Snapte al niet dat je het deed eigenlijk Arie, in een ander topic beschuldigde je Cur al zo ongeveer van een engelen geduld omdat hij het wel deed...
Primo/andriol kuur
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 27 2004,18:21)]zal jou nog eens info geven.....
wimmeke dus....
Weet niet echt waarom je zo reageerd..ik kan maar vragen en bijleren zodat ik het weet hoe ik het GOED moet doen..ben trouwens nog niet bezig, eerst moet alles in orde zijn en volg ik jullie advies, jawel je hoort het goed!!
Wat mijn doel is??? nen kilo of 5 zal echt wel het maximum zijn...
Dus proviron heeft geen nut.(ben toch al een beetje op de hoogte ervan)..dacht ik al.
Thanks voor de infoElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 27 2004,18:32)]Dacht al...
Persoonlijk heb ik daar ook geen commentaar op wil wel ff zeggen dat het advies van hoog niveau is..
Greets...
en harold had het ook al begrepen
greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 27 2004,18:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 27 2004,18:21)]zal jou nog eens info geven.....
wimmeke dus....
Weet niet echt waarom je zo reageerd..ik kan maar vragen en bijleren zodat ik het weet hoe ik het GOED moet doen..ben trouwens nog niet bezig, eerst moet alles in orde zijn en volg ik jullie advies, jawel je hoort het goed!!
Wat mijn doel is??? nen kilo of 5 zal echt wel het maximum zijn...
Dus proviron heeft geen nut.(ben toch al een beetje op de hoogte ervan)..dacht ik al.
Thanks voor de info
no hard feelings
greetzz
Comment
-
Vind het een beetje triestig....die reacties hier (niet allemaal).
Ik ben hier voor advies en sla dat niet in de wind.
Kan ook mijn suppl. geloven en provironnakuurtje nemen, dan val ik jou (arie) niet lastig en doe ik gewoon wat ze me ergens anders wijsmaken (verstand op NUL dus).
Zodus...sorry voor de overlast en als je er geen tijd wilt in steken doe het dan niet.
Met sommige mensen moet soms wat meer geduld hebben
Maar ja.....zo denk ik erover.
Toch bedankt voor de info die ik WEL gebruik.
grtz wimElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Belangrijkste is dat je antwoord op je vragen hebt gekregen en met de diverse adviesen wat doet. Verder begrepen Ariekanarie en jij elkaar niet helemaal. Weinig bijzonder gebeurt in RL ook.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 27 2004,18:56)]Belangrijkste is dat je antwoord op je vragen hebt gekregen en met de diverse adviesen wat doet. Verder begrepen Ariekanarie en jij elkaar niet helemaal. Weinig bijzonder gebeurt in RL ook.
Greets...
Kan ook niet elke dag op forum zitten daarmee...
grtz wimElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment