Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

we hebben allemaal aanleg voor iets... manneke

Comment

8 x 85 ??  en 8 x 90??

das niet mis op het moment doe ik 90 kg net 5 x heb namelijk 3 maanden niet gebankt  
      maar dat komt welweer hoop ik  

Who's the Chef

Comment

Nette gewichten hoor,Snip!

Niks mis mee...........

Voor een vrouw dan... HAHAHAHA

Geintje gabber!
        Squatten doe ik je absoluut niet na hoor!Respect!
        De rest zijn ook serieuze gewichten hoor,niks om je voor te schamen.

Comment

hahahahaha tja voor een vrouw, ik weet het , ik moet eens dringend gaan trainen op kracht, vind van mezelf ook dat mijn massa niet overeenkomt met mijn kracht

Grtz
          stil growing

Comment

Niks te lachen hoor !,

Zelf ben ik erg zwak in de rug (vooral pull-downs en chins)
            Verder ook niet sterk in latteral en front raises  

Ben daarom blij dat ik thuis train

Grtz..

Alias Homer Simpson ...

Comment

ik doe hetzelfde als jou snipke.
              al is dat wel eens meer geweest maar ik mis ff de motivatie de laatste tijd.

Comment

dan ben ik de enige vrouw hier niet , ga me wel in verloop van tijd eens verdiepen in een echt kracht shema.

|@real : komaan he gozer, zo kennen we u niet

Grtz
                stil growing

Comment

ik haal je zelfs al in snipke

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Jan. 27 2005,19:44)]dus xeno jij hangt 2 schijven van 20 aan elke kant en nog een klein schijfje erbij voor barbel curl , ik bedoelde met mijn barbell curl dat ik 2 schijven van 20 eraan hang ,dus in totaal toch een 40kilo
                    Dat ik met mijn benen zo sterk ben komt door mijn achtergrond als muay thaier, ik heb serieus sterke benen al zeg ik het zelf

Grtz
                    en je ik heb in totaal 40 tot 45 kilo aan zo een ding hangen...me biceps zijn ook me sterkste spiergroep.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Jan. 27 2005,19:44)]dus xeno jij hangt 2 schijven van 20 aan elke kant en nog een klein schijfje erbij voor barbel curl , ik bedoelde met mijn barbell curl dat ik 2 schijven van 20 eraan hang ,dus in totaal toch een 40kilo
                      Dat ik met mijn benen zo sterk ben komt door mijn achtergrond als muay thaier, ik heb serieus sterke benen al zeg ik het zelf

Grtz
                      was je ook goed in muay thai? wedstrijden ofzo...gewoon beetje interesse
                      stats :
                      - 17 jr
                      - 86 kg
                      - 1,88 m
                      - 8-10% bf

Comment

ik zeg maar nix ik doe amper 65 kg drukken
                        stats :
                        - 17 jr
                        - 86 kg
                        - 1,88 m
                        - 8-10% bf

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 28 2005,19:25)]
                          Originally posted by [b

Grtz
                          en je ik heb in totaal 40 tot 45 kilo aan zo een ding hangen...me biceps zijn ook me sterkste spiergroep.
                          per kant 40-45 kilo xeno of in totaal, en is dat met de barbell bijgerekend of puur de gewichten, als het in totaal is scheelt het toch niet veel vind ik, ik hang ook 2 schijven van 20 eraan.

@Dude, ik heb in totaal toch een 40-50 wedstrijden gedaan, maar toen was er nog geen k1 enzo, ik heb wel een paar keer in Breda in de ring gestaan .

Grtz
                          stil growing

Comment

De enige die je moet verbeteren is jezelf, Snip.

Al dat vergelijk altijd, ik doe dit en ik doe dat... Blablabla...

Ik vind het mooie gewichten. En wie vind van niet, nou ja... who cares...

Carry on!

Ben benieuwd naar de vooruitgang, Snip... Niet vergeten een loggie te openen

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,20:20)]per kant 40-45 kilo xeno of in totaal, en is dat met de barbell bijgerekend of puur de gewichten, als het in totaal is scheelt het toch niet veel vind ik, ik hang ook 2 schijven van 20 eraan.
                              in totaal snip dan zou ik 80 kilo op me biceps kunne doen .. ben geen markuhs ruhl .. neej dus in totaal is ongeveer hetzelfde als jouw dus en die stang is mss 3 kilo ofzo...ken op me max denk 22,5 of 25 kilo per kant doen.

zitten we daar toch dichtbij had ik niet verw8...ben ik toch sterker als ik verw8tte....maar tegen die rug en poten van je ken ik niet tegenop ..

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,19:22)]dan ben ik de enige vrouw hier niet   , ga me wel in verloop van tijd eens verdiepen in een echt kracht shema.

|@real : komaan he gozer, zo kennen we u niet

Grtz
                                komt doordat mijn trainingsmaat een aantal maanden in rusland zit. dan zit ik alleen daar in de gym en ik mis de pep iemand die tegen me zegt kom op je weet wel. ook als ik na het werk thuis kom en zit lekkerop de bank is er niemand die om een uur of 7 komt

maar goed ik kom langzaam weer in mijn ritme terug zonder een trainingsmaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X