Is deze kuur wat ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is deze kuur wat ???

ik heb un vraag wil begin volgend jaar me eerste kuur gaan doen rustig aan beginnen zegmaar en nu wil ik weten of deze kuur goed is en evt. bijwerkingen alvast bedankt
    test 500 met deca 400 en 1 tabl.arimidex per dag en dan un nakuur met nolva groeten kleine wil

Hé Kleine Wil, misschien is er bij jou ook grote wil aanwezig om je even voor te stellen in het juiste topic. Daarna zullen de tips wel binnenstromen, denk ik! Groeten hoor!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

en hoeveel weken ga je dit doen

Grtz
      stil growing

Comment

de kuur duurt 8 weken is dat te lang te kort
        tis me eerste dus heb echt geen idee

Comment

Ten eerste zou ik aanraden ,verdiep u eerst in as , zijn genoeg sites waar je info kan vinden.
          8 weken is idd te kort met die produkten, best is 10-12 weken

Grtz
          stil growing

Comment

www.ergogenics.org ...
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

wat zijn de stats van kleine wil?

greetzz

Comment

Gezien je voorsteltopic zeg ik dat je er beter (nog) helemaal niet aan kunt beginnen.
                Daarbij heb ik héél sterk de indruk dat je er zeer weinig vanaf weet en gewoon iets neerzet wat je ergens opgevangen hebt. Kan er naast zitten en in dat geval zou ik zeggen, doe me gerust verbaasd staan met een goed onderbouwde uitleg over je kuur!
                Als dat niet lukt denk ik dat je er al helemáál beter niet aan kunt beginnen.
                Wat versta je trouwens onder nakuur met nolva, hoe zou je die indelen?

Comment

Ik denk ook niet echt dat die arimidex nodig is

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hoi sorry, maar ik ben niet zo heel bekend met het begrip forum.... en ben mischien wat kortaf geweest bij mijn 1e post

allereerst zal ik eens even wat specifieker zijn omtrent mijn kuur-voorstel

week 0 deca frontload 800 mg
                    test enathaat 1000 mg
                    (liever cyp als dit verkrijgbaar is bij mijn supp, ivm de langere halfwaarde tijd en dus stabielere bloedspiegels bij een injectie van 1 x p week)

week 1-8 deca 400 mg p week
                    test 500 mg p week

week 0-12 1 tab (1 mg arimidex)

week 13 beginnen met nakuur nolva 40 mg /dag
                    week 14 nolva 30 mg/dag
                    week 15 nolva 20 mg/dag

alleen vraag ik me af of de arimidex wel zin heeft tegen de vochtvorming bij de deca, omdat dat volgens mij de oorzaak is van progresteron en niet van oestrogeen
                    daarom zit ik te twijfellen tussen equipose en deca
                    maar over equipose hoor ik eigenlijk nooit echt positieve dingen van mensen die het gebruikt hebben

oh ja stats zijn, 24 jaar, 6 jaar serieus trainingservaring vet % 12% 94kg bij 1,94 m

helaas heb ik 1,5 jaar niet kunnen trainen vanwege werkdruk en een motorongeluk (knie) ik wil eigenlijk janaury beginnen met de kuur

groet kleine wil

Comment

als dit effectief uw eerste kuur is en je bent al van plan om een frontload te doen met 1gr test wat ga je dan als tweede kuur nemen.
                      Je eerste kuur kan je best op 250mg test gaan zitten en dit om de vijf dagen zetten, je kan daar nog de deca bijnemen , als je voeding,training en rust optimaal is kan je hier best 10 kilo van bijkomen waarvan je 6-8 kilo zal vasthouden.
                      Van de equipose zou ik zeker afzien omdat deze geen bal doet

Grtz
                      stil growing

Comment

De hoeveelheden die je noemt zijn absurd voor een eerste kuur in mijn ogen.
                        Je trainigservaring klinkt leuk maar je ligt er wel al anderhalf jaar uit, wat inhoudt dat je lichaam niets meer gewend is.
                        Door nu direct te gaan kuren loop je een zeer verhoogd risico op blessures en daarbij loop je de enorme progressie die je naturel kunt halen na zo'n stop mis. Dat is de reden dat ik zeg dat je het gewoon veel beter (nog) niet kunt doen.

Comment

En alweer ben ik het met miss S eens..

GRtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Nov. 29 2004,21:32)]
                            En alweer ben ik het met miss S eens..

GRtz..
                            Als miss S nog meer op het bord aanwezig zou zijnn kunne we allemaal wel met pensioen gaan

Comment

als je het zo bekijkt kan jij nu al met pensioen gaan,xeno

miss S is gewoon een Killa

snap ook niet waarom zij geen moderator is ipv die andere figuren

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X