test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nee inferno geen last meer van gelukkig

    Comment


    • #77
      Wat het schema betreft, ik vraag me af of het wel een goed idee is om deze halverwege je kuur om te wisselen. Je wilt toch een soort van constante factor hebben zodat je goed je progressie kunt meten en waar nodig een beetje bijstellen. Als jij je schema helemaal omgooit, dan duurt het weer even voordat je het ritme goed te pakken hebt.

      Nu is het wel zo dat ik niet dolenthousiast ben over je eerste schema. Maar goed, dat zijn allemaal gedane zaken.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

      Comment


      • #78
        Ja ook achterkant, kan ik niet de gehele schouder op een dag pakken dan?

        Comment


        • #79
          Originally posted by Shameless View Post
          Ja ook achterkant, kan ik niet de gehele schouder op een dag pakken dan?
          Natuurlijk kan dat, maar je pakt hem (achterkant schouder) al mee met rug. Vandaar mijn voorstel.

          Comment


          • #80
            Goeiemorgen allemaal, ik weet het even niet meer op het moment, ik zou eigenlijk maandag gaan wegen maar ik kon het niet laten om vannochtend na het wakker worden/plassen even te kijken naar me gewicht.
            Nou heb ik me strikt aan het diet gehouden wat ik had gepost en nu gaf de weegschaal 88,8 aan, ik ben dus niet aangekomen, ik schommelde tussen 89/90 maar nu zit ik weer net onder de 89.

            Ik vond zelf dat ik wel groter toonde dan dat ik was, ook met shirtjes merkte ik dat wel de laaste week maar nu zegt de weegschaal dat ik niet ben aangekomen.

            Wat zal ik doen?

            Comment


            • #81
              Heb het nog eens nagekeken op verschillende website's waar je behoefte kunt berekenen, ik zit zo gemiddeld 200/300 kcal boven behoefte wat die calculatoren aangeven en me KH zit wel een stuk onder behoefte maar me vetten en eiwitten juist weer ver daarboven , iemand enig idee wat ik fout doe of kan verandere?

              Comment


              • #82
                mss ben je wat vet kwijt, als je vindt dat je groter oogt gaat het tg goed
                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

                Comment


                • #83
                  Wat Jij zegt. Daarnaast zijn calculators indicators, geen harde wetenschap. Als je wil aankomen, en dat gebeurt nu niet: eet meer. Sowieso gaat je stofwisseling wat harder van de androgenen, dus het kan goed dat je nu onder behoefte eet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                  sigpic

                  "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                  Comment


                  • #84
                    oke , naja ik denk dat ik dan van de pasta die ik 2x eet per dag 50 gram 75 gram maak per keer, en dat ik de magere kwark ook opschroef in plaats van 225 gram gewoon 450

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Shameless View Post
                      Goeiemorgen allemaal, ik weet het even niet meer op het moment, ik zou eigenlijk maandag gaan wegen maar ik kon het niet laten om vannochtend na het wakker worden/plassen even te kijken naar me gewicht.
                      Nou heb ik me strikt aan het diet gehouden wat ik had gepost en nu gaf de weegschaal 88,8 aan, ik ben dus niet aangekomen, ik schommelde tussen 89/90 maar nu zit ik weer net onder de 89.

                      Ik vond zelf dat ik wel groter toonde dan dat ik was, ook met shirtjes merkte ik dat wel de laaste week maar nu zegt de weegschaal dat ik niet ben aangekomen.

                      Wat zal ik doen?

                      Als je groter oogt en de kleding zit strakker....dan ben je dus gewoon wat gegroeid.
                      Als je ook genoeg vet kwijt raakt, wordt je dus ook niet zwaarder. Gooi je eiwitten en vetten nog maar wat omhoog.... en ook je KH nog wat voor wat meer spiervolume. Maar blijf je lichaam in de gaten houden mbt vetopslag.


                      Originally posted by Shameless View Post
                      Heb het nog eens nagekeken op verschillende website's waar je behoefte kunt berekenen, ik zit zo gemiddeld 200/300 kcal boven behoefte wat die calculatoren aangeven en me KH zit wel een stuk onder behoefte maar me vetten en eiwitten juist weer ver daarboven , iemand enig idee wat ik fout doe of kan verandere?
                      200/300cal boven je behoefte gaan is BS om te doen. Want dan heb je voor niks je behoefte berekend of bepaald.....

                      Bepaal je doel en bepaal aan de hand daarvan wat dan je behoefte is om dat doel te halen. En hou je daar dan aan.
                      Bepaal je je behoefte op 3000cal met een EKV van 40-30-30 en je wordt alleen maar droger en niet zwaarder dan is dat zo.
                      Wil je harder groeien dan stel je je behoefte bij op bijvoorbeeld 3500cal per dag. Dan maak je een voedingsplan op die basis en behoefte en daar hou je je aan.

                      btw, op meer eten kan je evengoed nog droog worden of blijven......als je het goed doet in EKV verhoudingen, de juiste voeding en timing.

                      succes.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                      Comment


                      • #86
                        bedankt voor reactie marnop, ja ik ga hier en daar wat aanpassen, in me schema eet ik 2x een portie volkoren pasta van 50 gram daar ga ik 75 van maken, ik weet dat ik wel gevoelig ben voor koolhydraten dus doe die niet gelijk weer zo insane hoog als de vorige keer, me eiwitten doe ik ook wat omhoog door inplaats van 1x 450 / 2x 225 gram te eten verander ik dat in 3x450 gram, dan kijk ik dat weer een week aan en als het nodig is doe ik de pasta volgende week omhoog

                        Comment


                        • #87
                          als je met je pasta van 100 gram naar 150 gram gaat, dan kan je wellicht beter een maaltijd extra pakken als je zo erg gevoelig bent voor carbs. Dan eet je geen 2x50gram maar 3x 50gram. Dan hou je de aanvoer van carbs ook stabieler. Iets minder hoge en iets minder lange pieken, is beter. Gunstiger mbt vetopslag een aanvoer van bouw- en energie-stoffen.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                          Comment


                          • #88
                            hmm, okay, maar wanneer zal ik die extra maaltijd pakken ik eet me 2x pasta nu voor me training en na me training dat komt neer op 17:30 en rond 19:30/20:00 zo ongeveer

                            Comment


                            • #89
                              ergens eerder op de dag gewoon...? Weet niet om de hoeveel tijd je nu een maaltijd eet? Maar pas het ergens in, verdeel de tijd en maaltijd-tijden. Als je dan nu elke 3 uur eet, dan maak je er 2,5 uur van bijvoorbeeld.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                              Comment


                              • #90
                                ik post me schema hier wel even

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X