Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,12:02)]Een goed begin is alvast het halve werk, ff doorbijten komt het inderdaad vast wel weer goed.  
    Nou....dat doorbijten zal de aankomende dagen niet gaan.

    ben net bij de kaakchirurg geweest om verstandskies te laten trekken en mn hele bek is opgezet.

    kan vandaag voorlopig niet eten dus zal zo maar een shakie proberen te drinken.

    hou dus lekker een rustdaggie vandaag en ga morgen wel weer naar de gym.


    greetzz

    Comment


    • Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,12:20)]ben net bij de kaakchirurg geweest om verstandskies te laten trekken en mn hele bek is opgezet.
      haha FOTO!!!!!
      Who's the Chef

      Comment


      • ipv mij steun te bieden in deze moeilijke tijd wil je me gewoon uitlachen,beentje

        had wel wat meer support van je verwacht maar weet nu gelijk wat ik aan je heb

        en ik maar denken dat je mn bro was


        greetzz

        Comment


        • Klote Arie, zeker ff rustig aan doen dan hoor je kan er anders behoorlijk ziek van worden.  
          Beterschap enzo!

          (Normaal gesproken zou ik trouwens vragen wie dan ook z'n kies laten trekken in een kuur, maar die van jou duurt zo lang dat het wat lastiger is eromheen te werken...     )

          Comment


          • Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,12:55)]Klote Arie, zeker ff rustig aan doen dan hoor je kan er anders behoorlijk ziek van worden.
            Beterschap enzo!

            (Normaal gesproken zou ik trouwens vragen wie dan ook z'n kies laten trekken in een kuur, maar die van jou duurt zo lang dat het wat lastiger is eromheen te werken... )

            Comment


            • Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,12:55)]Klote Arie, zeker ff rustig aan doen dan hoor je kan er anders behoorlijk ziek van worden.  
              Beterschap enzo!

              (Normaal gesproken zou ik trouwens vragen wie dan ook z'n kies laten trekken in een kuur, maar die van jou duurt zo lang dat het wat lastiger is eromheen te werken...     )
              hahaha...tsja....anders had ik 8 maanden moeten wachten,miss S!

              en de pest is dat ik 4 januari nog een verstandskies moet laten trekken,balen dus!

              maar ben wel blij dat het gebeurd is want had de laatste 2 weken kiespijn en dat probleem is nu ge-elimineerd.

              nu afwachten wat ik nou weer ga krijgen


              greetzz

              Comment


              • Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,13:01)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,12:55)]Klote Arie, zeker ff rustig aan doen dan hoor je kan er anders behoorlijk ziek van worden.
                Beterschap enzo!

                (Normaal gesproken zou ik trouwens vragen wie dan ook z'n kies laten trekken in een kuur, maar die van jou duurt zo lang dat het wat lastiger is eromheen te werken... )
                hahaha...tsja....anders had ik 8 maanden moeten wachten,miss S!

                en de pest is dat ik 4 januari nog een verstandskies moet laten trekken,balen dus!

                maar ben wel blij dat het gebeurd is want had de laatste 2 weken kiespijn en dat probleem is nu ge-elimineerd.

                nu afwachten wat ik nou weer ga krijgen


                greetzz
                Als ze zo doorgaan word je kop echt steeds lelijker

                Comment


                • Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,13:01)]nu afwachten wat ik nou weer ga krijgen
                  Vast niks joh, moet wel een beetje positief blijven natuurlijk anders roep je de ellende over je af hoor...

                  Comment


                  • Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,13:05)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,13:01)]nu afwachten wat ik nou weer ga krijgen
                    Vast niks joh, moet wel een beetje positief blijven natuurlijk anders roep je de ellende over je af hoor...
                    Hijs al zo lelijk valt niets meer positiefs uit op te nemen

                    Comment


                    • Kop op gozer die andere ram ik er de 12e gratis uit voor je..

                      Wat betreft je vriendin heb ik vernomen dat het een hele knappe meid is dus doe je het zeker niet slecht.

                      Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

                      Pain is temporary...pride is forever...

                      Comment


                      • Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 23 2004,14:02)]Kop op gozer die andere ram ik er de 12e gratis uit voor je..

                        Wat betreft je vriendin heb ik vernomen dat het een hele knappe meid is dus doe je het zeker niet slecht.

                        Greets...

                        Comment


                        • Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 23 2004,14:02)]Kop op gozer die andere ram ik er de 12e gratis uit voor je..

                          Wat betreft je vriendin heb ik vernomen dat het een hele knappe meid is dus doe je het zeker niet slecht.

                          Greets...
                          hahaha,tis de bedoeling dat er een kies uitgaat en niet mn voortanden,bro!

                          komt allemaal wel weer goed maar vandaag word een lange dag.

                          verdoving begint nu uit te werken en heb net 2 brexine tabletten genomen want heb wel vette pijn in mn kaak nu.

                          heb net te hard gelachen om die slome xeno en moet daar nu de prijs voor betalen.


                          greetzz

                          Comment


                          • Sterkte gozer!

                            Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,14:08)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 23 2004,14:02)]Kop op gozer die andere ram ik er de 12e gratis uit voor je..

                              Wat betreft je vriendin heb ik vernomen dat het een hele knappe meid is dus doe je het zeker niet slecht.

                              Greets...
                              hahaha,tis de bedoeling dat er een kies uitgaat en niet mn voortanden,bro!

                              komt allemaal wel weer goed maar vandaag word een lange dag.

                              verdoving begint nu uit te werken en heb net 2 brexine tabletten genomen want heb wel vette pijn in mn kaak nu.

                              heb net te hard gelachen om die slome xeno en moet daar nu de prijs voor betalen.


                              greetzz
                              ben ik toch nog ergens goed voor en lachen is gezond dusss

                              Comment


                              • Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,12:30)]ipv mij steun te bieden in deze moeilijke tijd wil je  me gewoon uitlachen,beentje

                                had wel wat meer support van je verwacht maar weet nu gelijk wat ik aan je heb

                                en ik maar denken dat je mn bro was


                                greetzz
                                sorry gozer dat was wel erg laag he
                                zal het niet meer doen goed??

                                kop op misschien dat die andere er heel gemakkelijk uit komt
                                dat komt heel vaak voor hoor en dan heb je der bijna geen last van.

                                sterkte der mee, want wat mss s ook al aan geeft je kan der behoorlijk beroerd van worden hoor en al helemaal als het gaat ontsteken
                                Who's the Chef

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X