Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ik baseer het ook niet op zulke series hoor maar op wat ik hoor en zie. Laatst in Oostende kwam het in een gesprek met twee wat oudere ( aangeschoten ) Belgen ook weer heel sterk naar voren.

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #47
      Die zul je overal wel hebben... Ik zit hier toch niet rond te lopen met zulke gedachten.. Kan me wel met betere dingen bezighouden... Daarbij beschouw ik eigenlijk Belgie en Nederland een beetje als 1 land, wel afgesplitst in 1830, maar ach, we zijn al zo klein apart...

      Alhoewel er natuurlijk culturele verschillen zijn, maar goed, ik voel me toch thuis als ik in Nederland rondloop, tenzij op de weg, want jullie verkeersinfrastructuur is drastisch anders dan hier en ik kan er niet zo goed mee overweg, vooral niet in dichte steden. Maar goed, ben dan ook enkel m aar geweest in Eindhoven en Maastricht, maar goed...

      En als het economisch niet zo goed meer gaat, dan beginnen mensen zowieso al meer te kankeren. Vooral oudere mannetjes Als ze maar iet hebben om over te kankeren, danzijn ze happy

      Comment


      • #48
        Ben het helemaal met je eems behalve over de verkeers infrastructuur dat ervaar ik namelijk andersom...

        De steden die jij noemt ken ik verder ook niet maar Antwerpen bv is een drama vind ik.

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #49
          Ach de helft van belgie zijn toffe lui de andere helft begrijp ik gewoon niet.
          tja moeten ze maar geen frans spreken he!
          maar alles beter dan een duitser!

          Comment


          • #50
            Ik denk ook dat het eerder te maken heeft dat ik een klojo ben in het stadsrijden ehhe... Maar gelijk heb je, Nederland is veeel uniformer op vlak van verkeersinfrastructuur. In Belgie zijn veel chaotischer... Wij hebben alle types van vluchtheuvels, verkeersremmers,... En kom dan maar ns op een plekkie waar je nog nooit geweest ben en je autootje ligt een beetje lager dan een m odale 4x4

            Maar één ding weet ik wel... Wat in Nederland ook gebeurt... Belgie volgt binnen een paar maand of jaar... Kijk maar naar die idiote kassakassa fotoflitstoestellen langs de weg. Of de undercover vuilnisbakflitsers,...

            Ik volg jullie begrotingsbesparingen ook op de voet, want ik weet dat Verhofstad ergens zijn ideetjes vandaan moet halen.
            En bloeden zullen we... Heb de indruk dat de sociale verworvenheden van afgelopen eeuw zo'n beetje op de helling staan hier in Belgie (stapje per stapje), dat men overal geld gaat zoeken, behalve op de plaats waar het nog is, met name kapitaal en dus kapitaalbelastingen. En dat we een soort van processie van Echternach bezig zijn met onze benzineprijzen (1 eurocent stijgen één week en volgende week zakt ie weer 1 eurocent-> word maar 0.5 eurocent toegekend. De rest weer voor vadertje staat.

            Ach ja, BLC.. hou je snavel, dadelijk word je weer ziek van je gekanker...

            Comment


            • #51
              ik begrijp je wel hoor blc....

              alleen probeer ik me er niet druk om te maken omdat je er toch niets aan kunt veranderen.

              we hebben alles maar te slikken of we het nou leuk vinden of niet

              @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


              even een kleine update over mn kuurtje'

              vandaag maar eens op de weegschaal gestaan en werd er best vrolijk (ook al is het een waardeloos ding)omdat het een bevestiging was van wat ik al vermoedde;bf is weer wat omlaag,zit nu op 24% met een gewicht van 139,4.

              trainen ging ook erg lekker want ik deed alles weer een stuk meer dan vorige week en begin weer wat zwaardere gewichten te gebruiken dus dat is ook erg lekker voor mn ego aangezien ik van een paar wijsneuzen al te horen had gekregen of ik al over mn top was want ik drukte niet zoveel meer......

              dus al met al een positieve week gehad,ik ben weer een vrolijk man!

              greetzz
              Attached Files

              Comment


              • #52
                ik vond je laatste tijd ook al een beetje chagerijnig arie.

                Goed te horen dat het lekker gaat, hoe lang duurt het normaal voordat de sth gaat werken??

                Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                Comment


                • #53
                  Leuk om te lezen dat het weer lekker gaat Arie! Wat ik mijzelf afvraag: als je, zoals jij, een aantal verschillende middelen door elkaar gebruikt (dianabol, IGF-1, STH, test etc.), hoe weet je dan dat het door bijv. de STH komt dat je resultaat ziet?
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                  Comment


                  • #54
                    goede vraag Mr symmetrie, maar ik denk dat dat tussen de oren zit, ook ondersteunen vele middelen elkaar

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • #55
                      Gaat lekker zo Arie!!

                      Comment


                      • #56
                        Klasse broertje!!
                        Nu wel weer een beetje vrolijker dan hè..

                        Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

                        Pain is temporary...pride is forever...

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 12 2004,09:44)]Leuk om te lezen dat het weer lekker gaat Arie! Wat ik mijzelf afvraag: als je, zoals jij, een aantal verschillende middelen door elkaar gebruikt (dianabol, IGF-1, STH, test etc.), hoe weet je dan dat het door bijv. de STH komt dat je resultaat ziet?      
                          goede vraag,zal daar zo goed mogelijk op proberen te antwoorden;sth gaat normaal gesproken pas na een week of 6 aanslaan(kan per pers.verschillen)maar als je goede sth hebt merk je eigenlijk al na 2weken dat je vingers op gaan zetten en je merkt het ook aan je slapen;je gaat minder vast slapen en word wat vaker wakker en sommige(ik had het ook mn vorige ghkuur)slapen zo licht dat ze om de haverklap wakker worden(2 vrienden van me).
                          zoals jullie inmiddels al weten heb ik dat probleem ge-eliminineerd door lekker een jointje te roken voor het slapen gaan en geloof me;dat is echt een verademing!

                          iedereen kan wel een paar weken zonder goed te slapen functioneren maar als je maanden slecht slaapt vanwege kuur,word je er voor je omgeving niet vrolijker op.

                          ik merkte eigenlijk al de 2e dag dat ik die igf1 "voelde" omdat ik een vette pomp kreeg tijdens trainen die ik nog nooit eerder gevoeld had en dat al meteen het eerste setje.
                          ik kreeg na 3 dagen meteen alweer te horen of ik 'bezig' was terwijl ik in de week ervoor niks hoorde nog.
                          alles staat continu strak gespannen en ik voel me ook weer wat groter dan voorheen en merk dat de mensen weer wat sneller omkijken dan normaal.

                          denk dat ik wel vrij duidelijk ben zo.....


                          greetzz



                          Comment


                          • #58
                            Yep, duidelijk zat! Thanx!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 12 2004,14:29)]sth gaat normaal gesproken pas na een week of 6 aanslaan(kan per pers.verschillen)maar als je goede sth hebt merk je eigenlijk al na 2weken dat je vingers op gaan zetten en je merkt het ook aan je slapen;je gaat minder vast slapen en word wat vaker wakker
                              Ik merkte het de eerste week al, opgezette vingers ( ring zit erg strak nu ) en slechter slapen.

                              De echte werking duurt inderdaad wat langer, het verbranden enzo... maar of dat 6 weken is..

                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • #60
                                dat bedoelde ik eigenlijk ook.....

                                ik merkte na een paar dagen al dat gevoel in mn vingers maar overal waar je over sth leest hebben ze het over een tijdsbestek van een week of 6 voordat het echt wat begint te doen in je lichaam.

                                zoals gewoonlijk verschilt dat per persoon.


                                greetzz

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X