test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • test e + winny log

    Hey mede bn'ers ik had beloofd een kuur log bij te houden dus bij deze.
    Het is me eerste injectie kuur.

    Week 1 t/m 12 test e 500 mg ew
    Week 9 t/m 14 winny 40 mg ed
    Week 14 t/m 18 nolva 30 mg ed

    Ik inject elke zondag en zit nu in me 4de week, tot nu toe nog niet echt noemenswaardige veranderingen gemerkt, injecties gaan me goed af, de eerste was alleen niet helemaal goed gegaan, eindigde met 3 gaatjes in me nog nooit zo schoon geweeste bil, had daar ook 3 dagen last van, niet pijnlijk maar nogal stijf.

    Veranderingen die ik tot nu toe merk is dat ik erg lekker in me vel zit op het moment en elke dag helemaal uitgerust ben.

    Zit wel met een vraagje, normaal gesproken zet ik iedere zondag, nu heb ik het afgelopen week op zaterdag gedaan ivm drukte dat ik dus niet kon zetten op zondag, uitgerekend heb ik hem 16 uur eerder gezet dan normaal, nu wou ik hem aankomende zondag weer zetten maar dit gaat me dus niet lukken ivm werk, nu wou ik weten of ik hem dan maandag avond kan doen, 2 dagen later dan me laaste inject (zaterdag) normaal doe ik het op zondag maar deze week en vorige week waren een beetje hectisch.

    Hoor graag van jullie,

    Zal iedere week een update doen.

  • #2
    Leuk begin van je log. Ik ga je volgen.

    Succes !
    Life doesn't get any easier...you just get stronger

    Comment


    • #3
      Kan wel wegens de overlap, maar het is beter van niet ivm de bloedwaarden.
      Het is natuurlijk beter het telkens op de zelfde dag en tijdstip te doen.
      Hoe strakker de bloedwaarde hoe beter de gain.

      16uur verschil is geen probleem, maar 2 dagen word al n stuk minder.
      Zet hem dan weer op zaterdag, als je dan de mogelijkheid hebt.

      Je zit nu in week 4, nog even geduld en je zal het effect gaan merken.
      Het duurt meestal n week of 4-5 eer je de verandering merkt. Maar geen nood, het werkt ook nog 2weken na, na je laatste inject..
      Last edited by Knulletje; 07-06-2012, 11:06.

      Comment


      • #4
        Ja mijn bedoeling was om het 1x op zaterdag te doen en voor de rest op zondag maar vanwege me werk kan het egt niet dit weekend normaal gesproken hoef ik nooit weg op zondag vandaar die dag en het komt ongeveer 3 x in het jaar voor dat ik in het weekend moet invallen voor iemand anders en natuurlijk uitgerekend in me eerste kuurtje pff dat zal je altijd zien he. Kan het niet eerder als maandag avond zetten helaas

        Comment


        • #5
          Zet het dan voortaan (de rest) ook op maandag avond, dan hoef je niet zo te klooien met de tijden.
          Beter 1x wisselen, dan 2x.

          Comment


          • #6
            Ja idd dat is misschien wel beter

            Comment


            • #7
              Ga dit zeker even volgen, succes !!!
              BP (95kg)
              DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
              mp (55) kg

              Comment


              • #8
                Goeiedag mede bners , kleine update:
                Het is zondag toch nog gelukt om te zetten gelukkig, dus de rest van de kuur gaat er ook op zondagen in, het is egt super gegaan, totaal geen last er van gehad gisteren en vandaag, niet stijf of wat dan ook helemaal niets.
                Gisteren borst en biceps getrained en gewogen,

                Me stats voordat ik begon waren 82kg op een vet percentage van 11% en vannochtend precies 88kg, wel heb ik het idee dat me vet ietsje is gestegen maar niet heel veel , ik kom net uit een cut diet dus vandaar dat het gewicht waarschijnlijk zo snel stijgt, kwam van 90 kilo met een vet percentage van 16%.

                In me cut fase drukte ik max 90 kilo bench press en in me vorige bulk 120 , momenteel druk ik 100 2x dus het gaat al wat omhoog, ik merk nog weinig van de test denk ik, ben nu begonnen aan week 5, ik zat te denken om misschien iets te verhogen naar 2,5ML of zal ik nog even wachten?

                Vanavond benen en buik op het programma,

                Keep u updated!

                Comment


                • #9
                  verhogen naar 2,5 ml.......... tsssss ben je superman ofzo? je hebt aan 1 ml(250mg) al zat en dan wil je zomaar tussentijds verhogen.... want? Zelfs ik heb niet zoveel nodig.

                  Zorg eerst maar dat je voeding goed is. Dan ga je echt gainen in massa en kracht. Dus verhogen uit je hoofd zetten en nooit meer aan denken tijdens een kuur.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                  Comment


                  • #10
                    Oke marnop bedankt voor je reactie, het was maar een vraagje maar zie aan de manier waarop je reageer dat ik dit beter niet kan doen, dan laat ik het zoals het is, maar me voeding zit wel goed , eet super veel en geen rommel, allemaal goede producten, maar de test zou deze week toch wel moeten beginnen ofniet?
                    Last edited by Shameless; 12-06-2012, 10:12.

                    Comment


                    • #11
                      De test doet z'n werk allang al, alleen voordat je echt flink voelbaar omhoog schiet in kracht en massa gains kan een x aantal weken duren. Is niet nauwkeurig aan te geven wanneer je die kick voelt.

                      hahah nu ik m'n vorige reactie terug lees, klinkt nogal...inderdaad. Sorry... was minder fel bedoeld.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Shameless View Post
                        Oke marnop bedankt voor je reactie, het was maar een vraagje maar zie aan de manier waarop je reageer dat ik dit beter niet kan doen, dan laat ik het zoals het is, maar me voeding zit wel goed , eet super veel en geen rommel, allemaal goede producten, maar de test zou deze week toch wel moeten beginnen ofniet?
                        Marnop heeft idd gelijk, je hebt niet zoveel nodig.
                        Plus het feit dat je als je gaat verhogen, net als dat je met Monitoring van je zetten/injects gaat rommelen, je veranderingen gaat krijgen in/van de bloedspiegels.

                        Onthou: hoe strakker de bloedspiegel, hoe beter je gains.
                        Stel je zou andere middelen erbij gebruiken, dan zet je de Testosteron vaak hoger. Maar dat is alleen omdat je Test n basis is, en je de Test hoger wilt houden dan de bijmiddelen. Dwz je zwakt de bijmiddelen af.
                        Als je net als jij nu eigenlijk alleen n Test zet, merk je het verschil niet eens tussen 500mg/pw of n 750mg/pw. En waarom zou je de Testosteron hoger zetten dan nodig is? Heeft in mijn ogen helemaal geen enkele meerwaarde.

                        Hoe reken je de hoeveelheid Testosteron uit die veilig voor je is?
                        Reken 7mg/pw per kg/bw. Dus zou jij (clean) 100kg wegen, zou je n 700mg/pw kunnen zetten, zonder problemen. Maar ook dan heb je niet de garantie dat je beter gaint dan op 500mg/pw.
                        Hoe meer stof je zet, hoe meer sides je kunt verwachten van die stof. Tevens houden sides ook weer je gain tegen, omdat je eigen lichaam gaat vechten tegen de stof die hij als n teveel ziet.
                        Denk nu niet dat als je 25%bf bezit en je weegt 100kg dat het dan ook zo werkt, nee dus. Je moet eigenlijk rekenen vanuit je vvm.
                        Waarom? Dit heeft weer te maken met het lichaams/bloedvolume, iemand die 100kg weegt heeft nu eenmaal meer bloedvolume dan iemand met 80kg.
                        Eigenlijk heeft die man van 100kg met 700mg/pw eenzelfde waarde als die kerel met 80kg bij 550mg/pw.
                        Dan komt er ook nog eens om de hoek kijken of je arts ervan af weet, en of hij bereid is je bloed te laten testen. Dan pas weet je het zeker.
                        Dus? Soms is minder, meer.

                        Comment


                        • #13
                          Succes ik doe dezelfde kuur en heb ook een log open staan, ik zit in week 1 nog ik ga je zeker volgen

                          Comment


                          • #14
                            Oh lol oude log.. Sorry

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dwo69 View Post
                              Oh lol oude log.. Sorry
                              Oude log?, start was 7juni..

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X