Mijn kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn kuur

Hallo mensen,

Ik ben vorige week begonnen met me kuur(een korte beschrijving)
    week 1: 1ml Winstrol depot (in schouder) en 1 ml Testosterone + 2ml Deca (Norma)
    week 2: 1ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 3: 2ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 4: 3ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 5: 3ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 6: 2ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 7: 1ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca
    week 8: 1ml Winstrol en 1ml Testa + 2ml Deca

wat vinden jullie ervan lekker kuurtje he
    Toen ik begon woog ik 72 en nu 74 kilo dus al 2 kilo winst
    ik hou jullie op de hoogte mzzlz

even wat opmerkingen

Het is beter om in mg te spreken dan in ml
    deca bijv is er in 50 mg/ml en 200 mg/ml
    Verder dien je winstrol minimaal om de dag te zetten omdat dit een kortwerkende steroide op waterbasis is.

Ik zou hier en daar toch wat aanpassingen doorvoeren

Ron-T

Comment

Ben het met Ron-T eens, heb dit al eerder in een andere thread aangegeven, mg, en geen ml.
      En ja je bent al begonnen met de kuur, dus moet je wat aan met die Winstrol, ik zou de Winstrol de eerste 4 weken pakken, en idd om de dag.

Comment

Ok bedankt maar dit werd mij aangeraden door een vriend die al wat kuurtjes achter de rug heeft en ook nog een aan de top van nederland heeft gestaan en dit was het beste voor me maar ja ik hou het toch maar zo krijg vandaag me 3e serie en die deca is idd 200 mg maar dat snapte jullie al denk ik zal volgende keer in mg doen

mzzls

Comment

Hallo ik zit nu in de 4e week heb donderdag me 4e injecties gekregen en ik word helemaal doodgegooid door mensen die zeggen van "zozo ben je aan trainen jongen" en ik moet zeggen het gaat aardig lekker ik zie zelf ook al grote verschillen kwa krachten en gewicht.ik begin nu veel voller te worden en zit nu om 77 kilotjes met 10,1 % BF,denk dat ik het in het begin een beetje had onderschat omdat ik er de 1e 2 weken nauwelijks wat van merkte tot nu dan er werd mij ook vertelt dat ik het pas na de 3e en 4e keer zou gaan merken en dat is zeker zo ik hou jullie op de hoogte mzzls

Comment

Is heel normaal dat je pas na een week of 3 a 4 echt wat gaat merken. Top dat het zo goed gaat.
            Succes verder..
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zit nu in me 6/7 week blijf alleen een beetje hangen rond de 80/81 kilo wel minder maar krijg morgen me 7 keer hoop dat het gewicht en kracht nog wat stijgt maar ik vind dat het bankdrukken ech achter blijft bij mij ik ben ong 10 kilo meer gaan drukken terwijl ik op sommige apparaten wel 30/40 kilo meer pak voor derest alleen beetje xtra vet op de buikstreek maar dat is er zo af (hoop ik haha)raden jullie nog aan om na te kuren met iets en zo ja met wat dan en hoe lang nou hoor het wel laat jullie meningen er maar op los haha laters

Comment

Curioso weet alles over " nakuren", Ik zou in ieder geval wel doen (nakuren)
                meneer De Pastoor

Comment

Gij zijt een bijdehand pastoorke merk ik
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

misschien komt het omdat je je bankdruk oefening niet goed doet ...je kan hem te breed /te smal pakken..als je te smal pakt belast je bijna alleen je schouders...
                    it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

ja dat is waar maar hoofdzakelijk pak je dan je tri's en ga vanaf morgen wat breder pakken trouwens over me kuur heb pas 7e keer gehad woensdag de laatste zit nu op ong 83 kilo dus komt lekker aan hoop dat ik de 85 haal trainen gaat super zit snel vol heerlijk gevoel.

Comment

top dat ie zo lekker gaat ..enne..vasthouen he
                        it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

Ben nu klaar met me kuur zit nog steeds op 83 maar ja heb nog een paar weken om aan te komen haha er valt haast niet tegen op te eten dat weet ik wel gewoon zo snel weer honger en dan heb je net je maaltijd op en lig je in bed heb je weer honger zooooooo dan wordt je gek geloof me weet soms ook niet meer wat ik moet eten haha maar ja heb nog nergens last van ga over een week nakuren denk ik en dan lekker door droog trainen voor van de zomer
                          zal volgende keer me bf erbij zetten mijn armen zijn van 28 naar 32 gegaan en gespannen van 32 naar 36 dus wel relaxt

Comment

ik hoef ook maar echt 2 oefeningen te pakken voor me biceps omdat ik dan gewoon vol zit pak ze wel met max belasting en concentratie is dat slecht dan maar 2 oefeningen ?

Comment

ik hoef ook maar echt 2 oefeningen te pakken voor me biceps omdat ik dan gewoon vol zit pak ze wel met max belasting en concentratie is dat slecht dan maar 2 oefeningen ? krijg erna echt nix meer omhoog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X