Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 27 2004,18:49)]Kan ook mijn suppl. geloven en provironnakuurtje nemen, dan val ik jou (arie) niet lastig en doe ik gewoon wat ze me ergens anders wijsmaken (verstand op NUL dus).
mag hopen dat je nu inmiddels begrepen hebt dat je supplier een koekebakker is als ie je proviron probeert aan te smeren als nakuur.
zo zie je maar dat je niet alles aan moet nemen van de eerste de beste a.s handelaar.
je KAN idd lekker doen wat hij je voorschrijft,je hebt alleen maar jezelf ermee......
YYYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSSSSSS
Vandaag bestelling ontvangen (met proviron, maar die zal ik toch ooit eens nodig hebben.)
Heb eens bijsluiter gelezen en daar staat toch op dat het nuttig is bij potentieproblemen (dus soms toch na kuur???)
Clomid heb ik nu ergens anders besteld.
Wat me opvalt aan die primo's van gs is dat de olie troebel is en als in ermee schud blijven er gelijk wat restjes aan de bovenkant hangen? Strange...iemand ervaring mee of dat kan, voor de rest ziet het er prima uit (met stierekop op dus).
Zou graag vandaag mijn eerste 300mg zetten.
Zijn er nog producten van gs die dat hebben (troebel met gelijk restjes in...)
grtz wim
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Heb alvast eens gekeken naar andere foto's van GS (ook primo) en zien er net hetzelfde uit.
Gs wordt toch nog niet gefakesd en zeker den primo niet want is nog maar net uit.
Zal toch eerste spuit maar zetten direct.
greets
Denk je sterk.
Potentie problemen en je eigen test dat plat ligt zijn niet hetzelfde. Het één komt wel voort uit het ander maar dat is dan ook alles. Proviron doet niks voor je eigen test dus is zinloos als nakuur. Je hebt clomid besteld wat wel goed is.
Van dat troebele zou ik het niet weten eerlijk gezegd. Heb nog geen nieuwe spullen van GS in handen gehad. De oude spullen van GS waren helder bij mijn weten.
Yep, daarnet eerste prik gezet en is poepsimpel (vind het zelfs leuk, de kik van de prik hé )
Nee, heb zelfs de prik niet gevoeld, doe het wel niet rap maar duw de naald er heel zachtjes in.
Vanaf volgende week begin ik met 4x40mg andriol erbij.
greets
Denk je sterk.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 30 2004,13:16)]Yep, daarnet eerste prik gezet en is poepsimpel (vind het zelfs leuk, de kik van de prik hé )
Nee, heb zelfs de prik niet gevoeld, doe het wel niet rap maar duw de naald er heel zachtjes in.
greets
oei sorry, 6x40mg....hopelijk wordt ariekanarie nu niet boos
greets
Denk je sterk.
En nog eens over mijn primo's. Zit gelijk iets in dat nog niet volledig opgelost is, spijtiggenoeg ken ik geen mensen die dit al gebruikt hebben of gezien hebben.
Voel mij nu een beetje een proefkonijntje.
grtz
Denk je sterk.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Sep. 30 2004,13:16)]Yep, daarnet eerste prik gezet en is poepsimpel (vind het zelfs leuk, de kik van de prik hé )
greets
oei sorry, 6x40mg....hopelijk wordt ariekanarie nu niet boos
greets
ik boos?
daar moet je heel wat voor doen.....
kan wel eens lichtelijk geirriteerd zijn maar dat is dan ook alles.
hoop voor je dat alles goed gaat en dat je niet teleur gesteld gaat worden.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment