Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 21 2005,00:34)]Proviron kun je tot aan je nakuur gebruiken, wat mij betreft.
Ga je nu deze kuur doen? (ik ben het ff kwijt...)
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 21 2005,09:16)]week 1-6 dbol
week 1-8 sus en deca
week 7-11 proviron
week 11-13 nakuur
Dit is em Mr symmetrie , verbeter me maar
Grtz
Verbeteren is niet nodig, Snipke, 't is gewoon een knalkuur! Eventueel doortrekken naar 10 weken sus/deca, is een mogelijkheid, maar dat zou ik pas in week 7/8 beslissen. hangt ervan af of je nog aankomt.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
dat was ik ook van plan, kijken wat week 7-8 zeggen en dan misschien doortrekken, maar heb het speciaal op 8 weken gezet omdat ik van de vorige keer weet dat na week 8 meestal niet veel meer gebeurt buiten mijn lichaam op zijn donder geven en ziek worden. Zo om de drie dagen prikken tja het blijft een belevenis he
8:00 : Bord vezels met melk
9:30 : eiwitshake ( ik kan s morgens niet direct eiwitten verdragen daarom een uurtje ertussen)
10:00 : banaan + appel
11:30 : 125gram basmati rijst + kalkoenfilet 250-300gr
13:00 : trainen
14:00 : na training, dextrose en eiwitten en banaan
15:00 : 3 handen vol noten (heb kleine handen)
16:00 : eiwitdrankje 300kcal - 45gram kh en 30gram eiwitten
17:30 : avondeten
voor de rest eet ik nog s avonds , banaan + brinta met melk shake + kwark
Misschien nog wat vetten toevoegen snipke, behalve de noten zie ik geen vetbron. Paar keer in de week vette vis en/of lijnzaadolie zou voldoende moeten zijn. Tussendoor kan je wellicht ook wat eieren eten, een goede eiwit- en vetbron.
Citaat[/b] (harold @ Jan. 22 2005,09:30)]
Het is wat vroeg om te vragen, maar al getraint? En flinke pomp gehad van de dboll.
Ik had er erg snel last van, ben dus benieuwd hoe het met jou zit.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment