test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    08:00
    - 60 gram havermout
    - 500 ml magere melk
    - 2 schep whey
    - 1 multivitamine
    - 3 omega visolie

    10:00
    - 225 gram magere kwark
    - 15 gram walnoten

    13:00
    - 4 volkoren brood
    - 200 gram gerookte zalm

    15:00
    - 225 magere kwark
    - 15 gram walnoten

    17:30
    - 50 gram volkoren pasta
    - 1 plak milner kaas
    - 1 schep whey
    - 1 dosering WMS anabolic
    - 3 omega visolie

    19:00 (direct na training)
    - 1 schep whey
    - 20 gram dextrose
    - 1 dosering WMS anabolic

    19:20
    - 50 gram volkoren pasta
    - 1 plak milner kaas
    - 2 runder tartaren
    - 2 el olijfolie

    22:30
    - 450 gram magere kwark
    - 40 gram walnoten
    - 3 omega visolie
    - 1 multivitamine

    Comment


    • #92
      Goeiemorgen allemaal ik heb gister weer gezet, alles goed gegaan, totaal geen last ervan , had van de week eerder gewogen en gaf al in eerdere berichten aan, dat ik onder de 89 kilo zat (88,8) en eerst tussen de 89/90 schommelde, normaal gesproken weeg ik alleen op maandag na het plassen, ging toch nog even wegen vannochtend, nu dacht ik dat ik een knappe weegschaal had gekocht maar goed, hij gaf 90,7 aan -_-'

      Dus ik had al zoiets van hoe kan dat nou? Ik heb er dus nieuwe batterijen in gedaan en nog 3x opnieuw opgestaan en telkens 90,7 dus was eigenlijk wel blij want die 88,8 die hij paar dagen geleden aan gaf was niet erg motiverend.

      Neem aan dus dat de weegschaal toe was aan nieuwe batterijen ofzo maar goed, volgende week maandag weer opnieuw wegen.

      Me voedingsschema ga ik niet teveel aanpassen, enigste wat ik nu verander is de kwark die ik met 1 bakje verhoogd, de pasta laat ik nog even zoals het is, kan altijd volgende week nog verhogen.

      Na deze week ga ik me winny erbij gebruiken , 40 mg ed.
      Zat alleen nog even in over de tijden kwa inname? Het zijn tabs van 10mg Moët ik die verdelen over de dag of gewoon 2x 20mg? En hoelaat zal ik die nemen, train rond 17:30.

      Vanavond borst/triceps op het programma.

      Comment


      • #93
        Zou gewoon 40 mg een uur voor het trainen, en op niet trainingsdagen 40 mg bij het ontbijt. Spreiden mag, maar een iets pulserendere stijl van inname zal weinig verschil geven.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

        sigpic

        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        Working...
        X