eerste kuur ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Waarom ben je eerst ben winny begonnen en later me test?? raarste combi ooit als je het mij vraagt... Vertel me jou visie er achter?
    Een dag niet getraind...

    Comment


    • #32
      Originally posted by frankey View Post
      Waarom ben je eerst ben winny begonnen en later me test?? raarste combi ooit als je het mij vraagt... Vertel me jou visie er achter?
      omdat ik de test nog niet had
      En er zit maar één week tussen

      En ik heb hier al verschillende
      Topics gezien van mensen
      wat pas in de 3de of 4de week met test beginnen ??

      Comment


      • #33
        Haha nou ik nog nooit eigenlijk... maar goed ieder ze keuze.. meestal gebruik je kickstart eerste 4 a 6 weken om zo vol door te knallen op de test die dan gaat werken... weet niet hoe lang jij gaat, maar dan stop je met winny en is de test nog niet eens ikgekicked, domper met trainen denk

        Maar goed het kan hoor....
        Een dag niet getraind...

        Comment


        • #34
          Originally posted by frankey View Post
          Haha nou ik nog nooit eigenlijk... maar goed ieder ze keuze.. meestal gebruik je kickstart eerste 4 a 6 weken om zo vol door te knallen op de test die dan gaat werken... weet niet hoe lang jij gaat, maar dan stop je met winny en is de test nog niet eens ikgekicked, domper met trainen denk

          Maar goed het kan hoor....
          Er zit maar een week tussen , tegen dat ik stop met winnie (6weken totaal!) is de test al lang ingekicked

          Comment


          • #35
            update?
            "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

            Comment


            • #36
              Originally posted by He-Man View Post
              update?
              deze week post ik nog enkele fotos ...

              smathphone kaopt gevalle en laptop gecrashed , dus echt een kut periode , ...

              kga zo snel mogelijke de fotos uploaden op men vrindin haar pc ...

              greetz

              Comment


              • #37








                Comment


                • #38
                  Oke is nog te vroeg om te oordelen, maar ga meer goed schoon eten is mijn tip !
                  Een dag niet getraind...

                  Comment


                  • #39
                    hier is mijn voedingschema , ...

                    doel is gewoon zoveel mogelijk
                    vet om te zetten naar spiermassa en/of eventueel bf omlaag krijgen , ...

                    mijn lichaam reageert ook raar op eten , het minst aan Kcal wat ik toevoeg, kom ik onmiddelijk aan in gewicht ( vet ?? )

                    ik zit hoog in E , en zou graag laag blijven in K
                    V valt ook wel mee in mijn schema ???

                    hier komt ook nog eens tussen de 2 en de 4 liter water bij elke dag , ...
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Je wil veel te snel kerel.. Opbouw van kuur klopt niet doordat je geen geduld had. Daarbij is je voeding echt complete RUK gewoon.


                      1800kcal voor iemand die kuurt..


                      WHAT THE FUCK!?

                      Dat je kuurt is 1 ding, maar doe het dan ook goed. Dit is gewoon echt verspilde geld en moeite. dit is voor iedereen met gemak naturel te bereiken.

                      Kuren doe je om massa te winnen, cutten doe je met een goed voedingsschema.
                      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

                      Comment


                      • #41
                        Ik zou je eetschema zsm aanpassen nu je nog een aantal weken hebt waar je met behulp van de test een sprintje kan maken. Ik verwacht (niet geheel onterecht)dat het resultaat uiteindelijk erg tegen gaat vallen als je zo doorgaat. Zonde voor het belasten van je lichaam op deze manier.
                        Moet eerlijk bekennen dat ik op de foto's alleen een verschil zie qua volume in je armen.
                        Vanaf week 2-6 zie ik qua vp eigenlijk geen verschil, week 1 kan aan belichting liggen dat je wat vetter of meer bloated lijkt.

                        Succes in ieder geval wat je er ook mee doet.

                        Comment


                        • #42
                          Zo weinig eten?Dat moet echt anders, je vreet jezelf op blijkbaar want ondanks je kuur kom je geen enkele spiermassa aan, weet niet wie in je ongeving je goed kan beoordelen maar daar zou ik toch eens vaker langs gaan.
                          Zo laag in cals word je niet droger van, stel he eens voor als je ooit eens normaal gaat eten als je zoals nu je lichaam uithongerd?

                          Waarom geen Primobolan als je zo laag in cals wilt zitten?
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

                          Comment


                          • #43
                            Robbie, hoe zou de primo dan zijn werking hebben in dit geval?

                            Comment


                            • #44
                              Het werd altijd gebruikt als je een laag calorisch dieet had, ik vond primo altijd het meest eiwitsparend tov bijv testo etc, misschien dat er vast andere middelen zijn maar vond Primobolan mild en terugval had ik er nooit door, ik kon vasthouden tot me volgende kuur wat ik had opgebouwd, manier van trainen speelt ook een rol uiteraard, maar Primo icm met anavar werkte voor mij perfect, zelfs krachtsverlies was er niet, ik werd eerser sterker dan zwakker in de maanden na me kuur, vind trainen op kracht in de kuur zowiezo onzin, kracht moet je van nature opbouwen.
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

                              Comment


                              • #45
                                Dank je voor de info,

                                Laatste deel ik niet met je,
                                Wil je met een goede stack door je natuurlijk plafond heen knallen dan is een kracht gain juist een doel op zich en niet meer het middel.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X