idd soms zie je ventjes met 25 kilo zijwaarts heffen het lijkt wel of ze willen vliegen maar het lukt niet
Kuur real
Collapse
X
-
ben vandaag toch maar naar een sport arts geweest. ze was zo vriendelijk om het even te bekijken en kwam tot conclusie dat de aanhechting in de schouder van de ...... spier problemen gaf. ook de oude breuk zat weer dicht bij een spier. allemaal ingewikkeld maar om een lang verhaal kort te maken door wat therapie en een verbetering van mijn houding zullen de klachten minder worden of weg gaan.
word vervolgd!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 14 2005,20:55)]Ze... Â
Sterkte verder kerel enne die houding van je deugde inderdaad niet.. Â
Greets...
was het een ze??
dacht toch echt dat je tegen mij een hij zei real??
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 14 2005,20:55)]Ze... Â
Sterkte verder kerel enne die houding van je deugde inderdaad niet.. Â
Greets...
mijn houding bedoel ik mee de manier waarop ik sta loop. teveel met mijn schouders naar voren.
@ been: het was een ze ik zei sportarts tegen jou maar dat kan ook een vrouw zijn !
en nee voor alle viezerikken hier ze was te lelijk om maar iets van erotische gevoelns te krijgen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Mrt. 14 2005,14:46)]idd soms zie je ventjes met 25 kilo zijwaarts heffen het lijkt wel of ze willen vliegen maar het lukt niet
Grtzstil growing
Comment
-
bij ons lopen er continue 2 mensen rond die zulke types corrigeren maar eigenwijs zoals ze zijn willen ze liever met 20 kg werken en de spieren kapot maken dan fatsoenlijk trainen.
ongeacht hoevaak je het verteld. zodra de instructeur weg is hup ander gewicht en maar weer zwaaien.
irriteer me er dood aan zulke types.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment