1kuurtje per jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1kuurtje per jaar

hello,

ik wil zowieso nog een jaar naturel doortrainen.
    maar ik ken best veel jongens die kuren...en ze lijken egt geen last te hebben van bijwerkingen.

stel dat ik ga gebruiken en ik doe 1 kuurtje per jaar, drink en rook niet natuurlijk en gezonde voeding/ zou dat nou egt kwaad kunnen

de meeste bijwerkingen die ik van mensen hoor zijn, iets agressierver worden..en beetje hoofdpijn.

graag ff wa reacties, tips en info. ik lees hier veel..maja ut lijkt wel alsog je egt veel moet kuren, en slecht leven voordat je egt een serieuse bijwerking krijgt...of is dat niet zo

alvast bedankt
    Attached Files

maja, eerst wil ik kijken nog een paar jaar hoever in naturel komt, dus veel freten, want ut gaat nie egt snel als ecto
    maja een kuurtje heb ik wel in me achterhoofd...

laterzzzzzzz

Comment

wou dat ik die buikspieren had!
      zou geen veel meer eten ,post eens je eetschema en dan zal je wel reacties krijgen,wat je eraan kunt veranderen of bijvoegen.post ook eens je stats
      denk met een goed bulk schema je toch weer een stuk verder kunt komen

Comment

Allereerst zeker ff je voeding- en trainingsschema posten.

EĂ©n kuur per jaar zou heel mooi zijn vind ik. Kun je goed herstellen en zie je ook echt wat je vasthoud na zo`n kuur.
        Als je verstandig kuurt dwz geen belachelijke hoeveelheden en niet allemaal tabs kan het inprincipe geen kwaad. De gevolgen op lange termijn zijn niet echt bekend helaas.

Roken is schadelijker daar ben ik voor mezelf zeker van.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

damm zeg wat een abs, 1 kuur per jaar is idd mooi, kan je lichaam degelijk herstellen en kan je zien wat je vasthoudt zoals Mr C al aangaf, maar het vasthouden van de behaalde gains zal toch voor 90% afhangen van je voeding en training, dus als je voeding nu nog niet top is kan je beter daar eerst aan werken en dan pas beginnen te kuren

Grtz
          stil growing

Comment

Helemaal eens met de rest. Zou als ik jou was toch wat meer gaan eten, je vetpercentage is erg laag (wel mooi natuurlijk zichtbare abs&#33.

Denk dat als je eenmaal begint met kuren je niet meer zomaar stopt. Laten we zeggen dat je op je 25e begint, als je dan 1 kuur per jaar doet en je bent 35 dan heb je er 10 kuren opzitten. Het lijkt me dat je dan wel een aardige kans hebt op bijwerkingen later. Maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

thnx voor de reacties!

oke ik geef jullie gelijk eerst de max naturel halen en wat voor mij Nog belangrijker is mun voeding, daar ben ik ook nog niet zolang meej bezig om die egt goed te voor elkaar te hebben, training en rust verhouding e.d zitten al wel goed.

en over dat kuren...tjha daar wacht ik zkr nog wel 2 jaar mee, is opsich wel moeilijk maar wel het beste.

ps. is het truowens EGT zo dat 14 % het beste % is om te groeien? want ik hoor ook wel van mensen die der veel van af weten dat je egt geen vet hoeft te hebben om goed te kunne groeien. dat het een voordeel is om droog te zijn van nature..maja ik weet ut niet.

Comment

Als je puur voor massa gaat is 14% geweldig om op door bouwen.
                Wil je meer definitie is een lager bf zeker een voordeel. Je hoeft inderdaad geen vet te hebben om te groeien hoor zolang je voeding- en training maar 100% in orde zijn.

Iemand met een hoger bf zal op een zelfde kuur waarschijnlijk meer in kg aankomen als iemand met een laag bf. Zal niet alleen maar spier zijn helaas...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (KeepItReal @ Sep. 09 2004,09:20)]Helemaal eens met de rest. Zou als ik jou was toch wat meer gaan eten, je vetpercentage is erg laag (wel mooi natuurlijk zichtbare abs&#33.

Denk dat als je eenmaal begint met kuren je niet meer zomaar stopt. Laten we zeggen dat je op je 25e begint, als je dan 1 kuur per jaar doet en je bent 35 dan heb je er 10 kuren opzitten. Het lijkt me dat je dan wel een aardige kans hebt op bijwerkingen later. Maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.
                  ik denk dat het wel los zal lopen met de bijwerkingen op latere leeftijd....

ik ken genoeg mensen die op jonge leeftijd overleden zijn aan de gekste dingen die kunnen gebeuren in het leven en daar zaten geen a.s gebruikers bij.

er zijn zowiezo weinig aanwijsbare a.s gebruikers op jonge leeftijd overleden en daarvan werd later ook nog eens bekend dat het niet eens aan a.s lag...

zoals met alles in het leven,moet je gewoon je koppie gebruiken en de slechte dingen die je wel doet,op een zo goed mogelijke manier doen.

greetzz

Comment

Nou ken ik ook niet veel oude BB-ers...

Greets...

Comment

das logisch want er moet een keer een einde komen aan het BB bestaan en dan is het wel de bedoeling dat je alcoholist wordt en dan krijg je vanzelf wel een bierbuik

greetzz

Comment

Ă©Ă©n kuurtje per jaar moet je geen problemen geven aan je
                        lichaam,beter geen testo gebruiken zal deca en winstrol aanraden en niet meer dan 6-7weken.

Comment

Deca maar 6-7 weken is erg kort vond ik. Winstrol 6 weken is helemaal prima.

Waarom eigenlijk geen testo?

Greets...

Comment

Vraag ik mij ook af.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

beter geen testo gebruiken voor de bijbewerkingen en houdt
                              ook water vast,kun je beter gebruiken als je al wat kuurtjes
                              hebt gedaan.ik probeer de jongens uitteleggen dat er geen
                              veel As nodig is om op te bouwen,een jongen bij mij is 9kg.
                              aangekomen met deca en winstrol met maar 6weken kuren,
                              ik lees vaak in het forum wat de meeste gebruiken als ze aan het kuren zijn en vindt dat ze belachelijk veel gebruiken,kijk
                              maar naar de atleten van de jaren 70-80 die waren allemaal
                              groot met mooie proporties en hadden ook niet de As die ze
                              nou gebruiken.
                              Dit is mij idee van bodybuilding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X