Nw. kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nw. kuur

    Dit was mijn eerste kuur:

    week 1 10 mg d-bol 200 mg deca
    week 2 15 mg d-bol 400 mg deca
    week 3 15 mg d-bol 400 mg deca
    week 4 15 mg d-bol 400 mg deca
    week 5 15 mg d-bol 400 mg deca
    week 6 10 mg d-bol 200 mg deca




    Dit mijn 2e:  

    week 1 30 mg d-bol-400mg deca

    week 2 30 mg d-bol-400mg deca

    week 3 30 mg d-bol-400mg deca

    week 4 30 mg d-bol-400mg deca

    week 5 30 mg d-bol-400mg deca

    week 6 30 mg d-bol-400mg deca

    week 7 start nakuur nolvadex 40 mg

    week 8              nolvadex 20 mg

    week 9              nolvadex 20 mg


    mijn derde:

    8 weken 400 mg deca en 400 mg testo


    wil in het vroege voorjaar weer een kuur doen. heb in totaal aan 10 kg
    vastgehouden (weeg nu 80 kg). testo ben ik niet echt op gegroeid, wel droger geworden.  iemand advies voor een nw. kuur? (laatste kuur was half jaar geleden)

  • #2
    nee, geen advies. Iedereen kan groeien op test. Ga nog wat puzzelen en leg dan eens een hypothetische kuur voor. Succes!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

    Comment


    • #3

      Zet zelf eens wat in elkaar, en laat ons het maar beoordelen..

      Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

      Comment


      • #4
        Ik begrijp hieruit dat je bij je 1e en 3e kuur geen nakuur hebt gebruikt? Bij je 2e kuur wel, maar niet op de juiste manier, in week 6 heb je nog dbol en deca genomen en een week daarna begin je al aan je nakuur  

        Het feit dat je na 3 kuren pas 80 kg. weegt valt mij wel tegen (of je moet 1,60 zijn ofzo).

        Zou als ik jou was eerst veel info opdoen over aas en dit keer verstandiger gaan kuren.
        Shitty food will make you look like shit.

        http://www.pro-active-medicine.nl

        Comment


        • #5
          sorry, dat staat er niet helemaal goed in, heb alleen de eerste keer niet nagekuurd, 2e en 3e wel met drie weken tussen de laatste spuit...

          Comment


          • #6
            ik dacht hieraan:

            week 1 t/m10 500mg sust
            week 1 t/m10 400 mg deca
            week 1 t/m4 40mg dboll

            en natuurlijk nakuren (met nolva..)

            Comment


            • #7
              Tsja... dat is een standaard kuur uit de oude doos met meestal prima resultaat.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

              Comment


              • #8
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (nassien @ Dec. 12 2004,23:16)]ik dacht hieraan:

                week 1 t/m10  500mg sust
                week 1 t/m10  400 mg deca
                week 1 t/m4    40mg dboll

                en natuurlijk nakuren (met nolva..)
                Dit ziet er prima uit en als je voeding goed in elkaar steekt moet je hierop zwaar kunnen knallen.

                Je eerste kuur was trouwens een drama....daar groeit zelfs geen smurf van....

                De 2e kuur zou ook niet de mijne geweest zijn maar de 3e lijkt er al wat meer op en als je daarvan 10 kilo hebt overgehouden is dat ok.

                Post eens hoeveel en hoe vaak je eet als je wil....

                Comment


                • #9
                  Tijdens kuur (en ook daarna trouwens) probeer ik zoveel mogelijk te eten. begin meestal dag met groot bord brinta, overdag 6 boterhammen, warme maaltijd veel pasta, tonijn, broccoli, vis, aardappelen etc. elke dag grote shake met whey (op trainingsdagen ongeveer 1 uur daarna), verder elke dag en bak kwark. En daaromheen probeer ik er zoveel mogelijk in de duwen. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik doe het een beetje op gevoel, is misschien niet helemaal goed....

                  Comment


                  • #10
                    Dat is idd niet echt de juiste manier omdat je zo niet precies weet wat je naar binnen krijgt,kerel.

                    Je zal versteld staan van het feit hoe vaak je zou moeten eten om op de juiste manier aan je hoeveelheid kalorieen te komen.

                    Als je dat namelijk voor elkaar hebt zal je kuur ook meer opleveren.

                    Probeer daarom eens of je je aan een schema kunt houden waarbij je redelijk precies weet hoeveel en vooral WAT je naar binnen werkt.

                    Comment


                    • #11
                      Kuur is niks mis mee en kun je flink op groeien.


                      Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

                      Pain is temporary...pride is forever...

                      Comment


                      • #12
                        Met de kuur is inderdaad niets mis maar ben het helemaal met Arie eens dat er met de voeding wél wat mis is...
                        Ga je behoefte en wat je daadwerkelijk eet maar eens uitrekenen, als je voldoende eet zou me dat ten zeerste verbazen!!
                        Je kunt kuren wat je wilt maar zonder goede voeding gaat het nooit goedkomen, je zult beduidend minder uit je kuur halen en het ook heel slecht vast kunnen houden.
                        Ik hoop dan ook dat je verstandig bent en je eerst op voeding gaat richten voordat je verder denkt over je kuur.

                        Comment


                        • #13
                          thx guys, ik ga ermee aan de slag

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          Working...
                          X