Hoe oud ben je eigenlijk?
    je moet veel koolhydaten eten om je glycoceen omhoog te brengen, dit moet het dan weer verbranden dus meer energie.
    Tsja, zoals ik al eerder aangaf, ik heb het vooral geredeneerd. Zo heb ik ergens in mijn logje ook nog een stukje geplaatst over het injecteren ipv inslikken van DNP. Dat een weekje te kort is om 'op gevoel' te werken, zal ik ook niet ontkennen. Ik baseer mijn beweringen dan ook niet op persoonlijke ervaring, maar op een (voor mij) logische gedachtegang.

    En wat betreft leeftijd: Je bent zo oud als de kennis die je hebt. Maar je hebt gelijk, ik ben aan de jonge kant voor dat spul, dat hoef je me niet te vertellen, mocht je dat willen. :')

    Werking

    DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.
    De synthese van vetzuur in vetweefsel vereist samenwerking van mitochondrial en cytoplasmic enzymen.
    Mitochondria geven energie van glycogeen en vet voorraden vrij en zetten energie in bruikbare vorm via de productie van ATP om.

    ATP is de primaire drager van energie binnen de cellen,
    en de meeste cellen sterven snel bij gebrek aan het.
    ATP "voed" de spieren als het ware.

    Wat moet DNP met dit alles doen? DNP zet de spier’ s ATP uit, waarbij je mitochondria wordt vereist om meer energie van voorraden om te zetten,
    en zo tot meer ATP te leiden om te vervangen wat werd verloren.
    Dit zorgt ervoor dat je lichaam meer energie zal gebruiken.

    Er zijn studies bij dieren geweest waar een verhoging van 60% van de stofwisseling door DNP is gemeten.
    De "experts" menen dat bij juist gebruik van DNP bij de mens dit tussen de 40 en 80% zal liggen.
    Afhankelijk van dosering en lichaam.

    Ja dat stukje kende ik al.

    Even een kleine brainstorm (sorry voor het vele offtopic) DNP maakt de ATP-productie uit de citroenzuurcyclus minder efficiënt, ik ben er alleen nog niet uit waar die koolhydraten precies voor nodig zijn, behalve dan om een keto-acidiose te voorkomen, aangezien vetzuren net zo goed door de citroenzuurcyclus heen kunnen gaan. In die zin zou een normale EKV verhouding ook moeten volstaan. Koolhydraten dienen dan puur voor de reactie

    Een andere reden waarom ik denk dat extra veel koolhydraten toch niet zorgen voor een betere werking van DNP, is omdat het lichaam niet ineens 'minder' kan verbranden bij een onvoldoende inname van koolhydraten: De citroenzuurcyclus is immers nog altijd gehandicapt door de aanwezigheid van DNP, en dit is onafhankelijk van de voedingsinname. En aangezien het lichaam maar op 3 manieren kan zorgen voor een lager energieverbruik*, die geen van alle op 'magische' wijze voor een hogere of lagere verbranding zorgen waar je niks van merkt (ja, behalve de hitte dan)

    1: afname lichaamsgewicht/spierweefsel
    2: grote vermoeidheid, futloosheid, enz, een bekend side-effect van DNP
    3: verandering in de hormoonbasis

    Uit mijn redenatie zou je wel kunnen afleiden dat een hogere koolhydraatinname je minder slaperig maakt, zeker als je niet gewend bent dat je lichaam voor een groot deel op de vetverbranding werkt. Wat weer als gevolg heeft dat mensen die gewend zijn aan een low-carb dieet, het in verhouding prima doen op DNP.


    Maar nogmaals, dit is slechts een brainstorm. Er zitten nog altijd een paar kleine foutjes in, zoals het warm krijgen waar veel gebruikerts over rapporteren, of de benodigde hoeveelheid koolhydraten om de acidiose te onderdrukken - je verbrand immers een veelvoud aan FFA ten opzichte van normaal.

    Ik hoor graag je mening hierover, want er zijn een aantal punten die gewoon niet met elkaar rijmen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

    Comment


    • #17
      When fatty acids are broken down they need to be fed into an energy cycle for a complete break down so that more can be broken down later. The beginning of this cycle is called the citric acid cycle. Fats enter the citric acid cycle as a 2-carbon molecule called acetate and to start off this cycle it needs to bind to another 2-carbon molecule called oxaloacetate. Without enough oxaloacetate this cycle cannot proceed. With little oxaloacetate this cycle is slowed down, thus fat burning is slowed down. Where does oxaloacetate come from? Several sources, but the main one is from pyruvate, the end product of the first step of glucose (carbohydrate) metabolism. Without enough glucose in the blood, fat burning becomes very inefficient.

      This is not to say the more carbs we eat the more pyruvate we can generate, therefore the more fat is burned. We only need adequate levels of pyruvate to supply the citric acid cycle of the necessary starting material for fat to enter, and then it will eventually proceed to be completely oxidized in the electron transport chain.

      Don’t worry about eating too many carbs while on DNP because these carbs cannot be stored and are immediately used for fuel to try to replenish cellular ATP. While keeping the calorie level at maintenance level, it would be most beneficial to eat about 55% calories from carbs, 35% protein and 10% fat (mostly unsaturated). It may be optimal for fat burning to raise the carbs a bit more, but the protein should be high enough so that muscle catabolism is kept at a minimum when DNP creates the huge calorie deficit in the body.
      @koenv91...wat waren jou ervaringen en resultaten met dnp?
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

      Comment


      • #18
        Originally posted by Nex- View Post
        Ho wacht.. ik zie ze nu al met korte broek en shirt lopen.. over een paar weken als het warmer wordt zie ik ze nog enkel met een broekje lopen. TS loopt dan lekker te swingen met zijn banaan tijdens squatten en iedereen heeft show. Maar goed.. ik maak me niet druk. We zeggen hetzelfde.. dat hij het snel genoeg merkt ben ik ook mee eens.
        Volgens mij zijn er krachten aanwezig die met mij zijn aangezien het ronduit kloteweer is en dit nog wel een weekje aanhoud kijkend naar de verwachtingen....ik had geen betere tijd uit kunnen kiezen...
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

        Comment


        • #19
          Originally posted by okidoki71 View Post
          Volgens mij zijn er krachten aanwezig die met mij zijn aangezien het ronduit kloteweer is en dit nog wel een weekje aanhoud kijkend naar de verwachtingen....ik had geen betere tijd uit kunnen kiezen...
          Het weer zit je in ieder geval mee ja! Iedere dag 28-30 graden en dan 400 mg DNP lijkt me geen pretje.
          'Half men, half animal, all dead!'

          Comment


          • #20
            Okidoki: Dankje, dat was inderdaad een stukje waar ik naar op zoek was wat het geheel verklaart.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

            Comment


            • #21
              Nog steeds geen gevoelsmatige verandering waarneembaar, ik heb het niet warmer dan normaal en ben nog steeds levenslustig en energiek.....ook merk ik nog niet de warmte die anderen ervaren bij het nuttigen van koolhydraten.
              Afgelopen nacht goed geslapen, vanmorgen wederom 200mg dnp ingenomen, gisteren heb ik trouwens m'n bestelde glycerol binnen gekregen...wat een smerig spul is dat, mierenzoet, bah!...straks de tweede 200mg naar binnen werken, morgen trainen..kijken wat het gaat brengen deze keer....

              trouwens nog wat statjes en warempel:

              11-07-2011:

              Taille: 97,5 cm
              Borst: 125 cm
              Nek: 45 cm
              Benen: 65,5 cm (10 cm boven knie)
              kuit: 45 cm
              Armen: 45,5 cm

              13-07-2011:

              Taille: 96 cm
              Borst: 125 cm
              nek: 44,5 cm
              Bovenbeen: 65 cm (10cm boven de knie)
              Kuit: 44,5 cm
              Armen: 45 cm

              lichaamstemperatuur 35.2/36.4


              Gevoelsmatig lijkt het nog niet te werken, maar het fysieke geeft positieve cijfertjes.....dit had ik niet verwacht, vooral omdat ik nog niets voel. (qua sides dan)
              Vandaag dus 400 mg dnp, kijken wat de turbo voor mij in petto heeft...

              morgen meer...
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

              Comment


              • #22
                Boeiend logje, verlucht met leuke intel. U heeft er een volger bij. Succes.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • #23
                  Overigens denk ik dat je het morgen wel gaat merken. Na mijn eerste 400mg (dag 1) merkte ik ook nog niet heel veel, maar op dag 2 (voor jou dus dag 3) begon het, en op dag 3 was het overduidelijk in mijn systeem.

                  Veel plezier met trainen morgen, als je nog steeds hetzelfde beweert, zou ik maar eens gaan denken om je geld terug te vragen.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by seanl94 View Post
                    Veel plezier met trainen morgen, als je nog steeds hetzelfde beweert, zou ik maar eens gaan denken om je geld terug te vragen.
                    Dat is nog niet eens zo'n slecht idee Sean.....


                    Gisteravond en afgelopen nacht was het bij mij dan ook zover, heerlijk liggen zweten, was er ook wakker van geworden, dat was dan weer minder, plafondventilator aangezet en doorgeslapen......
                    Nu komt het gekke, van wat ik gelezen heb hier en daar behoord je lichaamstemperatuur te stijgen waardoor je het behoorlijk warm krijgt, maar tijdens de warmteaanvallen heb ik m'n lichaamstemp. opgemeten en zat continu onder de 34 graden, wanneer de warmte verdween steeg daarmee ook mijn lichaamstemperatuur naar normale waardes, 36.5 graad.....

                    Of andere gebruikers gingen af op hun gevoelstemperatuur en dachten daarmee dat hun lichaamstemp. steeg en hebben daarom niet gemeten of mijn lichaam is in reverse tov anderen.......imo zou het dus zomaar kunnen zijn dat dnp ervoor zorgt dat het je lichaamstemperatuur laat zakken (daarom misschien ook de minder actieve t4/t3 door aanwezigheid van dnp en dit het dus ook mogelijk maakt) waardoor het lichaam gedwongen word om de temperatuur op te voeren ( dit omdat het lichaam altijd het lichaamseigen temperatuur zelf reguliert) wat dus de nodige energie kost en daarom dat je dan ook jezelf van binnen uit voelt opwarmen en de daarbij gepaarde kcal verbrand.....
                    Maar het kan ook zo zijn dat de komende dagen ander metingen weergegeven gaan worden...we zullen zien, misschien dat iemand hier over kan brainstormen......heb niet zoveel zin in hoofdpijn.

                    Training ging goed, heb me volledig gegeven zoals ik altijd doe, dus de dnp zit me tot nu toe niet in de weg, ben nog steeds erg levenslustig en energiek...Vandaag wederom 400mg dnp ingenomen, 10 liter water drinken gaat me nou beter af, de warmte die ik ervaar zit mij tot nu toe ook niet dwars.....gaat lekker zo.
                    Voordeel is denk ik dat ik al zo lang gewend ben om steeds maar weer depleted te zijn zoals met dnpkuur ook het geval is, ook buiten dnp om heb ik het meestal wel warm, wanneer ik aan de avondmaal zit moet ik erna onder de fan zitten vanwege het zweten, als ik m'n schoenen aan doe en daarvoor moet bukken, zweten...wanneer ik gedouched heb en mij eigen aankleed, zweten en dit allemaal zonder dnp......dus al met al, ik ervaar tot nu toe weinig hinder met gebruik van dnp....

                    lichaamstemp. variërend van 33,5 graad tot 36,7 graden.....

                    morgen meer...
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

                    Comment


                    • #25
                      Je bent niet de enige die beweert dat DNP voor een lagere lichaamstemperatuur zorgt. Dit heb ik toevallig al ergens gelezen, en het staat 'ergens' bij mijn links naar informatie van DNP:

                      How to not fuck up DNP - MESO-Rx (1e en 10e bericht)
                      Veel Gestelde Vragen: Dnp - DutchBodybuilding.com forum
                      Eigen Kracht Publicaties
                      Anabolen | Dinitrocresol, het gruwelijke broertje van killerdrug DNP
                      Dnp (post 3 linkt naar de 1e hyperlink hier)
                      2,4-Dinitrophenol;2,4-dinitro-Phenol;Aldifen;1-hydroxy-2,4-dinitrobenzene;2,4-dinitrofenol;2,4-dinitrofenol (dutch),physical properties,suppliers,CAS,MSDS,structure,Molecular Formula, Molecular Weight ,Solubility,boiling point, melting point
                      APStracts 5:0245C, 1998.
                      Metabolism Problem Set
                      Hypothyreoïdie - Wikipedia
                      Oxidative phosphorylation - Wikipedia, the free encyclopedia
                      Artsen rapporteren DNP-gebruik bij bodybuilders
                      http://resources.metapress.com/pdf-p...5&size=largest
                      2,4-Dinitrophenol (CASRN 51-28-5) | IRIS | US EPA
                      Dinitrophenol : Who, What, Where, When
                      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...00921-0049.pdf

                      Have fun reading.

                      Maargoed, kan verschillende redenen hebben. Eentje is dat het lichaam 'leert' dat het zijn lichaamstemperatuur beter kan verlagen, omdat het toch veel gemakkelijker opwarmt.

                      Punt twee is dat DNP ook uitwerkt op je interne thermostaat: deze wordt door de reactie met DNP naar onderen bijgesteld.

                      Maar de meest logische reden lijkt mij dat je thermometer niet meer klopt. Dit licht niet aan je thermometer, integendeel: Door de grotere hitteproductie worden de bloedvaten rond je huid wagenwijd opgenzet, om de coretemp maar op 37 graden te houden. Thermometers houden hier met de interne correctie geen rekening mee, omdat je normaal niet zoveel warmte genereert. (verschilt overigens ook per thermometer)
                      Mocht je bovenstaande reden logisch en interessant genoeg vinden om te testen, dan heb je twee opties:
                      -Je gaat naar de doktor voor een maagsonde
                      -Je zoekt een ouderwetse kwikthermometer waarbij het kwikresevoir minstens 25-30 cm van de 37 graden af zit, en vraagt je vrouw of ze zo aardig wil zijn om hem zo ver mogelijk in je achterste te duwen. (Nojoke, hoewel ik het niet zou doen.)

                      Edit: Je hebt het warm bij lagere temperaturen, en niet meer warm bij hogere temperaturen. Ik zou eerder zeggen dat je interne thermostaat ontregeld is. Wacht nog maar even voordat je gaat proben totdat andere members nog wat eraan toe te voegen hebben.



                      Of andere gebruikers gingen af op hun gevoelstemperatuur en dachten daarmee dat hun lichaamstemp. steeg en hebben daarom niet gemeten of mijn lichaam is in reverse tov anderen.......imo zou het dus zomaar kunnen zijn dat dnp ervoor zorgt dat het je lichaamstemperatuur laat zakken (daarom misschien ook de minder actieve t4/t3 door aanwezigheid van dnp en dit het dus ook mogelijk maakt) waardoor het lichaam gedwongen word om de temperatuur op te voeren ( dit omdat het lichaam altijd het lichaamseigen temperatuur zelf reguliert) wat dus de nodige energie kost en daarom dat je dan ook jezelf van binnen uit voelt opwarmen en de daarbij gepaarde kcal verbrand.....
                      Hier draai je oorzaak en gevolg om. Je lichaam laat niet eerst de hoeveelheid T3 zakken, om vervolgens op een andere manier zich te verwarmen. Een te warm lichaam zal eerder minder T3 produceren, als het al temperatuursgebonden zou zijn.

                      Maar T3 hangt overigens af van een kcal tekort/overschot en genen. Als jij zoveel zou eten dat je geen vet zou verbranden met DNP, dan vermoed ik dat de kans groot is dat je T3 toch redelijk constant blijft.
                      Last edited by scoobydoo; 14-07-2011, 22:38.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                      Comment


                      • #26
                        3 dagen later, en ik ben weer terug van weggeweest, maar mijn oog mist een update. Hoe trek je het tot nu toe jong?
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by seanl94 View Post
                          3 dagen later, en ik ben weer terug van weggeweest, maar mijn oog mist een update. Hoe trek je het tot nu toe jong?
                          Had geen tijd gehad om te updaten......

                          Originally posted by seanl94 View Post
                          Je bent niet de enige die beweert dat DNP voor een lagere lichaamstemperatuur zorgt. Dit heb ik toevallig al ergens gelezen, en het staat 'ergens' bij mijn links naar informatie van DNP:

                          Klopt ja, ik dacht het ook ergens gelezen te hebben maar geen zin gehad om wederom door de berg heen te gaan, het meeste wat jij heb gelinkt had ik al gelezen...



                          Maar de meest logische reden lijkt mij dat je thermometer niet meer klopt. Dit licht niet aan je thermometer, integendeel: Door de grotere hitteproductie worden de bloedvaten rond je huid wagenwijd opgenzet, om de coretemp maar op 37 graden te houden. Thermometers houden hier met de interne correctie geen rekening mee, omdat je normaal niet zoveel warmte genereert. (verschilt overigens ook per thermometer)

                          Dit lijkt mij het meest logische, ik heb beschikking over een gewone thermometer en eentje die je tegen het voorhoofd houdt, beide geven "lo" aan wat overeekomt met beneden de 34 graad.....terwijl ik brand van binnen en me eigen kapot zweet, mijn vrouw vind dat ik op dat soort momenten kouder aanvoelt dan normaal en iedereen is voor mijn gevoel warmer dan ik terwijl dat meestal andersom is....

                          -Je zoekt een ouderwetse kwikthermometer waarbij het kwikresevoir minstens 25-30 cm van de 37 graden af zit, en vraagt je vrouw of ze zo aardig wil zijn om hem zo ver mogelijk in je achterste te duwen. (Nojoke, hoewel ik het niet zou doen.)

                          Nooit van mijn levensdagen dat er iets in mijn achterste komt, dus word zoiezo een no go....

                          Edit: Je hebt het warm bij lagere temperaturen, en niet meer warm bij hogere temperaturen.

                          Ik heb het zoiezo warm en heb het geluk dat het slechte weer mij een beetje meezit, mocht het buiten warmer worden dan ga ik het alleen maar heter krijgen voorspel ik.....



                          Hier draai je oorzaak en gevolg om. Je lichaam laat niet eerst de hoeveelheid T3 zakken, om vervolgens op een andere manier zich te verwarmen. Een te warm lichaam zal eerder minder T3 produceren, als het al temperatuursgebonden zou zijn.

                          Was ook maar een loze gedachtegang van mij....had het moeten deleten.
                          Afgelopen vrijdag gewoon getraind zonder moeite volluit kunnen gaan zoals normaal. Donderdag en vrijdagnacht heerlijk geslapen onder de fan dan wel weer..
                          De buikomvang was van 96 terug naar 97 gegaan en vanochtend nog steeds op 97 cm, de rest is in omvang een cm toegenomen wat kan duiden op het vasthouden van vocht. het gewicht is vanaf het begin nog geen steek veranderd, nog steeds blijft de weegschaal 110 kilo aangeven.....Ik begin in twijfeling te geraken over dnp maar kan pas een oordeel vellen na het beeindigen van de kuur.
                          Over dat laatste gesproken, ik heb wat wijzigingen in de planning aangebracht....
                          Ten eerste heb ik afgelopen zaterdag de dosis verhoogd naar 600 mg per dag, nu voel ik pas echt de werking van de dnp....heel de dag door warm/ lichaam continu klam en plakkerig van de zweet/ slapen zonder fan uitgesloten/ veel zweten en happen naar adem, erg snel uitgeput.
                          Ten tweede heb ik besloten om de kuur door te trekken zolang het weer het toelaat, mocht het buiten te warm worden en ik voel me er klote bij, dan stop ik of anders stop ik er mee wannneer ik het niet meer rek of iig tot max 3 weken....

                          Bij 400mg had ik het gevoel dat dnp zijn werk niet deed ( het zal vast wel dat het zijn werk wel deed) en voor mijn gevoel kon ik meer hebben, vandaar verhoogd naar 600mg, 200mg 08.00 uur in de ochtend bij ontbijt/ 200mg 16.00 uur/200mg voor het slapen gaan, de sides zijn nu wel goed aanwezig maar te doen, te meer omdat het weer buiten meezit....Echter de training van vandaag ging vele malen moeizamer dan vorige week, ik was erg snel uitgeput, hapte naar adem en zweette als een rund.....stonk er ook naar
                          Ik pas vanaf nu dan ook m'n trainingen aan, minder intensief.
                          Ik merk dat ik mij vrij rustig moet houden en stress zoveel mogelijk buiten de deur houden, maak ik mij druk dan stijgt mijn bloeddruk meer dan normaal en raak ik ook buiten adem....
                          Anyway....vandaag is dag 8, de eerste 2 dagen op 200mg, de 3 dagen daarop volgend op 400mg, nu de 3e dag op 600 mg.....nog 13 dagen te gaan.
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

                          Comment


                          • #28
                            Was ook maar een loze gedachtegang van mij....had het moeten deleten.
                            Liever een foute redenatie dan geen redenatie.

                            Verder ben ik blij dat je toch weer reageerde, ik begon me al een beetje zorgen te maken.

                            Ik ben trouwens benieuwd of jij het nog 13 dagen gaat trekken @600mg. Nu ben jij sowieso vrij groot, dus is de concentratie in je lichaam ook wat lager, maar desalniettemin vind ik het knap van je, als je het nog een week (of langer) vol kunt houden.

                            btw, ik heb een klein rekensommetje gedaan, maar ik zou het knap vinden als jij nog 13 dagen lang 3 caps per dag kunt nemen.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by seanl94 View Post
                              Verder ben ik blij dat je toch weer reageerde, ik begon me al een beetje zorgen te maken.

                              gewaardeerd.....


                              Originally posted by seanl94 View Post
                              btw, ik heb een klein rekensommetje gedaan, maar ik zou het knap vinden als jij nog 13 dagen lang 3 caps per dag kunt nemen.
                              Ik wilde bijna een wedje met je aan gaan, toch maar heel wijs besloten het niet te doen....rekenmeester.


                              Gewenning op 600mg begint te komen, het is nu meer verdraagbaar dus gaat goed zo.....naast de warmte en het zweten + de uitputting bij aktiviteit begin ik ook dunne ontlasting te krijgen, ik eet al genoeg vezels naar mijn idee, voor de zekerheid wat vezeltabletten innemen iedere dag en m'n groentes verhogen....
                              Training vandaag toch weer eigenwijs geweest en volluit gegaan, het happen naar adem en uitputting bleven deze keer onder controle dus dat is ook positief.....voldoende water drinken wel want ik zweet me eigen droog.....
                              Elke dag is er 1 dus op naar morgen.
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

                              Comment


                              • #30
                                Zweten!!! vooral de nachten zijn warm en nat, slaap onder de plafondventilator, deze op hoogste stand en dan nog veel zweten.
                                In het begin ging het nog wel en dacht dat het me wel mee zou vallen maar het lijkt nu wel een uitputtingslag aan het worden, elke dag is een gevecht om door te komen en het einde lijkt nog verre van in 't zicht...ik begin ook erg ongeduldig worden overal waar ik kom, ik kan niet stilstaan of het zweet breekt van alle kanten uit, ik moet in beweging blijven om maar een beetje van wind in m'n gezicht op te vangen, eenmaal thuis, continu onder de fan.....Vandaag bij het trainen zweette ik zelfs vanuit m'n benen!....Dnp is in volle getalen aanwezig en het vreet me van binnen op lijkt het wel. De honger word heviger, de energie minder, m'n benen voelen als betonblokken zo zwaar....
                                De stats echter wijzen nog steeds hetzelfde uit als sinds dag 4, mocht m'n lichaam veel vocht vasthouden is het een goed ding, anders word het een barre desillusie, ik ga nog even doorbijten, vandaag is de 6e dag op 600 mg, in totaal is dit de 15e dag van de kuur en het breekt mij op, iedere dag is er 1 en zo ben ik er ook mee bezig, kijken tot hoever ik kom.....
                                Bij geen byzonderheden na het weekend meer....


                                Nog even een aandachtspuntje, volgens de kuur zou je de dag na inname van de laatste dosis moeten carb-loaden aangezien je glycogeenvoorraaden leger dan leeg zijn, alleen heeft dnp een halfwaardetijd van 36 uur, dan heeft het toch geen zin om de dag na je laatste dosis dnp te gaan carb-loaden, dit word dan toch gelijk weer omgezet in warmte ipv glycogeenaanvulling wegens de nog aanwezige dnp in je systeem??
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X