Hey allemaal ! ik heb een vraag ik train nu 3 jaar zonder anabolen , maar wil dat het nu wel een keer wat harder gaat wat raden jullie mij aan om de eerste keer te gebruiken en hoeveel etc etc .
1ste keer kuren
Collapse
X
-
Zou me zeker eerst even voorstellen...
Als je overigens denkt dat iemand hier even een kuurtje uit z'n mouw kan schudden, zonder wat dan ook van jou of je doelen af te weten, dan weet je duidelijk nog veel te weinig van anabolen af.
In dat geval dus eerst flink gaan leren voordat je zelfs maar denkt over kuren.
Comment
-
Na 3 jaar trainen valt er heus nog vooruitgang te boeken zonder A.S. hoor......probeer eerst het maximale uit je training en voeding te halen
Zit dit allemaal wel snor en je wilt nog steeds aan de A.S. verdiep je er dan eens goed in en probeer over alle middelen zoveel mogelijk te weten te komen. Dan kun je zelf bepalen wat je het beste kunt gebruiken om jouw doelen te bereiken.
Kom dan met een "zelfbedacht" kuurtje, daarna zullen de goeroe's hier er hun mening over geven.
P.S. Hoe oud ben je eigenlijk???They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (rik @ Feb. 20 2005,16:20)]Na 3 jaar trainen valt er heus nog vooruitgang te boeken zonder A.S. hoor......probeer eerst het maximale uit je training en voeding te halen
Zit dit allemaal wel snor en je wilt nog steeds aan de A.S. verdiep je er dan eens goed in en probeer over alle middelen zoveel mogelijk te weten te komen. Dan kun je zelf bepalen wat je het beste kunt gebruiken om jouw doelen te bereiken.
Kom dan met een "zelfbedacht" kuurtje, daarna zullen de goeroe's hier er hun mening over geven.
P.S. Hoe oud ben je eigenlijk???
20 jaar las ik net. Is wel een beetje jong en vind dat je na 3 jaar toch natural ook nog veel kan winnen. Maar als je toch wilt gaan kuren zal ik eerst eens een berg info gaan inwinnen en internet leent zich daar uitstekend voor.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
En dat is goed ook maar het is voor ons erg moelijk om jou in 1 post effe uit te leggen wat je wel en wat je niet moet doen.
Daarom het advies eerst nu zoveel mogelijk te lezen wat je maar tegen komt over a.s en dan daarna alle vragen op ons af te vuren als je bepaalde dingen niet begrijpt.
Kom dus met gerichte vragen en dan zal je altijd antwoord krijgen,kerel.
Comment
-
Je zou voor de gein je voedingsschema moeten posten in het daarvoor bestemde topic valt heus nog wel het een en ander aan te verbeteren. Voeding is gewoon het allerbelangrijkst en als dit goed is gaat de motivatie ook vooruit.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Ja dan kun je precies uitrekenen wat je energiebehoefte is en kun je mooi een voedingsschemaatje samen stellen. Staat op deze site ergens zo een rekenvoorbeeld als stickie, van Harold geloof ik.
SuccesBanaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-