test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Goede morgen , ik zit met een probleem en kan niet op internet vinden wat het is, ik heb gisteren full body getrained en op het laatste buik gepakt, zon 15/20 minuten en savonds kwam ik thuis en toen ik naar de wc ging om te plassen kreeg ik een lichte trekkend gevoel bij mijn onderbuik(blaas) nu werd ik vannochtend wakker en moest plassen, ik kon dus niet staant plassen omdat dat trekkende gevoel erg pijnlijk was geworden, ik moest halverwege afknijpen en gaan zitten en rustig verder , kon geen druk zetten omdat het erg zeer deed, nu heb ik gisteren wel heel veel water gedronken maar dat doe ik wel vaker, na me buik heb ik nog wel wat gerekt en voelde wel dat alles goed vol zat en met sommige rek oefeningen voelde ik het behoorlijk trekken maar dat ik niet normaal kan plassen sochtends heb ik nog nooit gehad? Iemand hier ervaring mee?

    Comment


    • #62
      Daar je steroiden gebruikt, moet je wel duidelijker zijn.
      Voelt het aan als n verkramping, die steeds heviger word?
      Of is het n stekende pijn?

      Pijn in de onderbuik bij gebruik van steroiden is geen onzin.

      Comment


      • #63
        Het is geen stekende pijn of drukkende, het trekt, bijv als ik me uitrek voel ik het trekken , ben nu wat gaan lopen met de hond buiten het lijkt wel iets beter te gaan nu ik in beweging , met plassen als ik druk op de blaas zet voel ik het trekken

        Comment


        • #64
          Kijk het even aan.

          Het kunnen gewoon je spieren zijn.

          Maar blijf niet ermee zitten als het aanhoud (moeilijk plassen) want het kan net zo goed n vergroting van de prostaat zijn, die de plasbuis afknelt. Ik wil je niet bang maken, maar het komt wel eens voor bij mannen die gebruik maken van anabole/androgene stoffen.
          Het komt vaker voor bij de androgene stoffen.. Maar je weet maar nooit.

          Comment


          • #65
            Bedankt knulletje voor de snelle reactie weer, ik kijk het nog wel even aan, zal vanavond wel even posten of het weer beter gaat of niet vannochtend toen ik uit bed kwam voelde ik het ook trekken met lopen, rechtop staan enz. Maar heb nu even een uur gewandeld met de hond en dat gevoel met lopen en staan is wel zo goed als vertrokken, schrok me wel het lam lazurus vannochtend, dacht wat is dit nou dan , wist het even niet meer...

            Comment


            • #66
              Ik heb dat ook wel eens gehad, drink even een flinke hoeveelheid water, de theorie erachter weet ik niet maar bij mij helpt het.
              Heb er heel af en toe last van als ik 100 km plus heb gefietst en te weinig heb gedronken.

              Comment


              • #67
                Ja ik heb niet te weinig gedronken gisteren, ik heb eerder teveel water gedronken in de gym, wat me wel opviel was dat ik helemaal niet naar de wc ben gegaan daar, heb wel heel veel gezweet, kon me shirt uitvringen, alleen savonds toen ik thuis was en naar de wc ging begon het, toen voelde ik het al licht trekken tijdens het plassen maar vannochtend met de eerste plas was het 5x erger , heb net geprobeerd te plassen weer, voel het nog steeds maar ik hoefde niet te gaan zitten van de pijn, dus het gaat al beter dan vannochtend gelukkig

                Comment


                • #68
                  Zijn er nog mensen die wat aan mijn voedingsschema zouden aanpassen? Of anders doen?

                  Comment


                  • #69
                    Wellicht prostatitis. Naar de dok.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • #70
                      raad jij mij aan nu gelijk naar de dok te gaan ''GeneralIx'' ? ik heb het even opgezocht trouwens,

                      Tot de mogelijke klachten behoren ondermeer koorts, kouderillingen, een abnormale plasdrang, vaak moeten plassen 's nachts, pijn, irritatie of een branderig gevoel bij het plassen, pijn tussen de aars en de balzak, pijn laag in de rug, pijn bij de zaaduitstorting, enz.

                      ik heb alleen pijn bij het plassen van die klachten die daar staan geschreven, en het is al aardig weg getrokken hoor nu, kan gewoon normaal plassen voel het alleen nog als ik veel druk met plassen zet, voor de rest is het goed verdwenen, en als ik me helemaal uitrek voel ik het nog licht trekken

                      Comment


                      • #71
                        Als het nu weer wegtrekt zou ik het nog even aankijken. Je hoeft niet naar de dokter voor niet meer bestaande klachten. Maar zou het wel in de gaten houden, als het een ontsteking is, kun je die maar beter laten behandelen.
                        Overigens is een licht trekkend gevoel niet heel vreemd, a.a.s. hebben het gevolg dat je nog al eens sneller verzuurt, dus je zult nog wel vaker kramp krijgen op plekken die niet horen (nek, onderkant kaken, etc.)
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                        sigpic

                        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                        Comment


                        • #72
                          Goeiedag allemaal, ff update, de pijn met plassen en uitrekken is helemaal vertrokken, voel der niets meer van gelukkig, gisteren de 7de gezet , niet helemaal goed gegaan, heb hem iets te hoog gedaan en het is nu dus ook stijf geworden, dat werdt het al paar uur na de prik maar goed, heb van het weekend niet kunnen trainen vanwege een weekendje weg, heb het weekend dus ook niet op de voeding gelet , ben vandaag begonnen met me nieuwe diet, heb ook niet gewogen vandaag.

                          Vanavond ga ik een full body training doen, weet niet of ik vnvnd nog aan toe kom om te posten maar dat zien we wel weer, anders post ik in de loop van de week weer wat.
                          Na deze week zal ik me even wegen.

                          Comment


                          • #73
                            Goeiemorgen allemaal, alweer tijdje niets gepost maar bij deze weer een update, heb eergisteren borst en biceps getrained en bankdrukken is alweer iets omhoog gegaan drukte 1x 120 en gisteren rug en triceps getraind en zat op de 190 deadlift.

                            Wat me opvalt de laaste dagen is dat ik snachts wakker schrik en dat ik raar droom, wordt achterna gezeten of donder ergens vanaf als ik dan wakker ben , ben ik helemaal klef en bezweet.
                            Me vriendin zei ook al dat ik erg druk ben in me slaap, ook viel me op dat ik meer haargroei heb gekregen op me buik , waar eerst nog geen haar zat zitten nu kleine zwarte zachte haartjes, hoop niet dat die nog flink gaan groeien want ze vallen nu nog niet zo erg op maar als ze nog langer worden heb ik me hele buik bezaaid met haar haha.

                            Heb me nog niet gewogen maar dat ga ik maandag weer doen, dan zal ik gelijk posten wat de weegschaal zegt.

                            Ga maandag ook beginnen met een nieuwe trainingschema, trainde voorheen dit:
                            Ma: -
                            Di: borst/biceps
                            Wo: benen/buik
                            Do: rug/triceps
                            Vr: schouders/traps
                            Za: -
                            Zo: full body

                            Soms schoof ik wat dagen op als ik die dag bijv niet kon of wat dan ook.
                            Me nieuwe schema ga ik 4 dagen trainen zodat ik wat meer rust pak, niet omdat ik met me oude schema niet goed voelde maar gewoon weer is wat anders proberen en me oude schema heb ik alweer lang gedaan.

                            Ma: borst/triceps
                            Di: rug/biceps
                            Wo: -
                            Do: benen/buik
                            Vr: schouders/traps
                            Za: -
                            Zo: -

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Shameless View Post
                              Wat me opvalt de laaste dagen is dat ik snachts wakker schrik en dat ik raar droom, wordt achterna gezeten of donder ergens vanaf als ik dan wakker ben , ben ik helemaal klef en bezweet.
                              Me vriendin zei ook al dat ik erg druk ben in me slaap, ook viel me op dat ik meer haargroei heb gekregen op me buik , waar eerst nog geen haar zat zitten nu kleine zwarte zachte haartjes, hoop niet dat die nog flink gaan groeien want ze vallen nu nog niet zo erg op maar als ze nog langer worden heb ik me hele buik bezaaid met haar haha.
                              Rick Baker Werewolf Transformation from An American Werewolf in London (1981) - YouTube

                              Heb jij nog last van pijn tijdens het plassen of andere kwaaltjes die noemenswaardig zijn?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

                              Comment


                              • #75
                                Ja kerel van Testosteron krijg je overal haar, behalve waar het moet komen (op je kop). En ja ook die op je buik zullen groeien.
                                Heftige dromen en hevig transpireren komen vaker voor bij aas.
                                Laat even de bloeddruk meten! Meten is weten.

                                Ik zie net je training schema. Je traint toch ook wel je achterkant schouders zeker?
                                Probeer hem in te lassen bij rug.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X