Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 28 2004,12:11)]Dat mag je hem nog wel 10x vertellen  
    Hoezo? Dat zal hij niet weten ofzo?

    Comment


    • #77
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 28 2004,12:45)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 28 2004,12:11)]Dat mag je hem nog wel 10x vertellen
      Hoezo? Dat zal hij niet weten ofzo?
      Hij niet

      Comment


      • #78
        Sterkte met je enkel gozer, hopen dat het allemaal een beetje meevalt..

        Wat betreft stats gaat het in ieder geval wel goed, klasse man!!

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #79
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 28 2004,12:56)]Sterkte met je enkel gozer, hopen dat het allemaal een beetje meevalt..

          Wat betreft stats gaat het in ieder geval wel goed, klasse man!!

          Greets...
          Ben ik het totaal mee eens..Keep it up arie...Ben eigenlijk wel benieuwd naar aries fotos kwa progressie enzo..

          Greetzz

          Comment


          • #80
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 28 2004,05:12)]thanks,bro

            heb alleen klein ongelukje gehad want ben zwaar door mn enkel gegaan.
            deed een verkeerde stap en verzwikte em aardig.
            das normaal geen reden om moeilijk te doen maar vandaag was ie aardig blauw vd bloeduitstortingen en wat dikker dan anders.
            kan me schoen iig niet aan.

            kijk wel effe hoe het gaat als ik straks wakker word en hoop dan weer lekker te rammen in de gym,mank of niet.

            stond net trouwens op de weegschaal en die gaf 136.8 aan met 20%bf dus dat was wel effe leuk,al denk ik dat ie morgen weer hoger is want lijkt me wel een btje teveel van het goede.

            greetzzz
            hey big guy
            suc6 met je enkel

            denk dat ie ff moet wennen aan dat zware lichaam




            Who's the Chef

            Comment


            • #81
              en dan s'avonds lekker spelen op mijn foto's zeker?

              foto's komer tzt vanzelf wel....

              ik ben natuurlijk de 6e helemaal live te bewonderen voor degene die komen


              greetzzz

              Comment


              • #82
                beste kuur arie en als je aan de slin gaat dan kan ik je wel helpen op dirk de chemo dokter

                slin is idd een beetje link maar niet als je er goed mee omgaat en het goed inplant in je schema

                (Ik leef ook nog) na 10 weken 10ui slin per dag
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

                "Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

                "Success must be felt within before it can be seen on the outside."

                "You have to do what others won't to achieve what others dont."

                Comment


                • #83
                  Heb me de laatste tijd moeten verdiepen in diabetes, en dus ook in insuline en koolhydraten.

                  Insuline spuiten vind ik spelen met je leven. Je moet donders goed weten waar je mee bezig bent! Een maaltijd overslaan na het spuiten kan je flinke klachten veroorzaken met als uiterste in coma raken. Je voeding moet 100% goed zitten voordat je aan insuline spuiten kan gaan denken.

                  Ik zou het risico niet willen lopen voor een paar gram spiermassa. Mike Matarazzo en Tom Prinz hebben na zelf in coma geraakt te zijn ook gezegd dat je als amateur beter van de insuline af kan blijven.
                  No offence tegen dirkster hoor  
                  Shitty food will make you look like shit.

                  http://www.pro-active-medicine.nl

                  Comment


                  • #84
                    Succes met je enkel Arie  

                    Zulke dingen lijken altijd in een kuur te gebeuren  

                    Grtz 100%
                    Alias Homer Simpson ...

                    Comment


                    • #85
                      HOEZO? dit is jouw eerste kuur toch heb je ook een verotte enkel dan?
                      Of heb je ons nog wat te vertellen?
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                      Comment


                      • #86
                        @ Red

                        Haha,

                        Nee hoor, niets verder op te biechten dan dat ik al gedaan had.

                        Je hoort alleen heel vaak dat mensen die in een kuur zitten net last van griep, polsen,schouders oid krijgen.
                        En dat je dit tijdens een kuur eigenlijk helemaal niet kan gebruiken.

                        Serieus, na mijn "grote biecht" heb ik niets meer te verbergen


                        Grtz 100%
                        Alias Homer Simpson ...

                        Comment


                        • #87
                          LOL was ook een geintje
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                          Comment


                          • #88
                            veel beterschap met je enkel arie

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 28 2004,17:36)]Je voeding moet 100% goed zitten voordat je aan insuline spuiten kan gaan denken.
                              inderdaad!

                              en dat is dus ook meteen de reden waarom ik het voorlopig nog niet moet gaan proberen .

                              heb nog teveel aan mn hoofd om alles echt optimaal te doen op dit moment maar dat gaat straks helemaal goed komen als alles geregeld is.

                              enkel ging vandaag een stuk beter gelukkig.

                              het is wel blauw en rood overal,zelfs bij mn tenen maar ik kon alweer wat beter lopen dus dat is ook snel weer goed.

                              ga morgen weer de gym in.

                              iedereen bedankt voor de beterschap wensen.

                              @100%
                              je hoort het idd heel vaak dat als mensen gaan kuren dat er wel van alles fout gaat qua gezondheid en dat je zomaar een weekie er tussen uit bent,erg vervelend


                              greetzzz

                              Comment


                              • #90
                                Krijgen we nog een update arie, want zo gaat dat niet he

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X