Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    He arie dat ziet eruit als een flinke kuur bro!!! #### lekker hoor!!! Maar even over die STH als je 8 iu neemt zet je die dan in 2x 4IU en wanneer zet je deze dan? Ik heb de laatste tijd vernomen dat de meeste alles in 1x zetten voor het slapen gaan!! Omdat het schijnbaar toch de eigen GH productie verminderd of plat legt!! Ik heb gelezen dat Chad nichols (als ik het goed schrijf), de begeleider van menig olympia ook de jongens alles in 1x voor het slapen laat nemen dus....!!! Er zijn zoveel mogelijkheden!! wel verwarrend allemaal maar wat zou nou het beste zijn???
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

    Comment


    • #17
      Begin van de ochtend en eind van de middag is wat ik het meeste hoor.

      Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #18
        en dat is imo ook het beste.

        ik wil mijn eigen gh-afgifte de 1e 2 uur v mn slaap niet beinvloeden dus doe het meteen als ik wakker word en dan 6 uur daarna nog een x.

        bovendien ben ik nu 2 weken bezig en slaap nog steeds als een roosje dus ben daar erg blij om aangezien ik in vorige kuur heftige slaapstoornissen had.

        in vorige kuur prikte ik 3x p dag en prikte dus ook 4 uur voordat ik ging slapen en daardoor heb ik mn slaapproblemen gekregen(denk ik).

        ben zoals gewoonlijk heel eerlijk over wat ik doe dus wil er ook niet moeilijk om doen dat ik nu op zn tijd gewoon lekker een jointje rook voor het slapen gaan en dat helpt ook volgens mij.

        heb dit van meerdere 'top'bbers gehoord dus ik maak me niet druk om de nadelige effecten van het blowen,als ik namelijk klote slaap vind ik dat veel erger want word op den duur bloedchagerijnig en heb daar nu totaal geen last van.

        greetzz

        Comment


        • #19
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 26 2004,00:03)]Je bent al begonnen toch Arie, in welke week van de kuur zit je nu?
          Is idd een enorme megakuur, veel succes ermee natuurlijk.  
          ik ben ook een enorme megavent die veel nodig heeft

          morgen begint week 5.

          trouwens kleine rectificatie;
          ik begin deca in de 5e week ipv 4e week.

          thanks voor de support!


          greetzz

          Comment


          • #20
            In een kuur met groeihormonen wordt toch ook wel een kleine doses ghb genomen?
            Ik dacht dat dat te maken had met de slaapproblemen.

            GRtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

            Comment


            • #21
              er zijn idd gasten die dat doen maar ik zou het nooit doen!

              ghb is voor mij een party-drug en dat moet lekker zo blijven.

              het zou te gek voor woorden zijn als ik dat soort dingen ook nog eens ga doen terwijl ik al heftig aan het kuren ben.

              kuur is al heavy genoeg zo.


              greetzz

              Comment


              • #22
                nemen die gasten dat om de slaap te bevorderen of omdat ghb de afgifte van groeihormoon bevordert tijdens het slapen?
                (gelzen op ergogenics).
                En nog een vraag soms zie je bij een sth kuur dat er insuline bij gebruikt wordt.
                Waarvoor is dat dan?


                Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                Comment


                • #23
                  ik heb ook gehoord dat ghb de afgifte van gh zou bevorderen maar of het daadwerkelijk zo werkt in praktijk laat ik in het midden.
                  ik weet van sommige jongens dat ze ghb alleen maar gebruikt hebben om dus goed te kunnen slapen.

                  insuline samen met gh en igf-1 is de perfecte combo omdat ze elkaar stimuleren en nodig hebben omdat ze elk verschillende functies hebben die samen ongelofelijk goed werk verrichten als je echt HUGE wilt worden.

                  grote nadeel van insuline is alleen dat je heel erg goed moet weten wat je doet omdat het je anders je leven kan kosten en daarom durven niet veel mensen het te gebruiken,ben er zelf ook huiverig voor hoor.



                  greetzz

                  Comment


                  • #24
                    Van mijn leven geen insuline...

                    Hoe gaat het slapen nu broertje? Zie posts van je verschijnen op tijden dat de meeste mensen slapen...

                    Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

                    Pain is temporary...pride is forever...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 25 2004,03:24)]allright dan.....

                      op veler verzoek mijn kuurtje....

                      1e 2 weken 2000mg frontload test cyp
                      daarna 12 weken 1200mg cypionaat
                      6 weken dbol 60mg p dag
                      vanaf 4e week 600mg deca p week voor 16 weken
                      vanaf week 6 t3 25mcg p dag
                      vanaf week 6 50mcg igf-1 p dag 6 weken lang.
                      vanaf week 12 8 weken lang anavar
                      vanaf week 12 1250mg sustanon 12 weken lang
                      8 maanden lang 8iu(na verloop v tijd uppen naar 12iu p d verdeeld over 3inj).

                      voorlopig is dit het plan waar ik mee werk en zal in het verloop van kuur nog wat dingen aanpassen.
                      doel voor de aankomende 4/5 maanden is mn bf radicaal omlaag te halen met zoveel mogelijk behoud van spiermassa.

                      als dat gelukt is in de mate waar ik tevreden over ben wil ik insuline gaan gebruiken en de boel nog wat op pompen richting de zomer.

                      voor vragen dient u contact op te nemen met de klantenservice van Organon(mijn sponsor).


                      greetzz


                      ps stats op dit moment,30 jr,2 meter groot en bf volgens mn tanita nu 28%! (wat een drama)138kilo.
                      arie heb je kuurtje nog eens goed bekenen, die gaat dus 24weken duren de as bedoel ik dan, en 8maanden sth, wat is eigenlijk igf1 want dat ken ik niet , mijn as kennis is dan ook niet zo groot en probeer bij te leren. Hoe ziet uw voeding er infeite uit ,want een kerel als jij moet al serieus eten voor nog maar aan zijn basisbehoefte te komen ,als je daar nog as bijneemt moet jij toch serieus vreten elke dag. Wat ik ook niet goed begrijp is dat je eerst met dbol en deca kuurt wat toch serieuse vochtophoping zal veroorzaken en dan ga je aan de anavar , wat bedoelt is om droog en hard te worden. Waarom de t3 erbij als de sth al voor vetverbranding zorgt, sorry misschien veel en vervelende vragen maar ik leer graag bij

                      Grtz
                      stil growing

                      Comment


                      • #26
                        ifg
                        Misschien geeft dit een beetje info over ifg.

                        Grtz..



                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 03 2004,09:15)]Van mijn leven geen insuline...

                          Hoe gaat het slapen nu broertje? Zie posts van je verschijnen op tijden dat de meeste mensen slapen...

                          Greets...
                          slapen gaat nog steeds erg goed al heb ik een beetje een drukke week gehad waardoor mn ritme een btje veranderd is,heb daarom weer wat tijd in de nachtelijke uurtjes aan dit board besteed.

                          @snipke
                          dat zijn weer een hoop vragen,bro.
                          zal mn best doen ze zo goed mogelijk te beantwoorden en te beargumenteren.
                          ik neem aan dat je die link die harold gaf(erg goede link trouwens&#33al gelezen hebt dus hoef niet meer uit te leggen wat igf1 is.

                          veel gebruikers van hgh hebben de beste resultaten gehad met test en dbol erbij omdat het een synergetische werking heeft.
                          met andere woorden;het versterkt elkaar als het ware.
                          deca loopt over het algemeen altijd als rode draad in een hgh kuur omdat veel gebruikers daar erg positief over zijn.

                          het is bewezen dat of oxy of dbol de beste resultaten geeft in een hgh kuur en aangezien ik geen voorstander ben van oxy gebruik ik dus dbol.

                          ik hoopte in het begin van mn kuur toch weer wat kracht terug te krijgen terwijl ik laag in mn kalorien zit dus vandaar de dbol.

                          de t3 doe ik erbij omdat hgh je afgifte van schildklierhormoon omlaag haalt.
                          met de t3 pomp ik die dus weer wat op tot 'normale' waarden omdat hgh en igf1 en t3 tesamen een gouden combo zijn voor maximaal resultaat.

                          mijn voedinginname ligt zo rond de 3500 kalorien per dag.

                          heb net op de weegschaal gestaan(tanita prutding)en weeg nu 138,5 bij 27%.
                          heb deze week slecht getraint en maar 2x cardio gedaan omdat ik erg druk was met werk.
                          al met al een tikkie zwaarder geworden en 1%bf eraf dus het begint wel te werken.

                          vanaf morgen 50mcg igf1 long acting r3 erbij en eens kijken wat dat gaat doen.

                          @harold

                          wat is ifg eigenlijk?
                          weer wat nieuws ofzo
                          geintje,bro.


                          greetzz

                          Comment


                          • #28
                            Is die vetmeting met die weegschaal Arie? 28% bf kan ik me haast niet voorstellen n.a.v. de diverse foto's die je hier eens gepost hebt.

                            Zou het met zo'n huidplooimeter laten meten door een ervaren iemand. Met 3500 Kcal. moet je flink vet gaan verbranden met zo'n postuur.

                            Hou ons op de hoogte  
                            Shitty food will make you look like shit.

                            http://www.pro-active-medicine.nl

                            Comment


                            • #29
                              was inderdaad met die weegschaal,keep.

                              ik zal gerust wel ergens in de 20% zitten maar zo hoog vind ik zelf ook wat vreemd.

                              ik heb ook het meeste vet op mn buik en rug zitten want heb wel een ader over mn biceps lopen(neem aan dat je die met 28%bf niet ziet?).


                              greetzz
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                die igf-1 op zijn eigen is precies al een goed middel, je zou na een kuur geen massa verlies meer hebben , voor de rest lijkt me alles duidelijk, succes bro, en als ik eens moet komen prikken zeg je het maar he

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X