Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha,dan mag je vanaf morgen 4x per dag langskomen.

moet 2x sth zetten en 2x igf-1.......

en dan nog 3 dagen in de week mn 'normale' a.s

greetzz

Comment

ik vroeg het maar arie omdat ik toch in je kleerkast zit of onder je bed lig als jij per ongeluk terug thuis komt, en dan kan ik in de toekomst zeggen dat ik langskwam voor te prikken

Grtz
      stil growing

Comment

Speel jij nou ook al mee in die ranzige gayfilms van arie?
        Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

snipke is mn alltime favo acteur!

de man houdt em de hele dag hard zonder ook maar met zn ogen te knipperen

vind het wel cool dat je maar meteen aanneemt dat ik een lekker vrouwtje heb,snippie!

je hebt nu al zin in haar dus je vertrouwt mn smaak qua vrouwen blindelings

greetzz

Comment

Dit was in het verleden zo arie dat ik steeds in je kast of onder het bed moest duiken, je nieuwe vrouwtje heb ik nog niet gezien omdat ik bang ben dat ik dan weer hetzelfde zal ervaren, je weet toch hoe een nederlandse vrouw reageerd als ze een belgische vent heeft, die worden plots anti nederlands natuurlijk vertrouw ik je qua vrouwen je bent een gozer van 2 meter en daar vallen de vrouwen wel voor, als jij eentje vindt van 1,50m dan kan je ze gebruiken voor je pint op haar hoofd te zetten en met haar mondje ....... je weet wel

Maar dit heeft natuurlijk niets met je kuur te maken he

Grtz
            stil growing

Comment

Ff off-topic,

ik heb wel heel erg het idee dat er in België een beetje een anti-nederlandse mentaliteit heerst. Zat gisteren robinson te kijken en daar kwam het ook weer heel sterk naar voren. In Nederland hebben we dat andersom niet vind ik.
              Let wel ik heb het NIET over de Belgische members op dit board!!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik meen dat Nederlanders te brutaal (vrij) gevonden worden  

Als ik het teminste goed heb.

Grtz 100%

Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (100%N @ Okt. 04 2004,17:50)]Ik meen dat Nederlanders te brutaal (vrij) gevonden worden  

Als ik het teminste goed heb.

Grtz 100%
                  Kan heel goed ik vind Belgen vriendelijker dan de gemiddelde Nederlander.

Greets...

Comment

Same here !

grtz 100%
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Okt. 04 2004,10:04)]Dit was in het verleden zo arie dat ik steeds in je kast of onder het bed moest duiken, je nieuwe vrouwtje heb ik nog niet gezien omdat ik bang ben dat ik dan weer hetzelfde zal ervaren, je weet toch hoe een nederlandse vrouw reageerd als ze een belgische vent heeft, die worden plots anti nederlands    natuurlijk vertrouw ik je qua vrouwen je bent een gozer van 2 meter en daar vallen de vrouwen wel voor, als jij eentje vindt van 1,50m dan kan je ze gebruiken voor je pint op haar hoofd te zetten en met haar mondje ....... je weet wel

Grtz
                      dit is mijn topic dus je mag hier alles zeggen waar je maar zin in hebt want mij maakt het geen fluit uit als we btj offtopic gaan..........sterker;hoe gekker,hoe beter!

maar je moet wel verdomd goed in bed zijn wil je mij overtreffen hoor,snipke!

wat belgen betreft;ik hou van die mensen!
                      en dat meen ik serieus;hou wel van de manier waarop ze praten en de humor die ze hebben.

over het algemeen zijn het wat rustigere mensen die als ze op een gegeven moment de nederlanders wat beter leren kennen ook lekker los komen.

neem snipke bijv;in het begin dat ik hier kwam konden we ons nog wel btje aan elkaar irriteren.
                      maar kijk nu;de man heeft humor en kan lekker uit de hoek komen met bep. opmerkingen en dat vind ik super!

dus wat mij betreft is elke belg hier uitgenodigd voor mn verjaardag,zal speciaal voor jullie megaveel belgisch bier inslaan,mannen

greetzz

Comment

Als je kleine broertje ben ik vanzelf uitgenodigd natuurlijk maar wanneer was je verjaardag ook al weer? ( vandaag is zo`n inkoppertje )...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 04 2004,18:33)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Okt. 04 2004,10:04)]Dit was in het verleden zo arie dat ik steeds in je kast of onder het bed moest duiken, je nieuwe vrouwtje heb ik nog niet gezien omdat ik bang ben dat ik dan weer hetzelfde zal ervaren, je weet toch hoe een nederlandse vrouw reageerd als ze een belgische vent heeft, die worden plots anti nederlands natuurlijk vertrouw ik je qua vrouwen je bent een gozer van 2 meter en daar vallen de vrouwen wel voor, als jij eentje vindt van 1,50m dan kan je ze gebruiken voor je pint op haar hoofd te zetten en met haar mondje ....... je weet wel

Grtz
                          dit is mijn topic dus je mag hier alles zeggen waar je maar zin in hebt want mij maakt het geen fluit uit als we btj offtopic gaan..........sterker;hoe gekker,hoe beter!

maar je moet wel verdomd goed in bed zijn wil je mij overtreffen hoor,snipke!

wat belgen betreft;ik hou van die mensen!
                          en dat meen ik serieus;hou wel van de manier waarop ze praten en de humor die ze hebben.

over het algemeen zijn het wat rustigere mensen die als ze op een gegeven moment de nederlanders wat beter leren kennen ook lekker los komen.

neem snipke bijv;in het begin dat ik hier kwam konden we ons nog wel btje aan elkaar irriteren.
                          maar kijk nu;de man heeft humor en kan lekker uit de hoek komen met bep. opmerkingen en dat vind ik super!

dus wat mij betreft is elke belg hier uitgenodigd voor mn verjaardag,zal speciaal voor jullie megaveel belgisch bier inslaan,mannen

greetzz
                          Thnx bro, ik moest wel even een traan weg pinken. Ja in het begin was jij wel een beetje een irritant mannetje maar met ter tijd ben ik je gaan apprecieren en jij mij denk ik. Heb dat hier wel met meerdere mensen die hier in het begin komen, dan denk ik bij mezelf " t is weer eentje die alles beter weet" maar dat gevoel gaat snel weg en over het algemeen heb ik met niemand geen problemen. En je verjaardag die hou ik zeker in de gaten,daarvoor wil ik wel eens naar amsterdam komen, natuurlijk na al de inentingen
                          Ik kwam vroeger ook regelmatig in nederland (alfa meetings) en moet zeggen dat ik met nederlanders geen problemen heb, jullie praten vind ik fantastisch , kunnen wel doordrammen over iets maar ja dat heeft iedereen wel.
                          @ Mr C, wij hebben geen anti nederland mentaliteit, allee ik toch niet, ik kijk ook soms naar de robinson afleveringen, ik weet niet of je het gezien hebt als de ploegen nog gescheiden waren, nederland en belgie apart, daar kan je goed zien dat belgen beter samenhangen,tegenover de nederlanders was het meer van ieder voor zich en ook de mentaliteit dat over alles moet vergaderd worden, elke morgend stonden die op en begonnen te vergaderen over wat die dag zou gebeuren, ook al wisten ze niet wat hun te doen stond, zelfs sommige nederlanders vonden het vervelend, maar ik heb zeker met jullie geen problemen

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 04 2004,18:38)]Als je kleine broertje ben ik vanzelf uitgenodigd natuurlijk maar wanneer was je verjaardag ook al weer? ( vandaag is zo`n inkoppertje )...

Greets...
                            ik ben 27 november jarig dus je mag zeker een paar baco's komen halen met shannasse

@snipke
                            je bent een gouwe gozer,jammer dat je belg bent

effe zonder gekheid,bro,je bent natuurlijk van harte welkom en die inentingen haal je toch al voor 6 november dus dat moet geen probleem zijn.

kleine update;vandaag weer de 139 kilo gepasseerd en voel me nu ook echt weer wat sterker worden.
                            begin de apparaten weer allemaal maximaal te benutten en zal niet lang duren voor de dumbells er weer op moeten en er dus weer hier en daar een machine naar de vernieling gaat.

dit was het weer voor de donderdag.....lekker spul dat fishermansfriend....

greetzz
                            Attached Files

Comment

Klinkt goed gozer!

Greets...

enne haal de baco maar vast in huis...

Comment

Denk niet dat er in Belgie anti-Nederlanders houding heerst.

Wat ik wel denk en zeker als ik afga op vorige jaar, dan moet je de modale crusoe bewoner niet vergelijken met een modale belg... Vond het vorig jaar, aan beide zijden, knap irritante eikels bij mekaar... Dit asociale wannabe crusoe trucker spande de kroon natuurlijk... ehhe. En ja dat was een Belg

Maar goed, wie ben ik...En dan zwijg ik nog maar over Temptation Island... Dat zijn op de koop toe naast beerpunt-irritante debielen, ook nog eens mediageile figuren die je door hun 'geilig' asociaal gedrag maanden, ja zelfs jaren nog op je scherm door je strot krijgt geramd... En dat alleen maar omdat ze hun pikkie of gleufie twee weekjes aan een zonovergoten strand hebben nagelopen..

Enfin, ben weer aan het aflopen... Je hoeft maw geen Nederlander te zijn omdat goed te kennen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X