Kuur voor de winter/lente

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur voor de winter/lente

Ben net klaar met kuur en zit stiekem al weer aan de volgende kuur te denken. Zou de volgende kuur volgend jaar april willen beginnen. Laatste kuur was:

1 t/m 10 500mg sustanon met in week 1 en 2 1000mg
    1 t/m 10 400mg deca
    6 t/m 11 50mg winstrol ject EOD

Voor de volgende kuur zat ik te denken aan

1 t/m 12 750mg testosteron enanthate
    1 t/m 12 600mg boldone
    1 t/m 4 50 mg d-boll (bionabol)
    10 t/m 15 50mg winstrol ED

Nakuur week 1 dag 1 300mg chlomid dag 2 t/m 7 100mg
    week 2 t/m 4 100mg ED

Tijdens kuur 20 mg nolva ED als er weer gyno optreed (bij het kijken naar een ampul test krijg ik hier al last van).

Nou had ik een paar vraagjes lijkt deze kuur niet te veel op de vorige zou ik misschien de winstrol moeten vervangen door??

Is 4 weken dboll genoeg? Is puur bedoeld als soort van frontload. Lijkt mij dat in de 5 de week de boldone en test wel moeten werken.

Kan ik i.p.v. van winstrolject ook tabs kunnen gebruiken er zit 5 weken tussen de dboll en de winstrol of is dit een te grote aanslag op de lever?

Geef aub commentaar en zeg wat er eventueel verandert dient te worden.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Kan heel goed hoor zo. Wat zijn je gains precies met deze laatste kuur?

Nakuur met clomid zou ik inderdaad eerste dag 2x150mg nemen, 7 dagen 100mg en daarna 50mg per dag ipv 100mg.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

De eerste weken kwam ik 5 kilo aan maar kreeg gelijk weer last van gyno dus toen aan de nolvadex 20 mg per dag.

Sinds die tijd niet veel meer aangekomen (en zeker geen vocht) wel sterker en harder toen begonnen met de winstrol hiermee bleef het gewicht hetzelfde maar werd er zeker sterker en droger door. Het enige nadeel van die winstrol vond ik wel dat je er enorm van gaat zweten.

Dus op heel de kuur 5 kilo aangekomen en een stuk droger. Mooi resultaat vind ik zelf.

Comment

Is inderdaad niks mis mee. Door de nolvadex heb je minder gains als je had kunnen hebben maar gyno is ook niet alles..

Greets...

Comment

Nee is inderdaad niks gyno zit nog een klein knobbeltje onder de tepel ga binnenkort naar de dokter om het te laten verwijderen. Zou het dan gelijk wegblijven?

Comment

Kan nog vanzelf weggaan hoor als je een poosje uit je kuur bent.
            Weg laten halen geeft geen garantie op wegblijven helaas.

Greets...

Comment

persoonlijk zou ik de boldenone eruit laten, heb gisteren zelf mijn laatste prikje gezet van deze en moet eerlijk zeggen dat ik niks maar dan ook niks van deze heb gevoeld of gezien,misschien heeft deze ergens een ondersteunende functie maar ik twijfel eraan

Grtz
              stil growing

Comment

Heb het nooit gebruikt maar zou er ook niet voor kiezen na wat ik erover heb gehoord en gelezen. Zou liever deca hebben.

Greets...

Comment

Als ik erover las op het internet had ik toch de mening dat het goed spul zou moeten zijn, krachttoename zou enorm zijn en blijvend, je zou er droge spiermassa van krijgen, maar de realiteit zegt dat het niks doet, misschien wel een ondersteunende functie,die ik pas zal te weten komen als ik eens kuur met enkel prop en winstrol.

Nadeel van deca is dan weer dat je er vocht van vast houd en de mogelijkheid bestaat op een deca dick

Grtz
                  stil growing

Comment

Deca-dick is een overdreven iets vind ik persoonlijk, zolang je er maar test naast gebruikt is er niks aan de hand. Alleen deca is vragen om problemen.

Greets...

Comment

Ik ben eigenlijk ook meer voor deca maar wou bij de vorige kuur eigenlijk al boldone gebruiken had ervan gelezen dat je er harder van zou worden en de aders zouden er beter van uitkomen maar ja ervaring vind ik eigenlijk nog wel het belangrijkste.

Maar als ik deca zou gebruiken is het dan geen probleem dat deze kuur een kopie is van de vorige?

Ik heb ook op een site gelezen dat je de winstrol kunt vervangen door prop of fina maar ook fina is eigelijk weer niet echt voor mensen bedoeld en die prop zou dat enig nut hebben op het eind van de kuur?

Comment

Zit genoeg tijd tussen de kuren in da`s geen probleem. Prop aan het einde zou ik niet doen, aan het begin zou kunnen als een opstarter omdat het snel werkt. Omdat je al 4 weken d-boll doet is dit echter niet nodig. Zou de kuur houden zoals hij nu is.

Greets...

Comment

OK heb ik alleen nog een vraag kan ik i.p.v. winstrol ject ook tabs pakken of is dit af te raden. Tussen de dboll en de winstrol zit dan 6 weken en moet ik de tabs dan ook op 50mg nemen?

Comment

Tabs kan is geen probleem. Je doet de d-boll "maar" 4 weken en zoals je al aangeeft er zitten 6 weken tussen. Bij winstrol is het ook nog eens zo dat zowel de tabs als de injects ( injects iets minder ) allebei belastend zijn voor je lever.

Greets...

Comment

Scheelt weer een hoop geprik en moet ik dan ook 50mg per dag nemen? En is de werking van tabs minder dan van injects?
                              En zou het iets uitmaken of ik tussen de dboll en winstrol mariadistel neem voor de lever.

Kuur zou er dus als volgd uitzien:

Week 1t/m12 750 mg test enanthate
                              Week 1t/m12 600mg deca
                              Week 1t/m4 dboll 50mg dag
                              Week 10t/m15 50mg winstrol dag

vanaf week 16 nakuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X