test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bedankt voor de reacties marnop en knulletje, nee maakt toch niet uit marnop je hoeft geen sorry te zeggen hoor hehe het was in ieder geval wel meteen duidelyk.

    Zal eind van de week weer update doen. Tot dan!

    Comment


    • #17
      okee man. graag gedaan iig.

      updates en ervaringen zijn altijd leuk om te lezen. succes !
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

      Comment


      • #18
        Succes!

        Wat ik me wel afvraag hoe jij 3kg vvm bent verloren toen je van 16 naar 11% ging. Meestal moet je zo'n cut makkelijk kunnen doen zonder verlies van spiermassa toch? Ook qua kracht was je flink achteruit gegaan zeg je. Volgende keer iets rustiger cutten met behoud van kracht en spieren lijkt me.
        Train hard or go hormone

        Comment


        • #19
          Klopt toph heb zon low carb diet met carb load dagen gedaan, beetje het ud2.0 diet maar dan net even anders maar goed. Heb toch net even te weinig binnen gehad op de low carb dagen, heb een intensiefe baan dus teveel verbrand op die dagen denk ik.
          Voelde me ook futloos op die low carb dagen, mijn lichaam reageert heel snel zodra ik veel carbs nuttig en wanneer ik dit niet doe schiet mijn gewicht dus ook naar beneden evenals mijn kracht maar goed, voor de volgende cut ga ik dit wel anders aanpakken.

          Comment


          • #20
            Update:

            Gisteren lekker getraind, heb het idee dat ik zo langzamerhand de effecten ga merken van de test, gisteren rug en triceps getrained en alles ging toch een stukje makkelijker leek wel, me flink bezig gehouden met deadliften,
            12 x 80
            12 x 90
            8 x 100
            6 x 110
            4 x 120
            1 x 150

            Ben zon ander half uur bezig geweest met trainen , gewoon normaal tempo en ook goed me rust gepakt tussen de sets door maar voelde me nog zo sterk na de training dat ik het niet kon laten om even 5x5 bench press te pakken voordat ik naar huis ging en dat ging eigenlyk wel lekker,
            5x80
            5x90
            5x95
            3x100
            1x110

            Comment


            • #21
              Originally posted by Shameless View Post
              Ben zon ander half uur bezig geweest met trainen , gewoon normaal tempo en ook goed me rust gepakt tussen de sets door maar voelde me nog zo sterk na de training dat ik het niet kon laten om even 5x5 bench press te pakken voordat ik naar huis ging en dat ging eigenlyk wel lekker,
              5x80
              5x90
              5x95
              3x100
              1x110
              5x5? Je mist een paar reps. Schaamteloos ...
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

              Comment


              • #22
                Hehe klopt inferno maar die zaten er niet meer in, je kan niet altijd mazzel hebben toch

                Comment


                • #23
                  Heb alweer een tijdje niet gereageert maar het gaat nog steeds goed hier, ben nu met week 6 bezig, zondag weer zetten dan begint week 7.

                  Gisteren heb ik rug en triceps getraind en het ging egt super lekker, ik was niet moe te krijgen, heb ook vannochtend nog even gewogen maar me gewicht schommelt tussen 89/90 blijft daar beetje hangen de laaste dagen dus ik ga mijn volkoren pasta opschroeven en me noten omhoog, en een bak kwark extra erbij , ik vind zelf dat ik nog niet egt veel groter ben geworden dan dat ik was maar mijn vriendin zegt dat ze wel een beetje ziet.
                  Ze vind mijn bovenrug wat groter en me schouders maar ik zie het niet maar de weeg schaal zegt ook dat ik al stuk zwaarder ben maar waar het dan zit? Naja ik zal nog wel geduld moeten hebben denk ik

                  Comment


                  • #24
                    Ook heb ik van een paar mensen gehoord dat ik een dikkere kop heb gekregen maar dat vind ik wel vreemd want krijg nauwelijks zout binnen, brood eet ik eigenlijk nauwelijks , eet daarvoor volkoren pasta

                    Comment


                    • #25
                      Hoi maatje,

                      Dit bergrijp ik niet helemaal.
                      12juni schrijf je dat je precies 88kg weegt.

                      Nu de 21ste schrijf je dat je schommelt tussen 89-90kg.

                      Dat betekend dat je vol in je kuur, in 9dagen 1 a 2 kg gaint.. Op test only.
                      Ik kan je vertellen dat je iets niet goed doet, het gaat te snel zo.
                      Bekijk opnieuw je voedings patroon en de monitoring daarvan.
                      Voer desnoods je eiwitten en vetten wat op, en laat de Kh wat zakken.

                      Comment


                      • #26
                        Ja dat klopt naja misschien verwacht ik er teveel van maar ik zit wel hoog in me kh, maar dat doe ik ook vanwege me werk, ik ben de hele dag aan het tillen en slepen van materialen en de hele dag aan het lopen, en als ik niet genoeg binnen krijg zakt mijn gewicht eerder dan dat het omhoog gaat, maar ik zal vanavond even me voedingschema nog eens onder de loep nemen , en des noods post ik het wel even

                        Comment


                        • #27
                          Zou ik zoal doen, kan Marnop er ook even naar kijken.
                          Die is in voeding en monitoring daarvan veel beter/verder dan ik.

                          Comment


                          • #28
                            Mja Knulletje, dan moeten de weegomstandigheden exact hetzelfde zijn, wat het zelden is. De ene dag plas je meer dan de andere etc. Toch?
                            Train hard or go hormone

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Toph View Post
                              Mja Knulletje, dan moeten de weegomstandigheden exact hetzelfde zijn, wat het zelden is. De ene dag plas je meer dan de andere etc. Toch?
                              in principe komt er uit wat er in gaat, mits de voeding okee en constant is.
                              je kan de hoeveelhed plassen tijdelijk beinvloeden door verandering van je voeding.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by marnop View Post
                                in principe komt er uit wat er in gaat, mits de voeding okee en constant is.
                                je kan de hoeveelhed plassen tijdelijk beinvloeden door verandering van je voeding.
                                Snap ik wel, maar dan moet de TS elke dag precies hetzelfde eten, met exact even veel zout. Een klein beetje meer zout en je houdt wat vocht vast. Ik denk dat het moeilijk is om te concluderen dat zijn voeding niet in orde is op basis van metingen van bw.
                                Train hard or go hormone

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X