Mijn kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee ik vind het zeker niet vreemd om je biceps 2x te pakken
    it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

2 oefeningen is genoeg, vol is vol. Het is ook maar een kleine spiergroep dus geen probleem.
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zat te denken moet ik nu nakuren of niet en wat is het nut ervan ik hoorde dat het lichaam veel kan hebben en je je alleen ### voelt omdat je test produktie plat ligt en als je niet nakuutrt je kans hebt dat je test produktie meer wordt of is het nakuren niet daarvoor en hoorde ook iets dat je je lever moet reinigen maar weet het nu niet meer moet het nu wel of niet vind het niet erg dat ik me ### ga voelen ben een bikkel haha alle reply's welkom

Comment

Pff kan je geneens K U T zeggen hiero jezus zeg

Comment

IK zou zeker nakuren als ik jou was,aangezien clomid/nolvadex je test produktie weer zsm op gang brengt, doe je dit niet dan het wel es een tijdje gaan duren voordat eea weer op gang is ,met als gevolg een massaverlies van heb ik jou daar!!!!
            it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

En wanner moet ik ermee beginnen dan aankomende woensdag is 2 weken na me laaste injectie dus denk zelf vanaf dan maar hoeveel per week en voor hoe lang ?

Comment

beginnen: 3e week na je kuur
                clomid (goedkoopste) 10 dagen 100mg ed en dan 10 dagen 50mg ed.
                nolvadex (duurder) 1 doosje eerste week 2 per dag, daarna doosje leegmaken met 1 per dag.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oke tnx waar kan je het halen geld speelt geen rol haha maar wil niet dat iemand hette weten komt woon namelijk thuis en wil absoluut niet dat me ouders het te weten komen

Comment

waar je ook je kuur vandaan hebt?
                    nolvadex ong. tussen 30 en 40 euro
                    clomid weet ik niet precies, maar denk rond de 15 euro ofzo.
                    ik ben helaas geen supplier. ik kan er wel aan komen, maar ik haal alleen voor mezelf. dus zoek maar iemand. op www.senac.com heb je ook forum waar aanbieders op staan. en clomid wordt nooit nagemaakt, dus is altijd echt. naam: clomifen is meest voorkomende
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Clomiphene Citrate 24 tabl.50 mg €10,=
                      Is een beetje een gemiddelde prijs op internet.
                      Succes..

Comment

oke ik heb nog steeds niks aangeschaft maar is het noodzakelijk om na te kuren gaat mij er alleen om dat alles blijf werken zoals eerst vind het niet erg als ik afval of me test eerst laag is heb namelijk geen zin meer om wat te nemen en duurt ook nog wel even als ik het nu zou willen aanschaffen voordat ik het binnenheb

Comment

Het is wat jij wilt frolic maar zou persoonlijk zeker nakuren.
                          Het is toch zonde als je veel verliest van wat je nu gewonnen hebt.

Comment

bij je volgende kuur zou ik je aanraden ALLES wat je nodig hebt in huis te hebben voor te beginnen want als je straks geen clomid vind heb je een probleem of je moet je massa verliezen geen probleem vinden

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (karperblues @ Jan. 27 2003,17:25)]bij je volgende kuur zou ik je aanraden ALLES wat je nodig hebt in huis te hebben voor te beginnen want als je straks geen clomid vind heb je een probleem of je moet je massa verliezen geen probleem vinden
                              Is inderdaad verstandig pas met een kuur te beginnen als je deze van a t/m z hebt uitgestippelt en alles in huis hebt.

Comment

Inderdaad heb me niet goed voorbereid maar ik leer gelukkig van me fouten en de volgende keer zal ik het zeker in huis hebben tnx Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X