idd soms zie je ventjes met 25 kilo zijwaarts heffen het lijkt wel of ze willen vliegen maar het lukt niet
Kuur real
Collapse
X
-
ben vandaag toch maar naar een sport arts geweest. ze was zo vriendelijk om het even te bekijken en kwam tot conclusie dat de aanhechting in de schouder van de ...... spier problemen gaf. ook de oude breuk zat weer dicht bij een spier. allemaal ingewikkeld maar om een lang verhaal kort te maken door wat therapie en een verbetering van mijn houding zullen de klachten minder worden of weg gaan.
word vervolgd!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 14 2005,20:55)]Ze... Â
Sterkte verder kerel enne die houding van je deugde inderdaad niet.. Â
Greets...
was het een ze??
dacht toch echt dat je tegen mij een hij zei real??
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 14 2005,20:55)]Ze... Â
Sterkte verder kerel enne die houding van je deugde inderdaad niet.. Â
Greets...
mijn houding bedoel ik mee de manier waarop ik sta loop. teveel met mijn schouders naar voren.
@ been: het was een ze ik zei sportarts tegen jou maar dat kan ook een vrouw zijn !
en nee voor alle viezerikken hier ze was te lelijk om maar iets van erotische gevoelns te krijgen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Mrt. 14 2005,14:46)]idd soms zie je ventjes met 25 kilo zijwaarts heffen het lijkt wel of ze willen vliegen maar het lukt niet
Grtzstil growing
Comment
-
bij ons lopen er continue 2 mensen rond die zulke types corrigeren maar eigenwijs zoals ze zijn willen ze liever met 20 kg werken en de spieren kapot maken dan fatsoenlijk trainen.
ongeacht hoevaak je het verteld. zodra de instructeur weg is hup ander gewicht en maar weer zwaaien.
irriteer me er dood aan zulke types.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment