Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (kleine @ Okt. 12 2004,14:34)]ga binnenkort met mijn eerste kuurtje beginnen
(168 cm 72 kg 4-5%)leve de snelverbrander)
10 weken
100 mg deca en 100mg primobolan per week
na 4 weken eventueel 200mg deca per week
laat de commentaar maar komen
ik heb deze dosering van een goede vriend gekregen omdat hij denkt dat dit het beste voor mij zou zijn en ik geloof hem ook want hij zit al 30 jaar in het vak het is niet mijn bedoeling om mega groot te worden maar gewoon ewa voller.
als je dit aanhoudt dan kan je op een jaar toch 10-15 kg bij komen(doordat je je eiwitopname manipuleert).
deze dosering kost mij trouwens minder dan dat ik met de zogezegde pro-hormonen zou werken en 3-4 pillen per dag zou nemen!
Hij had mij eerst aangeraden om gewoon 100mg deca/week te nemen en dit 8 weken+4weken rust en terug 8 weken en zo verder...
bij mij is het niet belangrijk om 10 kg bij te komen op 12 weken en dan 6-7 kg af te vallen maar het trager opbouwen en het dan ook te houden(proberen toch)
ik weet dat sommige mensen er anders over denken maar ik volg nog altijd de mensen met de meeste ervaring.
Citaat[/b] (kleine @ Okt. 12 2004,14:34)]ga binnenkort met mijn eerste kuurtje beginnen
10 weken
Vanaf je deca pakt stopt je lichaam met het maken van testosteron (deca legt alles plat) waardoor je een hogere dosering moet pakken.
Ik zou 300 mg nemen (zeker) wat de meeste hier al weinig zullen vinden.
Deca kikt maar goed in na 2 Ă 3 weken zodus zou voor 10 weken gaan.
Met deze doseringen (en platte axis) ga je idd niet veel massa bijkomen( kan zelfs omgekeerd effect hebben).
En nakuren???
Deca is niet zo mild, heb dat zelf ondervonden na kuurtje deca.
Eenmaal winny gepakt en nergens last van gehad, was op einde beter af met winny ipv deca (persoonlijk geval )
En als ik je hoor wil je niet teveel verliezen en daarna lekker verder knallen??
Zeker niet op deca, kan 5 maand duren totdat je axis hersteld is en test.aanmaak terug normaal is.
Zodus...je doet maar wat je wil, ben zelf geen voorstander van hoge doseringen ( kijk maar eens naar mijn kuurtje, zelfs die doseringen zijn minimaal) maar wat jij doet kost alleen maar geld, gezondheid en motivatie...en waarschijnlijk (zeker)spiermassa ook na kuurtje.
En voeding?? Anders ga je niet groeien...hopelijk weet je dat maar als je hier vraagt wat je axis is ben je er nog niet klaar voor.
Spreek van ondervinding...wie niet horen wil moet voelen
Primo daarintegen is milder voor axis (maar je pakt er toch deca bij dus........).
grtz wim
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Citaat[/b] (kleine @ Okt. 14 2004,14:16)]Hij had mij eerst aangeraden om gewoon 100mg deca/week te nemen en dit 8 weken+4weken rust en terug 8 weken en zo verder...
Denk je sterk.
maar als je goed nakuurt...hoeft het verlies toch niet zo groot te zijn?? Ga nl zelf ook Deca kuren voor 8weken 200mg
in combi met winstrol 6 weken 35mg..
Nakuur nolvadex..
Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Citaat[/b] (1977Marc @ Okt. 15 2004,12:25)]maar als je goed nakuurt...hoeft het verlies  toch niet zo groot te zijn?? Ga nl zelf ook Deca kuren voor 8weken 200mg
in combi met winstrol 6 weken 35mg..
Nakuur nolvadex..
Als je goed blijft eten, trainen en nakuurt valt het zeker alles mee.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 13 2004,10:45)]ik heb mijn eerste kuurtje ook maar 250 test genomen en ben er als een speer op gegaan, denk toch dat je best naar 200-250 deca zult gaan
Grtz
Jij injecteerde toch eens in de vijf dagen, Snipke? Da's dus 350 mg. per week.
Jij onthoud ook alles he, was inderdaad om de vijf dagen dat ik injecteerde, sterk Mr symmetrie
10 weken
Vanaf je deca pakt stopt je lichaam met het maken van testosteron (deca legt alles plat) waardoor je een hogere dosering moet pakken.
Ik zou 300 mg nemen (zeker) wat de meeste hier al weinig zullen vinden.
Deca kikt maar goed in na 2 Ă 3 weken zodus zou voor 10 weken gaan.
Met deze doseringen (en platte axis) ga je idd niet veel massa bijkomen( kan zelfs omgekeerd effect hebben).
En nakuren???
Deca is niet zo mild, heb dat zelf ondervonden na kuurtje deca.
Eenmaal winny gepakt en nergens last van gehad, was op einde beter af met winny ipv deca (persoonlijk geval )
En als ik je hoor wil je  niet teveel verliezen en daarna lekker verder knallen??
Zeker niet op deca, kan 5 maand duren totdat je axis hersteld is en test.aanmaak terug normaal is.
Zodus...je doet maar wat je wil, ben zelf geen voorstander van hoge doseringen ( kijk maar eens naar mijn kuurtje, zelfs die doseringen zijn minimaal) maar wat jij doet kost alleen maar geld, gezondheid en motivatie...en waarschijnlijk (zeker)spiermassa ook na kuurtje.
En voeding?? Anders ga je niet groeien...hopelijk weet je dat maar als je hier vraagt wat je axis is ben je er nog niet klaar voor.
Spreek van ondervinding...wie niet horen wil moet voelen
Primo daarintegen is milder voor axis (maar je pakt er toch deca bij dus........).
grtz wim Â
men voeding is goed in orde anders zou ik nog niet aan as denken,
als ik dit lees dan zou ik eerder voor de primo gaan 8-10 weken.
en ik heb echt niks gevraagd over axis?
Sorry was reply op andere post (been)....dacht dat je wou kuren en niet wist wat je axis was....
...je kan de primo verhogen of de deca...persoonlijk zou ik voor mijn eerste kuurtje voor primo gaan.
vb 10 weken 300mg en zien hoe je daar op reageerd tijdens en na kuur.
Gaat alles goed tijdens en na kuur dan zou ik de volgende keer voor deca gaan, zo kan je zelf weten waar je het best mee bent.
De keuze is aan jou... primo is lichter maar mindere terugslag.
Deca is zwaarder maar dan heb je ook langer herstel nodig...hangt ook af van persoon tot persoon maar ik ben daar dus wel gevoelig voor.
Je kan ook primo combi doen met een lichte orale...of gewoon je doseringen bij kuurtje wat je van plan was verhogen.
grtz wim(meke)
Denk je sterk.
Citaat[/b] (kleine @ Okt. 14 2004,14:16)]ik weet dat sommige mensen er anders over denken maar ik volg nog altijd de mensen met de meeste ervaring.
groeten,
kleine
Doe mij een plezier en vraag dan ook geen advies meer!
Nog wel ff dit, als die ervaren man jou dit aanraad op deze manier is het 100% zeker iemand die het niet snapt ben ik bang..
Hoop dat je verstandiger bent maar mocht dit niet zo zijn....succes.
Greets...
hadden mijn woorden kunnen zijn!!
ongelofelijk dat mensen een begeleider hebben die ze blindelings vertrouwen(dat zeggen ze dan)en dan toch hier komen vragen hoe en wat....
en dan nog zeggen dat je liever luistert naar mensen die meer ervaring hebben
waarom vraag je het eigenlijk dan als je het toch niet wil aannemen,kleine?
als jij je begeleider gelooft,waarom vraag je het dan aan ons?
je hoopte dus ergens toch dat wij hetzelfde zouden zeggen als hem....
dus je vertrouwde hem toch niet helemaal want anders had je het niet aan ons gevraagd....
ik vraag me trouwens af hoe je die 15 kilo denkt te winnen in een jaar tijd met dit soort kuurtjes....
en vraag me dan ook af of je denkt dat dit 15 kilo pure spier gaat worden...
ik zal je vast uit je droom helpen;dat gaat niet lukken!
dit bedoel ik niet lullig maar ik heb wel iets ervaring dus denk dat ik wel mee kan praten over dit soort dingen.
ik heb dan wel geen 30 jaar ervaring maar dat heb ik ook niet nodig,ik ben een snelle leerling.
ik hoop trouwens wel dat je ons over 2 maanden nog laat weten wat het geworden is met je kuur want je zal niet de eerste zijn die verdwijnt nadat je een waardeloos kuurtje hebt gedaan.
wens je evengoed wel succes,dat zal je nodig hebben nl.
Zou ook niet zomaar alles geloven van iemand dat verkoopt want die spreken voor eigen kas (niet allemaal natuurlijk).
Luister hier dus maar naar gewoon advies van mensen die er ook met bezig zijn...en sorry hoor maar jou begeleider 30 jaar ervaring? sorry maar ik weet meer na twee jaar opzoeken.
Heb ook al gekuurd dus ervaring heb ik ook...wel niet met het straffe spul.
Hoe lichtere producten je gebruikt hoe beter dat is voor volgende iets zwaardere kuur.
vb als je eerst 10 weken 300mg deca pakt met dianabol als frontload mag je er zeker van zijn dat een primokuurtje de volgende keer niet meer gaat aanslaan...
Is toch met alles zo...eenmaal je een babe gehad hebt zal je met minder niet rap tevreden zijn.
dom vb is ook...ga je van de eerste keer naar maledieven dan ga je spanje niks meer vinden.
####, wat lul ik toch allemaal maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
grtz wim
Denk je sterk.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment