Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 05 2005,10:37)]Heb eindelijk die ampul van je gehad,Snip en moet zeggen dat ik hem er al erg amateuristisch uit vind zien,ben benieuwd wat het is.
Ampul van Banaan zag er helemaal origineel uit dus je zou denken dat het goed moet zijn.
Even afwachten en in de loop vd week weten we het.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 05 2005,10:37)]Heb eindelijk die ampul van je gehad,Snip en moet zeggen dat ik hem er al erg amateuristisch uit vind zien,ben benieuwd wat het is.
Ampul van Banaan zag er helemaal origineel uit dus je zou denken dat het goed moet zijn.
Even afwachten en in de loop vd week weten we het.
Late reactie maar ben gestopt met de kuur. Nu ben ik ziek, heb al een paar dagen serieus afgezien,maar ben terug online nu,zie dat er veel veranderd is ondertussen op het forum, jullie hebben er dus niet onder geleden dat ik niet op het forum was
ik heb je wel gemist hoor snippie...maar wat ### van je kuur ouwe en zonde van ht geld dan natuurlijk..maja ziek = ziek en dat betekent voorzorgmaatregelen en stoppen..gaat u nu maandje de rust in ?
En in mijn movietopic verw8 ik nog wel een reactie van je nu je er toch weer bent .
Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 18 2005,21:01)]Van de kuur zelf heb ik 7kilo gewonnen en zitten er nog steeds aan, ben nu wel 2kilo kwijtgespeeld maar dat zal enkel vocht zijn van het ziek zijn
Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 18 2005,21:01)]Van de kuur zelf heb ik 7kilo gewonnen en zitten er nog steeds aan, ben nu wel 2kilo kwijtgespeeld maar dat zal enkel vocht zijn van het ziek zijn
@Mr C Â
Grtz
Valt nog mee imo, 2 kilo kwijt.
Zoals Arie zegt de Deca zal wel goed geweest zijn Â
ja de deca was van gs en daar ben ik precies dan toch goed op gegaan in combinatie met 4weken dbol. Als de sus nu niet ondergedoseerd was had ik zeker de 10-12 kilo gehaald daar ben ik zeker van. Ik had mijn voeding ook goed opgebouwd maar kreeg op het einde toch weer last van braakneigingen en dat wil voor mij zeggen dat ik iets te ver gegaan ben, dus aan de voeding zal het niet gelegen hebben.
De vriendin is eerst ziek geweest dan de dochter ziek geworden en nu de pappa he, spijtig want heb nu ook al twee weken niet getraind en zal dus weer veel van die bijgewonnen kracht verloren zijn, en moet zeggen dat ik toch bij dumbell drukken zo een kilo of 4-6 kon meernemen bij de dumbels, squaten zit ik nu tegen de 200kilo. maar we zullen maandag er eens terug invliegen ,hoop ik toch
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment