Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Al dat gedoe over het aantal kilo's dat je kunt curlen of drukken...dat zegt ook niet alles. Het ligt er ook maar aan hoe je de oefening uitvoert. Met heel veel cheaten curl ik ook wel 80 kilo(...nouja bijna dan... )

Bij mij op de sportschool heb je er een paar bij lopen zeg.
    Eentje kon  wel 200 kilo bankdrukken zei hij....en dat liet ie dus zien....er moesten wel 3 man komen helpen om het gewicht mee omhoog te sleuren, en zo deed ie 4 reps
    Waar ben je dan mee bezig  

Ik train zelf met Banaan(neboom tegenwoordig   )en vroeger drukte we  setjes met 120kg (10/12 reps). Daarna hebben we ooit een tip van iemand gekregen om zover mogelijk te rekken bij alle borst oefeningen...waarna we zo'n 20 kilo achteruit gingen, maar wel een betere workout kregen.Inmiddels zitten we al weer terug op het oude gewicht, maar nu met strikte uitvoering!!!

En nog ff on-topic: Hoe gaat het met je kuur snipke???
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Kuur gaat lekker, heb alleen last van onderrug en probeer oefeningen voor deze te mijden, enkel de deadlift doe ik nog.

@B_L_C_ lang geleden dat ik je hier nog gehoord heb, alles oke daar in de Limburg

@Rik, ik heb vandaag ook van een leraar van mij vernomen dat stretchen een goede zaak zou zijn, waardoor je na een periode sterker zou worden, zou goed zijn voor de actine en myosine filamenten

@Real : trainingsmaat of geen trainingsmaat je moet erin vliegen, hoe is het eigenlijk met je sth kuurtje gegaan

Grtz
      stil growing

Comment

Stretchen doe ik zelf ook altijd. Gewoon even tussen sets door. Je wordt idd op korte termijn sterker van ( of ben ik gewoon een beest? ) En ook wat daarmee samengaat is dat je net dat kleine beetje meer kunt pakken qua gewichten. Vergeleken dan met wanneer ik niet stretch.

Comment

In de limburg alles goed, Snip...

Vermits ik al een tijdje terug aan de slag ben, geraak ik meestal pas rond 17H30-19h30 in de gym (twee dagen/week) en ik moet zeggen dat het de laatste tijd pokkedruk daar is.

En dat begint ouwe BLC serieus te storen. Al die wannabe's die op je toestel kruipen als je even je combinatie toestellen afwerkt. Gym etiquette is ver zoek daar in Bilzen op het moment... Echt irritant... Nu ja meestal is een blik dan wel genoeg om ze duidelijk te maken dat ze even motten opkrassen...

Of je bankje inpalmen (staan er 6!!!!&#33, dan geraakt BLC van kook... Ach ja...

Ik kon vriendelijker zijn in de gym, maar ja...

En dan heb ik het nog niet gehad over vrienden die met een blauwe streep op de auto rondrijden en constant aan mijn neef vragen om mee te mogen trainen... Alsof ze zouden kunnen volgen...

Zoals je ziet, het gaat goed in Limburg, ehhe..
          En hou ons op de hoogte van je vooruitgang. Volgende keer moet je toch eens de kortere kuurtjes nemen met als intermezzo creatine. Da werkt volgens mij gegarandeerd ook...
          . Meer zeg ik niet

Comment

jij hebt dat gedaan zo een korte kuurtjes he of was het toch van plan, ik was het ook van plan maar ben de site kwijt waar alle info stond,misschien weet jij er nog eentje

Zo te lezen straalt het zonnetje nog altijd in Bilsen, zal toch eens moeten afkomen om te trainen he, laten we die wannabees eens zien wat trainen is

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]@Rik, ik heb vandaag ook van een leraar van mij vernomen dat stretchen een goede zaak zou zijn, waardoor je na een periode sterker zou worden, zou goed zijn voor de actine en myosine filamenten
              @Snipke;Met rekken bedoelde ik...met alle borst oefeningen het gewicht zover mogelijk laten zakken,vooral met fly's maar ook met bankdrukken. In het begin lieten wij de stang niet tot op de borst komen, maar een paar centimeter erboven. Nu doen we dat wel en het maakt een wereld van verschil.
              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
              Don't stimulate....Annihilate!!!
              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jan. 29 2005,18:34)]@Real : trainingsmaat of geen trainingsmaat je moet erin vliegen, hoe is het eigenlijk met je sth kuurtje gegaan

Grtz
                mijn sth kuur is gegaan zoals hij moest gaan al was ik zelf niet echt tevreden. maar schijnbaar hoort dat bij sth of zo want de meeste klagen na een kuur dat ze niet tevreden zijn?!?!
                maar goed volgende keer toch een kuur zonder sth.

Comment

Snipke hoe lang ben je nou al bezig en hoe gaat het met de gains??

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Kleine update, vandaag borst gedaan en moet zeggen dat niet alles meevalt, ik krijg na een serie setjes vlak dumbelldrukken zo een pomp in mijn borst dat fly's doen echt pijnlijk wordt, hiermee bedoel ik dat de pijn begint ter hoogte van de bovenarm en zo verder trekt tot aan de schouders en traps, echt een stekende pijn. precies of ze met priemen in mijn schouders aan het steken zijn. Komt dit nu van de as of ben ik gewoon een blessure aan het oplopen, ik weet het niet, maar trainen is zo wel niet meer plezant. Vandaag direct glucosamine gaan halen en misschien dat het hiermee weg gaat. Ben tot nu een kilo of 5 aangekomen maar blijf precies nu stabiel , misschien als de deca en sus gaat aanslaan dat er meer bijkomt, ik hoop het toch. Ben ook een weight gainer gaan bij halen om zo toch nog een 500kcal en 50gram eiwitten meer binnen te krijgen.

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,20:20)]

@Dude, ik heb in totaal toch een 40-50 wedstrijden gedaan, maar toen was er nog geen k1 enzo, ik heb wel een paar keer in Breda in de ring gestaan .

Grtz
                      Ik heb zelf een tijdje bij survivor en R. Dekkers getraind in Breda, moest je ook tegen jongens van die sportschool??

Grtn
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

@ Die pomp komt door de dboll, ik heb precies hetzelfde.
                        Ik kan soms gewoon niet meer omdat ik te ver opgepompt ben. Is af en toe wel jammer, maar het geeft ook wel een goed gevoel als je in de spiegel kijkt na de training.

Gaat wel lekker snipke

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (JaapB @ Feb. 07 2005,18:23)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Jan. 28 2005,20:20)]

@Dude, ik heb in totaal toch een 40-50 wedstrijden gedaan, maar toen was er nog geen k1 enzo, ik heb wel een paar keer in Breda in de ring gestaan .

Grtz
                          Ik heb zelf een tijdje bij survivor en R. Dekkers getraind in Breda, moest je ook tegen jongens van die sportschool??

Grtn
                          dat weet ik niet meer jaapB , het is ook al 7-8 jaar geleden waar ik over spreek

Grtz
                          stil growing

Comment

ik zou anders even alleen fly's niet doen maar de peck deck daar is je last arm een heel stuk korter dus minder druk op je boven arm
                            suc6 snipke
                            Who's the Chef

Comment

@Snipke toch maar een beetje bulken dan?? Pomp is inderdaad erg bij dboll wat werkt zijn minder reps te doen bij alle oefeningen gewoon zwaar gaan dus. Wij doen meestal tussen de 6 a 8 herhalingen.

Succes Mr. Pump!!  
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik bulk nu al Banaan, ik zit nu al zo een 700kcal boven mijn behoefte. Ik doe ook steeds 6-8 hh en loeizwaar

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X