nee ik vind het zeker niet vreemd om je biceps 2x te pakken
Mijn kuur
Collapse
X
-
ik zat te denken moet ik nu nakuren of niet en wat is het nut ervan ik hoorde dat het lichaam veel kan hebben en je je alleen ### voelt omdat je test produktie plat ligt en als je niet nakuutrt je kans hebt dat je test produktie meer wordt of is het nakuren niet daarvoor en hoorde ook iets dat je je lever moet reinigen maar weet het nu niet meer moet het nu wel of niet vind het niet erg dat ik me ### ga voelen ben een bikkel haha alle reply's welkom
Comment
-
IK zou zeker nakuren als ik jou was,aangezien clomid/nolvadex je test produktie weer zsm op gang brengt, doe je dit niet dan het wel es een tijdje gaan duren voordat eea weer op gang is ,met als gevolg een massaverlies van heb ik jou daar!!!!it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time
Comment
-
waar je ook je kuur vandaan hebt?
nolvadex ong. tussen 30 en 40 euro
clomid weet ik niet precies, maar denk rond de 15 euro ofzo.
ik ben helaas geen supplier. ik kan er wel aan komen, maar ik haal alleen voor mezelf. dus zoek maar iemand. op www.senac.com heb je ook forum waar aanbieders op staan. en clomid wordt nooit nagemaakt, dus is altijd echt. naam: clomifen is meest voorkomendeeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
oke ik heb nog steeds niks aangeschaft maar is het noodzakelijk om na te kuren gaat mij er alleen om dat alles blijf werken zoals eerst vind het niet erg als ik afval of me test eerst laag is heb namelijk geen zin meer om wat te nemen en duurt ook nog wel even als ik het nu zou willen aanschaffen voordat ik het binnenheb
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (karperblues @ Jan. 27 2003,17:25)]bij je volgende kuur zou ik je aanraden ALLES wat je nodig hebt in huis te hebben voor te beginnen want als je straks geen clomid vind heb je een probleem of je moet je massa verliezen geen probleem vindenGrowing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: