Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahahahaha tja voor een vrouw, ik weet het , ik moet eens dringend gaan trainen op kracht, vind van mezelf ook dat mijn massa niet overeenkomt met mijn kracht
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 27 2005,19:44)]dus xeno jij hangt 2 schijven van 20 aan elke kant en nog een klein schijfje erbij voor barbel curl , ik bedoelde met mijn barbell curl dat ik 2 schijven van 20 eraan hang ,dus in totaal toch een 40kilo
Dat ik met mijn benen zo sterk ben komt door mijn achtergrond als muay thaier, ik heb serieus sterke benen al zeg ik het zelf
Grtz
en je ik heb in totaal 40 tot 45 kilo aan zo een ding hangen...me biceps zijn ook me sterkste spiergroep.
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 27 2005,19:44)]dus xeno jij hangt 2 schijven van 20 aan elke kant en nog een klein schijfje erbij voor barbel curl , ik bedoelde met mijn barbell curl dat ik 2 schijven van 20 eraan hang ,dus in totaal toch een 40kilo
Dat ik met mijn benen zo sterk ben komt door mijn achtergrond als muay thaier, ik heb serieus sterke benen al zeg ik het zelf
Grtz
was je ook goed in muay thai? wedstrijden ofzo...gewoon beetje interesse
Grtz
en je ik heb in totaal 40 tot 45 kilo aan zo een ding hangen...me biceps zijn ook me sterkste spiergroep.
per kant 40-45 kilo xeno of in totaal, en is dat met de barbell bijgerekend of puur de gewichten, als het in totaal is scheelt het toch niet veel vind ik, ik hang ook 2 schijven van 20 eraan.
@Dude, ik heb in totaal toch een 40-50 wedstrijden gedaan, maar toen was er nog geen k1 enzo, ik heb wel een paar keer in Breda in de ring gestaan .
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,20:20)]per kant 40-45 kilo xeno of in totaal, en is dat met de barbell bijgerekend of puur de gewichten, als het in totaal is scheelt het toch niet veel vind ik, ik hang ook 2 schijven van 20 eraan.
in totaal snip dan zou ik 80 kilo op me biceps kunne doen .. ben geen markuhs ruhl .. neej dus in totaal is ongeveer hetzelfde als jouw dus en die stang is mss 3 kilo ofzo...ken op me max denk 22,5 of 25 kilo per kant doen.
zitten we daar toch dichtbij had ik niet verw8...ben ik toch sterker als ik verw8tte....maar tegen die rug en poten van je ken ik niet tegenop ..
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,19:22)]dan ben ik de enige vrouw hier niet , ga me wel in verloop van tijd eens verdiepen in een echt kracht shema.
|@real : komaan he gozer, zo kennen we u niet
Grtz
komt doordat mijn trainingsmaat een aantal maanden in rusland zit. dan zit ik alleen daar in de gym en ik mis de pep iemand die tegen me zegt kom op je weet wel. ook als ik na het werk thuis kom en zit lekkerop de bank is er niemand die om een uur of 7 komt
maar goed ik kom langzaam weer in mijn ritme terug zonder een trainingsmaat.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment