Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Rik Ik gooi al een extra eetlepel zout door mijn shake
@Snipke Ik verwacht er niet al teveel van maar lees over proviron op amerikaanse sites dat het goed spul is. Je zou er een stuk harder van worden. Maar ben benieuwd of je er iets van merkt naast alle andere AS.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Weer eens effe een update. Vandaag de laatste tabs dboll ingenomen en gaan morgen beginnen met proviron dan laat ik gelijk de chlomid vervallen en gebruik deze dan tezamen met nolva in de nakuur. Proviron gebruik ik tot aan de nakuur.
Kwa gewicht de laatste week eigenlijk niks aangekomen blijf rond de 119,5 zitten. Ben nu in week 6 dus de test zou nou toch zijn werk wel moeten doen. Het rare is wel dat de kracht vooruit gaat maar gewicht blijft het zelfde.
Ben nu dus een kilo of 7 zwaarder dus mij hoor je niet klagen maar ging aan het begin zo hard dat ik dacht dat ik over de 120kg zou knallen (kan natuurlijk altijd nog).
Hier iets wat me opvalt in deze groep, ik hoor onder jullie veel afkeuringen en slechte resultaten over bepaalde produkten, bijv ik las dat SNIPKE boldone afkeurde omdat deze niet werkte bij hem, gaan jullie er altijd van uit dan dat het produkt wel echt is, en er wel genoeg werkzame stof inzit.
Ik hoor zover wat ik gelezen heb, nooit iemand zeggen van die kuur/produkt sloeg bij mij niet aan, kan zijn dat ik slechte FAKES en genomen heb, de kans is groot dat de "dealer" je laat groeien op 1 goed produkt tijdens de kuur, terwijl er bijv. 2 van de 3 dan nep zijn, want de kans is redelijk groot dat je FAKES injecteerd.
@Patrick dat iemand fakes injecteerd dat kan altijd natuurlijk. Ik gebruik dit board om als ik weer eens wat verzonnen heb te vragen naar meningen van anderen, hoe die erover denken en als er een paar de ervaring hebben dat boldone niet echt aanslaat dan ga ik gewoon voor good old deca omdat die bij mij het altijd goed doet. Het is natuurlijk wel zo als je het zelf nooit probeert zul je het niet weten ook.
Greetz.
Kan ik gelijk effe updaten weeg nu 117,5 ben dus afgevallen kan komen door ziekte of omdat ik nu de proviron erbij pak en het vocht van de Dboll en Sust eruit gaat maar denk persoonlijk dat het door ziek zijn komt een dag of 6 al je eten eruit kotsen kan niet helemaal de bedoeling zijn. Ben ik alvast begonnen met cutten .
Nou nog es effe een update ben nog steeds ziek maar gewicht blijft 117,5 dus we mogen niet klagen. Ben nu ook een aantal weken met proviron bezig maar heb weinig getraind dus kan over de werking niet meer zeggen dat ik in ieder geval geen gyno verschijnselen heb en geen last heb van puisten (niet meer als normaal zal je voor zijn Rik ) en dat de muren en plafond opnieuw zijn gewit
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment