Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleine update. Begin serieus te twijfelen of mijn lichaam nog wel reageerd op as, heb de sus nagekeken en moet dus echte zijn (volgens bodypage) , ik zet dus 250 per twee dagen en deca ook, ben mijn eerste weken 5-7 kilo bijgekomen en dan niks meer. Ben elke training wel sterker en serieus sterker, neem nu toch gewichten waarvan ik vroeger nu dacht van ze te kunnen pakken. Door de proviron hou ik ook geen vocht meer vast en dat heeft niks gescheeld in kilo's weeg nog altijd hetzelfde.

Dacht er nog over om de laatste drie weken winstrol tabs bij te nemen, zou dit effect hebben voor drie weken of weggesmeten geld

Grtz
    stil growing

Comment

• Heeft allicht effect maar je zal er niet veel van bijkomen in gewicht.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Stuur me voor de zekerheid anders een ampul van die sustanon,Snip?

Laat ik het voor je testen en dan weet je zeker wat je hebt en of het daar aan ligt....

Comment

• Klasse aanbod broertje!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Voor mn internetvrienden altijd,bro!!

Comment

• ik heb je net een pm gestuurd arie, alvast bedankt voor dit klasse aanbod , krijg er ,snik,snik in de ogen man

Grtz
              stil growing

Comment

• Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 24 2005,15:16)]Stuur me voor de zekerheid anders een ampul van die sustanon,Snip?

Laat ik het voor je testen en dan weet je zeker wat je hebt en of het daar aan ligt....
                Test je die zelf of laat je die in een lab onderzoeken??

Kun jij ze laten testen op hoeveelheid werkzame stof of alleen dat er werkzame stof in zit.

Ik kan ze laten testen bij de sportarts. Maar deze kan alleen vertellen dat er werkzame stof inzit en niet hoeveel. Naar mijn mening heb je hier niet veel aan want de heren namakers zijn natuurlijk wel zo slim om er een beetje werkzame stof in te doen.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• Iik ben helaas niet zo slim dat ik het zelf zou kunnen testen dus geef het aan een vriend van me die in het ziekenhuis in een laboratorium werkt.

Ik krijg tot op de mg nauwkeurig te horen hoeveel werkzame stof erin zit,of de grondstoffen "schoon" zijn en eventueel welke troep er wel in zit als het fake is...

Je wil niet weten wat voor troep ze in fakeproducten gooien,kerel!

@Snippie

Ik ga het regelen,bro!
                  Hoop eind volgende week te weten wat erin zit....

Comment

Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 25 2005,00:09)]Iik ben helaas niet zo slim dat ik het zelf zou kunnen testen dus geef het aan een vriend van me die in het ziekenhuis in een laboratorium werkt.

Ik krijg tot op de mg nauwkeurig te horen hoeveel werkzame stof erin zit,of de grondstoffen "schoon" zijn en eventueel welke troep er wel in zit als het fake is...

Je wil niet weten wat voor troep ze in fakeproducten gooien,kerel!

@Snippie

Ik ga het regelen,bro!
                    Hoop eind volgende week te weten wat erin zit....
                    Idd. een klasse aanbod Arie !!  

Op een andere site zouden ze er grif  "karma" voor geven  

Grtz..  
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

• Goed bezig Arie!
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

• een echte vriend die arie

arie is oke ole ole
                        Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] ]Iik ben helaas niet zo slim dat ik het zelf zou kunnen testen
                          Ik denk dat banaan bedoelde of je de opgestuurde ampullen zelf gebruikt en dan er je mening over geeft...    

Zou zo'n aanbod ook voor ons tellen Arie??? Voor onze volgende kuur....uiteraard tegen een vergoeding!!
                          They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                          Don't stimulate....Annihilate!!!
                          Ronnie is STIL the King!!!

Comment

• Voor de paar veelpostende members doe ik het graag hoor,hoeft me helemaal niks te betalen want het kost mij ook niks.

Alleen wel via PM even vragen aan me omdat ik het niet voor iedereen doe die effe op deze site komt en vervolgens nooit meer wat laat horen.

Geen probleem dus voor jullie,bro's!

Comment

• klote dat je waarschijnlijk fake hebt wel top van arie natuurlijk en nu maar hopen dat je echte had grts

Comment

• Klasse Arie....ik stuur tegen die tijd dan wel een pm'tje    
                                They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                                Don't stimulate....Annihilate!!!
                                Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X